تفریح و گردشگری

دانستنی های بسیار جذاب در رابطه با کشور ویتنام

کشور ویتنام از جمله کشور هایی است که در همیشه معروف است به کشور پر از داستان که ما قصد داریم این داستان ها را برایتان بیان کنیم .
این کشور بسیار زیبا و سرسبز است که در جنوب اسیا وجود دارد و همچنین حقایقی دارند که بهتر است با انها اشنا شوید .

کشور ویتنام

تاریخ کشور ویتنام

همانطور که میدانید این کشور طولانی ترین جنگ را داشته است که همین موضوع توانسته ضرر های بسیار زیادی به این کشور بزند و سبب سرکوب شدن ان تا حد زیادی شده باشد .
به دلیل همین جنگ این کشور معروفیت زیادی دارد چون بیشتر از سه ملیون کشته بر جای گذاشت و میتوان گفت با وجود طولانی بودن این جنگ اما نتیحه و سودی نداشت .

کشور ویتنام

عجایب کشور ویتنام

در این کشور قطاری وجود دارد که از یکی از کوچه های تنگ و شلوغ میگذرد و همین امر سبب شده است تا هر سال توریست های بسیار زیادی از انها دیدن کنند چون راهی بسیار عجیب و غریب است و برای بسیاری از افراد جذابیت دارد .
این موضوع را میتوانم کاملا درک کنم که حتی نتوانید ترکیب تخم مرغ و قهوه را تصور کنید اما این مورد یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در این کشور است که محبوبیت زیادی دارد و افراد زیادی در طول روزمرگی خود از ان استفاده میکنند .
یکی از موارد عجیبی که وجود دارد این است که مردم این کشور از شراب مار برای شفا بخشی و حالات روحانی خود استفاده میکنند که این شراب میتواند برای بسیاری از افرادی که به این کشور سفر میکنند خوشاند نباشد و یا حتی کمی ترسناک هم باشد .

کشور ویتنام

رسم و رسومات کشور ویتنام

همانطور که میدانید در هر کشور و شهری رسم و رسوم هایی وجود دارد که شما بهتر است قبل از رفتن به انجا انها را بدانید .
برای نمونه زمانی که شما با شخصی رو به رو میشوید برای بار اول اینکه از زندگی خصوصی او سوال هایی بپرسید اصلا کار بی ادبانه ای نیست و کاملا این موضوع عرف است  و کسس ناراحت نمیشود .
همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویتنامی ها از خوک برای حیوانات خانگی استفاده میکنند و معتقدند که خوک حیوانی بسیار مهربان است .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا