تفریح و گردشگری

سفر به شهر زیبای همدان و شناخت مکان های دیدنی

شهر زیبای همدان یکی از پر تردد ترین شهر های ای ایران است که هر سال مسافران و افراد بسیار زیادی به انجا سفر میکنند .
اگر شما هم قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید به شما توصیه میکنم حتما این متن را بخوانید چون در این متن برای شما به طور کامل از مکان های دیدنی این شهر توضیح خواهیم داد .شهر زیبای همدان

موقعیت جغرافیایی شهر زیبای همدان

این شهر بسیار زیبا و دیدنی از شمال به سمت استان های زنجان و قزوین است و از سمت جنوب به سمت استان لرستان و همچنین از سمت غرب به سمت استان لرستان که همین موقعیت جغرافیایی حاکی از اب و هوای خوب و بسیار معتدل  این شهر باستانی است .
بیشتر حمعیت این شهر را افراد ترک زبان تشکیل میدهد که تراکم جمعیت انها در اطراف استان همدان بسیار بیشتر است که البته نمیتوان گفت تمامی مردم این شهر ترک زبان هستند چرا که فارش ها و لر ها نیز در استان همدان زندگی میکنند که این جند قومیتی سبب شده است تا افراد زیادی به این شهر جذب شوند .

شهر زیبای همدان

مکان های دیدنی شهر زیبای همدان

صد در صد شما که دارید این متن را مطالعه میکنید در جستجوی مکان های دیدنی این شهر هستید که ما قصد داریم یک جا برایتان چند نمونه ی پر طرفدار را بیان کنیم .
همانطور که میدانید از مهم ترین و اصلی ترین جاهای دیدنی غار علیصدر است که نمیشود کسی به همدان سفر کند و به غار علیصدر نرود .
همچنین میتوانیم به باغ ایرانی همدان اشاره کنیم که دارای فضا سبز بسیار خوب و شگفت انگیزی است که سبب شده است تا هر مسافری به این باغ امده باشد .
اگر اهل جاهای سرسبز و بکر هستید پیشنهاد ما به شما دشت میشان است که دارای طبیعتی بسیار خوب است .

شهر زیبای همدان

سوغات شهر زیبای همدان چیست ؟

این موضوع را کمتر کسی هست که نمیداند سوغات این شهر پز از تازیخ و تمدن چیست .
اولین و مهم ترین سوغاتی شهر همدان میتوانیم به ظروف سفالی و اش هویح و اش برنح اشاره کنیم که میتوان گفت اصلی ترین سوغات این شهر هستند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا