مد و زیبایی

لباس بارداری چگونه باید باشد؟به همراه تصاویر

همانطور که جنین شما بزرگ می شود، ممکن است متوجه شوید که نتوانید لباس های معمولی خود را بپوشید. اما نیازی به خرید یک کمد لباس بارداری جدید نیست. این نکات به شما کمک می‌کند که بدون کاهش بودجه، ظاهر و احساس خوبی داشته باشید.اکثر زنان می توانند در سه ماهه اول (۳ ماهگی) لباس های معمولی خود را بپوشند.اما ممکن است لازم باشد برای راحتی در این مدت یک سوتین بزرگتر یا لباس های گشادتر در نظر بگیرید.

زمانی که شما در ۴ یا ۵ ماهگی باردار هستید، ممکن است مجبور شوید لباس های گشادتر بپوشید. اکثر خانم ها در ۶ ماهگی بارداری به لباس بارداری روی می آورند.لباس های بارداری شیک زیادی وجود دارد. اما سرمایه گذاری مبالغ هنگفت برای پول در کمد لباس کامل ضروری نیست.

لباس های ضروری برای بارداری

سوتین بارداری
لباس زیر نخی راحت
دو جفت شلوار بارداری
یک دامن یا لباس ساده، مانند لباس‌های کشدار
یک مانتو راحت
یک ژاکت
تاپ بارداری
کفش راحت و تخت

نحوه انتخاب سوتین بارداری

در دوران بارداری مجبور نیستید از سوتین بارداری استفاده کنید. اما برای برخی از زنان، به خصوص آنهایی که سینه های بزرگتری دارند، سوتین بارداری می تواند راحت تر باشد.

سینه‌ها در اوایل بارداری برای شیردهی آماده می‌شوند و اکثر تغییرات در سینه‌ها تا حدود ۱۶ هفته تمام شده است. اگر می خواهید، این زمان خوبی برای سرمایه گذاری روی سوتین بارداری است.این ایده خوبی است که به صورت حرفه ای تجهیز شده باشید. یک سینه بند مناسب از سینه های شما حمایت می کند و شما را راحت تر می کند.

سوتین های زیر سیمی در دوران بارداری یا در دوران شیردهی توصیه نمی شود. سینه های شما از نظر اندازه و شکل تغییر می کند و سیم زیر ممکن است به سینه های شما فشار بیاورد. این می تواند منجر به افزایش خطر انسداد مجاری شیر یا ورم پستان شود. با این حال، برخی از سوتین‌های بارداری دارای پشتیبانی سیمی انعطاف‌پذیر هستند که احتمال ایجاد مشکل کمتری دارد. برخی از زنان معتقدند یک سوتین ورزشی تنها چیزی است که نیاز دارند.

 

مدل لباس حاملگی
مدل لباس حاملگی

 

لباس زیبا برای حاملگی
لباس زیبا برای حاملگی

 

پیراهن بارداری
پیراهن بارداری

 

بلوز بارداری
بلوز بارداری

 

مدل تونیک گشاد
مدل تونیک گشاد

 

لباس حاملگی
لباس حاملگی

 

در بارداری چی بپوشیم؟
در بارداری چی بپوشیم؟
لباس بارداری شیک
لباس بارداری شیک

 

لباس بارداری
لباس بارداری
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا