مد و زیبایی

جدیدترین مدل های آرایش زنانه

جدیترین مدل آرایش مات و براق

چند نکته مهم درباره آرایش مات :

۱-طولانی مدت است. کوین مندلسون ، آرایشگر در شهر نیویورک و مربی جهانی جین ایردیل ، می گوید آرایش مات بهتر از آرایش براق باقی می ماند.

۲- فونداسیون مات برای پوست های چرب ایده آل است. طبق تعریف ، آرایش مات جذب کننده روغن است. برای پوشش بیشتر ،از اسفنج استفاده کنید. بابی براون ، آرایشگر مشهور ، می گوید میتوانید از انگشتان یا برس خود استفاده کنید.

۳- آرایش مات می تواند توجه را از چین و چروک منحرف کند. می دانید چگونه تاباندن نوری به چیزی توجه به آن را جلب می کند؟ اسپنسر بارنز ، یک آرایشگر در لس آنجلس می گوید: این همان چیزی است که آرایش براق می تواند با چین و چروک های روی و گوشه چشم شما ایجاد کند: “اما سایه مات ناهماهنگی بافت را می پوشاند ، بنابراین به نظر می رسد صاف است. “

۴- اگر می خواهید رژ لب قرمز را بهم بزنید اما نمی خواهید آن را به وضوح نشان دهید ، یک نسخه مات را روی لبهای خود بزنید. شما با تمام رنگدانه های زیبا روبرو خواهید شد .

۵- آرایش مات در عکسها عالی است. Annelise Nutt ، آرایشگر و سبک آرایش در نشویل می گوید: “من همیشه به مشتری های عروس خود می گویم حتی اگر در زندگی واقعی آرایش کم رنگ تری داشته باشند ، روز عروسی آنها زمانی است که باید به شدت به مات اعتماد کنند.”

 

جدیترین مدل آرایش ماتجدیترین مدل آرایشجدیترین مدل آرایش براق مدل آرایش براقجدیترین مدل آرایش مدل آرایش براقجدیترین مدل آرایش ماتجدیترین مدل آرایش زنانه مدل آرایش براقمدل آرایش مات 2021جدیترین مدل آرایش مات و براق مدل آرایش سادهجدیترین مدل آرایش مات و براقرنگ موی قهوه ای شیکآرایش مات مدل آرایش براق آرایش سادهجدیترین مدل آرایش  مدل آرایش

 

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا