خبر

ناگفته هایی راجع به بازیگر قهوه تلخ ام اس

بازیگر قهوه تلخ ام اس این روز ها جز اخبار داغ و پر اهمیت شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی است که افراد زیادی ترقیب شدند تا زندگی نامه ی پر رنج سرکار خانم ماندانا سوری را بشنوند .
در این متن علاوه بر توضیح این مشکل برایتان از زندگی خصوصی این بازیگر خوش ذوق نیز مطالبی را بیان خواهیم کرد .بازیگر قهوه تلخ ام اس

بازیگر قهوه تلخ ام اس دارد  کیست ؟

ماندانا سوری با بازی کردن در سریال قهوه تلخ به شهرت عجیب غریبی رسید و این موضوع توانست تغیرات زیادی را در زندگی وی ایجاد کند .
زمانی که مهران مدیری این پیشنهاد را به خانم سوری داد و در پی این اتفاقات خانم سوری متوجه این موضوع شد که مبتلا به ام اس است .
یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار بود و در فضای مجازی دهن به دهن چرخید این بود که خانم سوری با تمام این مشکلات روحی و مالی توانست برای خنداندن هم وطنان خود با این موارد بجنگد و بتواند به خوبی از پس انها بر بیاید .

بازیگر قهوه تلخ ام اس
به همین دلیل کسی که به این خوبی خنده بر روی لب های ما ایرانیان اورد وظیفه ی تک تک کسانی که لحظه های خوبی با سریال قهوه تلخ داشنند این است که بتووانیم هم روحی و هم از لحاظ مالی به این بازیگر محبوب کمک کنیم .

بازیگر قهوه تلخ ام اس
این روز ها بازیگران زیادی در صدد این هستند که بتوانند حس خوبی به خانم ماندانا سوری منتقل کنند و به هر نحوی که شده حمایت خود را اعلام کنند .
به این موضوع توجه زیادی داشته باشید خانم سوری این روز ها اصلا وضعیت خوبی ندارد و به احتمال زیاد توانایی راه رفتن را در خودش از دست خواهد داد به همین دلیل تا جایی که میتوانید سعی کنید از این بازیگر دوست داشتنی حمایت کنید تا حس خوبی در وی ایجاد شود و بتواند ببشتر با بیماری خود بجنگد.

 

 

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا