ریپورتاژ

معرفی دستگاه لیزر موی تیتانیوم

یا در مورد خصوصیات دستگاه لیزر تیتانیوم چیزی می‌دانید و یا عوامل تاثیرگذار بر خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید بهترین شرکت جهت فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران کدام شرکت است و یا می‌دانید جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید چه نکاتی را مد نظر بگیرید؟

با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این دستگاه و ویژگی‌های آن عوامل موثر در قیمت این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم مطالبی که ارائه می‌شود، برای شما مفید بوده و  شما را به آنچه که خواهان آن هستید نزدیک‌تر گرداند.

امروزه اکثر افراد بخصوص خانم‌ها علاقه وافری به حذف موهای زائد خود به روش مدرن و پیشرفته دارند. از بین بردن موهای زائد به کمک دستگاه لیزر یکی از متداول‌ترین این روش‌ها محسوب می‌شود. با کمی دقت متوجه خواهید شد که کمتر کسی است که با کارآیی این دستگاه آشنایی نداشته باشد . اکثر افراد بخصوص خانم‌ها حتی برای یک دوره هم که شده از این دستگاه جهت برطرف نمودن موهای زائد خود استفاده کرده اند. اما سوال اینجاست که کدام نوع از دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، قدرت و توانایی بیشتری برای حذف موهای زائد دارد؟  همیشه انتخاب مناسب‌ترین و بهترین دستگاه لیزر برای متصدیان کلینیک‌های زیبایی و حتی مراجعه کنندگان  کار بسیار دشواری بوده و هست.

خرید دستگاه لیزر

در میان تمامی این دستگاه‌ها، دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرطرف‌دارترین و بهترین دستگاه‌های شناخته شده  در جهان است که مورد استقبال بسیاری از متخصصان زیبایی پوست و مو قرار گرفته است چراکه شما می‌توانید به کمک این دستگاه طی چند جلسه، بدنی صاف و بدون مو را برای مدت بسیار طولانی تجربه کنید. در این نوع از دستگاه‌ها، معمولا از جدیدترین فناوریها در سیستم خنک کننده استفاده می‌شود تا متقاضی لیزر بدون هیچ‌ گونه درد و ناراحتی، دوره‌های درمان خود را ادامه دهد. از ویژگی‌های بارز این دستگاه، داشتن حداکثر نتایج پایانی در دوره‌های درمانی‌است.

معرفی دستگاه لیزر موی تیتانیوم

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از بهترین و کارآمدترین دستگاه‌های لیزر مو، دستگاه لیزر تیتانیوم است. چراکه این دستگاه، قابلیتهای بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد. این نوع دستگاه لیزر می‌تواند طول موج لیزر را به شکل هم‌زمان شلیک کند و موی قسمت‌های مختلف بدن را  تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در این دستگاه از فناوری نوین خنک کننده استفاده شده که مانع گرم شدن بیش از اندازه پوست می‌شود درنتیجه کمترین آسیب و ضرر را به پوست تحمیل می‌کند. دستگاه تیتانیوم برخلاف دستگاه‌های دیگر،  برای تمامی پوست و موها با هر نوع جنس و رنگی مناسب است و برای تمامی افراد کارآیی دارد. این دستگاه، برای مراجعه کنندگان هیچگونه عارضه‌ای ایجاد نخواهد کرد و در کم‌ترین زمان ممکن، نتیجه ای بسیار مطلوب و مورد قبول را ارائه می‌دهد. بطورکل اگر به دنبال یک درمان سریع، راحت و ایمن هستید استفاده از این دستگاه را فراموش نکنید

روش منحصر به فرد این دستگاه، برای رساندن پالس ها به هدف، فولیکول‌های مو را مهار کرده و در عین حال ایمنی پوست اطراف را، برای کاهش موثر رشد مجدد مو حفظ می‌کند. زمان درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم، سریعتر از همیشه است به این معنی  که شما می‌توانید یک جلسه سریع لیزر را در کنار بوتاکس خود داشته باشید!

معرفی طول موجهای دستگاه لیزر موی تیتانیوم

لیزر موهای زائد تیتانیوم با ترکیب سه طول موج لیزر مختلف در یک اپلیکاتور، قادر است تمامی نیازهای مورد سفارش مراجعه کنندگان را برطرف کند.  وجود این سه طول موج تاثیر بسیار زیادی برقیمت دستگاه لیزر تیتانیوم گذاشته است اما به دلیل کارآیی بالایی که دارد همچنان خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در صدر خرید دستگاه‌های لیزر قرار گرفته است. طول موج‌های این دستگاه عبارتند از:

الکساندرایت – این طول موج برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از رنگ‌ها و انواع مو از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند، استفاده می‌شود و حتی می‌تواند موهای جاسازی شده را نیز برطرف کند. این ویژگی در اکثر دستگاه‌های لیزر مو وجود ندارد چراکه بیشتر دستگاه‌های موجود در بازار تنها قادرند موهای ضخیم و تیره را نابود کنند و بر روی موهای نازک و روشن هیچ گونه تاثیری نخواهند داشت. این در حالیست که دستگاه لیزر موی تیتانیوم‌ به کمک این طول موج علاوه بر از بین بردن موهای ضخیم و تیره، قادر است که تمام موهای نازک و روشن را نیز از میان بردارد و بدنی صاف و عاری از موی اضافه را برای متقاضیان لیزر به ارمغان آورد.

طول موج SPEED 810nm – این طول موج برای پوست‌های تیره‌ تر استفاده می‌شود و فولیکول‌های عمیق مو را هدف قرار می‌دهد. عمق نفوذ آن برای بافتهای متوسط است و برای درمان نواحی مانند بازوها، پاها، گونه ها و چانه کاربرد دارد. معمولا این طول موج در اکثر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار وجود دارد.

طول موج YAG 1064 – YAG 1064 نافذترین طول موج است و برای درمان موهای فرورفته مانند موهای زیر بغل و ناحیه تناسلی ایده آل است. این طول موج، عمیق‌ترین قسمت‌های فولیکول را مورد هدف قرار می‌دهد و از ویژگیهای اساسی و مهم دستگاه لیزر تیتانیون  محسوب می‌شود.

اطلاعات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه رفع موهای زائد تیتانیوم دارای سر اپلیکاتور بزرگتر، نسبت به سایر دستگاه‌ها است. وسعت این سر ۴ سانتی متر مربع است. این ویژگی باعث می‌شود که زمان درمان بیمار تا ۴۰٪ کاهش یابد. همچنین به دلیل داشتن سیستم انقلابی ICE PLUS که پوست را خنک می‌کند کار لیزر مو را بسیار راحت میسازد، یعنی در حالیکه این دستگاه فولیکول‌ها را مختل می‌کند، درمان را نیز تقریباً بدون درد پیش می‌برد. این دستگاه بر خلاف بسیاری از گزینه‌های دیگر لیزر موهای زائد، می‌تواند در تمام طول سال بر روی انواع پوست از ۱ تا ۶ جلسه، مورد استفاده قرار گیرد.

خرید دستگاه لیزر موی تیتانیوم

جلسات مورد نیاز  

متأسفانه، لیزر موهای زائد تنها با یک درمان کار نمی‌کند. برای اطمینان از راه حل دائمی، به حدود ۶ تا ۸ جلسه نیاز دارید. این امر به دلیل نحوه عملکرد لیزر موهای زائد است.  لیزر موهای زائد با انتشار نوری که توسط ملانین موجود در مو جذب می شود، عمل می‌کند. این نور به گرما تبدیل می‌شود که به طور انتخابی پاپیلا را گرم کرده و به فولیکول مو آسیب می‌رساند. در نتیجه از تولید موهای جدید جلوگیری به عمل می آید. حال مشکل اساسی اینجاست که هر مویی که دارید در مرحله رشد متفاوتی قرار دارد. برخی از فولیکول‌های مو در نزدیکی پایان چرخه خود، دیگر به پاپیلا متصل نمی‌شوند، بنابراین تحت تأثیر لیزر قرار نمی‌گیرند. شرکت بین المللی طاهرتاج مادر بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های لیزردر ایران، کیفیت  دستگاه لیزر تیتانیوم را در درمان کامل موهای زائد تضمین می‌کند و اعتقاد دارد که این تنها راه جلوگیری از رشد مجدد مو است.

نکات قابل توجه در خرید دستگاه لیزر موی تیتانیوم

در هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یا هر دستگاه لیزر دیگری سعی کنید نکات زیر را مد نطر بگیرید:

۱) بررسی قیمت دستگاه‌های مختلف موجود در بازار و انتخاب مناسب‌ترین آنها بر اساس نیازتان.

۲) مطالعه دستورالعمل‌های دستگاه‌های مختلف و خرید آن بر اساس رنگ و نوع پوست و مو.

۳) توجه به نوع برند و کشور سازنده دستگاه.

۴) دریافت گارانتی معتبر بابت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یا هر نوع دستگاه دیگری از فروشنده.

۵) بررسی اورجینال و اصل بودن دستگاه و تشخیص دستگاه اصل از تقلبی.

۶) خریداری دستگاه لیزر از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

برخی از ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • از بین رفتن دائمی مو طی چند جلسه
  • مناسب برای انواع پوست و مو
  • داشتن سه طول موج جهت رفع موهای زائد برای پوست‌های مختلف
  • داشتن نتیجه ای کاملا مطلوب و مورد پسند برای مشتری و اوپراتور
  • درمان بسیار راحت و بدون درد
  • درمان بسیار سریع و ایمن

  عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه لیزر  

معمولا قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم همانند هردستگاه دیگری تحت تاثیر برخی عوامل قرار می‌گیرد که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نوع برند دستگاه لیزر و کشور تولیدکننده آن
  • وارداتی و یا تولید داخلی بودن دستگاه لیزر
  • میزان نوسانات نرخ ارز و دلار
  • نوع جنس و تکنولوژی بهکار رفته در ساخت آن
  • نوع طول موج دستگاه
  • نوع کیفیت و میزان کارآیی دستگاه لیزر
  • نوع خدمات پس ازفروش دستگاه
  • داشتن گارانتی معتبر
  • میزان مقاومت و عمر مفید دستگاه

شرکت بین المللی طاهر تاج مادر

یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان دستگاه‌های لیزر مو در داخل کشور، شرکت بین المللی طاهرتاج مادر است این شرکت تولیدی با بهره گیری از کادری مجرب و  تکنولوژی پیشرفته در جهت تولید دستگاه‌های لیزر، توانسته جزو معتبرترین شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی زیبایی ایران محسوب شود. کیفیت بالا در ارائه CRM، ارتباط با مشتری، ارائه خدمات پس از فروش، خدمت به جامعه پزشکان، ایجاد شغل برای اقشار مختلف جامعه از اهداف این شرکت است.

از جمله موفقیت‌های شرکت طاهرتاج مادر، ساخت اولین دستگاه لیزر دایود سه طول موج در کشور می‌باشد که از کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب برخوردار است. ارائه گارانتی معتبر، تست و عیب یابی توسط کارشناسان خبره و متبحر،  تضمین کیفیت تمامی قطعات فنی و ارائه خدمات پس از فروش به موقع از مزایا و ویژگی‌های فروش دستگاه لیزر تیتانیوم توسط این شرکت است. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید به آدرس اینترنتی  sopranotitanium.ir مراجعه کنید .

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا