ریپورتاژ

از چه شوینده ای برای مبل استفاده کنیم ؟

از چه شوینده ای برای مبل استفاده کنیم ؟

مبل ها از گران قیمت ترین لوازم خانگی می باشند برای همین مراقبت از آن ها بسیار مهم است در مبل شویی در منزل نیز باید بهترین وسیله ها را به کار بگیریم.

 بسیاری ها سوال می کنند که از چه شوینده ای برای مبل استفاده کنیم ، در واقع جواب ما این است که همیشه هم استفاده از شوینده نمی تواند مشکل مردم را از بین ببرد ، اما وقتی نوبت به استفاده از شوینده رسید باید بهترین آن را انتخاب کنیم. بهترین شوینده آن است که شرکت معتبری باشد.

از چه شوینده ای برای مبل استفاده کنیم ؟
بهترین شوینده مبل کدام است ؟

مبل شویی های معتبر اعلام می کنند که بهترین شوینده برای شست و شوی مبل صابون مایع است ، صابون مایع ور عین حال که چرک های سخت را از مبل پاک می کند ، بافت آن را نیز حفظ می کند.

برای پاک کردن موها نیز که جذب مبل شده اند استفاده از فرچه های مبل شویی کفایت می کند.

توصیه می شوند که برای زدودن رنگ و جوهر نیز از الکل سفید استفاده شود.

تا جای ممکن سعی شود که از مواد شوینده ای که توسط شرکت های معتبر به وجود آمده اند استفاده شود که تاریخ تولید و انقضاء نیز داشته باشند.

شستن چرک های مبل با دست ممکن است که در اثر کشش زیاد و فشاری که حاصل از ساییدن ان به وجود می آید به مبل آسیب بزند پس توصیه می کنیم از شوینده های خوب همچون صابون مایع استفاده کنید.

پودر مبل شویی

پودر موکت شویی و مبل شویی که برای از بین بردن چرک ها و لک های سخت به وجود آمده است ، توسط بهترین تولید کنندگان مواد شوینده مصرف می شود.

تا جای ممکن سعی کنید از پودر های لباس شویی غیر دستی استفاده نکنید و سعی کنید که اگر پودر مبل شویی پیدا نکردید از پودر های لباس شویی دستی استفاده کنید زیرا پودر های لباس شویی غیر دستی آنزیم های بیشتری نسبت به نوع دستی آن دارند و فقط مخصوص دستگاه لباس شویی می باشند.

پودر مبل شویی را می توان با خیس کردن مبل و با فرچه های مبل شویی روی مبل کشید، هر چه قدر که رنگ آن سیاه تر شود و حباب کمتری به وجود بیاورد نشانه کثیفی بیشتر مبل ها می باشد.

مواد شوینده ارزان برای شستن مبل

بدون شک نمی توانیم ریسک کنیم و به مبل های گران قیمت خود بخاطر چند هزار تومن تخفیف آسیب بزنیم.

بهترین و ارزان ترین شوینده برای تمیز کردن چرک ها و لک های مبل همان صابون مایع است که در تمام فروشگاه های حضوری و اینترنتی به فروش می رسد.

اگر مبل شویی دارید می توانید این صابون را به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید و اگر به دنبال شست و شوی مبلمان خانه خود هستید می توانید صابون مایع را از این فروشگاه به شیوه خرده خریداری کنید.

مبل ها از با ارزش ترین وسایل خانگی از نظر قیمت می باشند و مراقبت از آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

برای شست و شوی مبل ها باید از بهترین مواد قالیشویی از جمله صابون مایع و پودر دستی استفاده کرد.

پودر و مایع شوینده خوب باید به بافت مبل آسیب نزد و چرک را به خوبی پاک کند. استفاده از مواد شوینده ای که مبل شویی ها برای شست و شوی مبل ها استفاده می کنند ، می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

بیشتر مبل شویی های معتبر از صابون مایع و پودر مبل شویی در شست و شوی مبلمان استفاده می کنند آن ها دلیل این کار را حفظ بافت مبل و از بین رفتن سریع کثیفی ها با این شوینده ها می دانند

.   بهتربن قالیشویی مخصوص فرش دستباف و ماشینی شستشو با مواد نانو قالیشویی غرب تهران و شرق تهران نظام آباد با حمل رایگان، آدرس قالیشویی در شرق تهران پیروزی، نارمک، نظام آباد، تهرانپارس و افسریه قالیشویی در شمال تهران با شماره تلفن و دریافت بهترین هزینه و قیمت قالیشویی در شرق تهران و تهرانپارس

خدمات قالیشویی و مبل شویی در همه مناطق تهران بزرگ  عضو رسمی اتحادیه و مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویی تهران

 تلفن تماس  ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴ برای هماهنگی خدمات قالیشویی در تهران

 شماره دفتر مرکزی  ۰۲۱۴۴۱۵۲۴۳۶ ۰۲۱۶۶۱۹۲۲۵۱

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا