خبر

راز های جالب جواهرات ۹ میلیون دلاری جنیفر لوپز

جواهرات ۹ میلیون دلاری جنیفر لوپز در مراسم SAG Awards استایل او را به گران قیمت ترین استایل این مراسم تبدیل کرد.
جایزه ی انجمن بازیگران فیلم  (Screen Actors Guild Award) تقدیری است که انجمن بازیگران فیلم از از اجراهای برجسته اعضای خود به عمل می‌آورد. تندیسی که این مراسم اهدا می‌کند به شکل مرد برهنه‌ای است که دو صورتک کمدی، و تراژدی را در دست دارد.

 

جواهرات 9 میلیون دلاری جنیفر لوپز

 

این تندیس که «بازیگر» نامیده می‌شود، ۱۶ اینچ طول و بیش از ۱۲ پوند وزن دارد و جنس آن از برنز است که توسط ریخته‌گری هنرهای زیبا آمریکا در بربنک ،کالیفرنیا ساخته می‌شود.
اولین دوره از جوایز انجمن بازیگران فیلم در سال ۱۹۹۵ در آمریکا، کالیفرنیا برگزار شد.
حال در بیست و پنجمین دوره از مراسم SAG awards جنیفر لوپز به عنوان یکی از خوش استایل ترین سلبریتی ها انتخاب شد و ظاهر و لباسش را الماس هایی به ارزش ۹ میلیون دلار کامل کرده بود.

جواهرات 9 میلیون دلاری جنیفر لوپز

جنیفر لوپز این خواننده و بازیگر ۵۰ ساله نخستین نقش اساسی خود را در فیلم «در رنگ های زنده » (محصول ۱۹۹۱) رقم زد و چندی بعد نیز نخستین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا  به اجرا درآمد. این فیلم در خصوص هنرمندی آمریکایی به نام سلنا ساخته شده بود. فیلم بعدی‌اش که بر شهرت وی افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد. جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به نخستین بازیگر زن لاتین‌تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دستمزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود. وی در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرد و نخستین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود.
در کنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری موفق نیز قلمداد می‌شود. وی از نام و شهرت جهانی‌اش در جهت ساخت امپراتوری تجاری خویش استفاده نمود. لوپز در زمینه تولید پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه‌های تلویزیونی فعالیت گسترده‌ای دارد.
همچنین جنیفر لوپز در ۱۰ مارس۲۰۱۹ با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه شخصی اش از ازدواج با الکس رودریگز ۴۴ ساله بازیکن بیسبال خبر داد.
ای خواننده ی معرف در مراسم SAG awards 2020 یک گردنبد الماس ۷۴ قیراطی و دو دستبند الماس ۶۰ و ۳۶ قیراطی و همچنین گوشوارهای الماس ۱۴ قیراطی که همه از برند Harry Winston بودند را پوشده بود و این خواننده زیبای ۵۰ ساله در این مراسم نامزد دریافت بهترین بازیگر مکمل زن برای بازی در فیلم hustlers شده بود ولی موفق به دریافت این جایزه نشد!

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا