ریپورتاژ

بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK)

امروزه ما برای انجام وظایف شخصی و اجتماعی خود بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت نیازمندیم. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که برای اتصال هر چه راحت‌تر مردم به اینترنت، مودم تولید می‌کنند. در ایران شرکت تی پی لینک نسبت به سایر شرکت‌ها در زمینه ساخت مودم شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است. در این مطلب قصد داریم تا به ویژگی‌های مثبت و منفی مودم تی پی لینک بپردازیم و به شما در مورد قیمت مودم تی پی لینک اطلاعات کاربردی ارائه دهیم، تا انتها با ما همراه باشید.
بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK)

مودم تی پی لینک

در گذشته وصل شدن به اینترنت کار بسیار سخت و پر‌هزینه‌ای بود، اما امروزه به لطف پیشرفت فناوری و ظهور مود‌م‌‌های مختلف، وصل شدن به اینترنت، دیگر چندان کار مشکلی نیست و خیلی راحت و آسان در هر جای کشور می‌توان به اینترنت متصل شد.
 مودم تی پی لینک از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخودار است. این کمپانی شناخته شده محصولاتی متنوع، با قیمتی مناسب را تولید و به بازار عرضه می‌کند، به همین علت توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت بسیار بالایی کسب کند.

معیارهای مهم در خرید مودم tp-link

قبل از آن که بهترین مودم تی پی لینک را به شما معرفی کنیم، بهتر است ابتدا  با معیار‌های انتخاب یک مودم خوب آشنا شوید:
• یکی از مهم‌ترین معیارها در مودم تی پی لینک تعداد پورت و تنوع پورت‌ها می‌باشد. پورت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که توسط یک کابل، مودم را به سیستم متصل کنید و از اینترنت استفاده کنید.
• سعی کنید مودمی را انتخاب کنید که دارای نویزگیر باشد تا بهترین و با کیفیت‌ترین ارتباط را داشته باشید.
• اگر مکان تحت پوشش مودم تی پی لینک زیر ۷۰ متر است مودم‌های تک آنتن گزینه مناسبی هستند، اما اگر قصد پوشش‌دهی متراژ بزرگ‌تری را دارید مودم‌های ۲ آنتن یا بالاتر می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.
• مودم تی پی لینک از امنیت بالایی برخودار است، با این حال در هنگام خرید به داشتن فایروال در مودم دقت کنید، چرا که فایروال می‌تواند ارتباط شما را ایمن نگه دارد.
• مودم تی پی لینک از نظر اتصال به شبکه به دو دسته خانگی و همراه تقسیم می‌شود، اگر تمایل دارید در هر زمان و مکانی به اینترنت متصل باشید و مشکلی از بابت استفاده‌‌ی اینترنت نداشته باشید مودم‌های بی‌سیم با استفاده از یک سیم کارت برای شما گزینه مناسب‌تری هستند، این در حالی است که مودم‌های با سیم به شما تنها اجازه متصل شدن از طریق کابل تلفن را می‌دهند.
• مودم با باند ۲٫۴ گیگاهرتز را تک بانده و مودم با باند ترکیبی ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز را دو بانده می‌نامیم. مودم‌های دو باند ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و مودم‌های تک بانده ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال آن‌ها است.

برخی از بهترین مودم‌های تی پی لینک عبارتند از:

• مودم تی پی لینک مدل TD-W8961N_V1

این مودم جزو با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین مودم‌های برند تی پی لینک به شمار می‌آید.
قیمت مناسب، گارانتی، ۲ عدد آنتن قوی، ظاهری زیبا، سرعت بالای انتقال اطلاعات تا ۳۰۰ مگابیت برثانیه، دارای فایروال و چندین قابلیت دیگر از جمله ویژگی‌های این مودم tp-link  است.
این مودم پرطرفدار با قابلیت ۴ عدد پورت شبکه، جهت اتصال به سیستم گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در دفاتر به شمار می‌آید.

• مودم بی‌سیم TP-link مدل M7200

مودم بی‌سیم TP-link  مدل M7200 از پرفروش‌ترین مودم‌های شرکت تی پی لینک است که دو اتصال بی‌سیم و با سیم را ارائه می‌دهد. قدرت باطری این مودم ۲۰۰۰ میلی آمپر است، پورت میکرو یو اس بی در این مودم جیبی وجود دارد تا به راحتی از درگاه آن را شارژ کنید، این مودم همچنین دارای آنتن  ۲٫۴ گیگاهرتزی و دارای توان ۲۰dbm می‌باشد.

• مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم تی پی لینک مدل TD-W9960 V1

این مودم tp-link   محصولی فوق العاده است، که از فناوری VDSL نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این مودم فوق العاده می‌توان به ۲ عدد آنتن خارجی قوی، ارسال سیگنال‌های پایدار تا محدوده قابل قبول، سرعت وایرلس ۳۰۰ مگابایت در ثانیه، فرکانس باند ۲٫۴ گیگاهرتز، امنیت فوق العاده، طراحی شیک و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

• مودم ۴G تی پی لینک Archer MR100

 مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK)
 از بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK) ، مودم ۴G تی پی لینک Archer MR100 می‌باشد.
از جمله نقاط قوت این مودم قدرت زیاد آن می‌باشد.
 مودم tp-link   شبکه‌های  ۳G ,۴G و TD_LTE را پشتیبانی می‌کند، همچنین پشتیبانی از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ۲۰۰۰، XP، Vista و نیز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نیز Mac OS، NetWare و Unix  یا Linux را انجام می‌دهد.

• مودم  بی‌سیم N150 تی پی لینک مدل TD-W8901N_V1

این مودم یکی از محصولات نسبتا قدیمی از شرکت تی پی لینک به حساب می‌آید. سرعت انتقال اطلاعات این محصول ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است که نسبت به دیگر مدل‌های موجود پایین‌تر است.
 این روتر دارای ۱ آنتن با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز می باشد که برای محیط‌های کوچک جوابگو است. این مودم تک آنتن با چهار پورت اترنت RJ-45، برای محافظت از کاربران شبکه در مقابل هکرها از فایروال‌های NAT و SPI استفاده می‌کند.

• مودم روتر بی‌سیم AC1200 تی پی-لینک مدل Archer VR400_V2

این مدل مودم تی پی لینک از نوع حرفه‌ای و عالی با طراحی بسیار شیک از شرکت تی پی لینک لقب بهترین مودم از بین مودم‌های تی پی لینک را به خود اختصاص داده است.
  این محصول با دارا بودن سه آنتن قادر است تا منطقه وسیعی را تحت پوشش قرار دهد، همچنین این مودم ۲ بانده با فرکانس ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز است که همین موضوع باعث شده تا برای کارهای حرفه‌ای بسیار مناسب باشد.

خرید مودم از راف نت

بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK)در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین انواع مودم تی پی لینک راف نت آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی راف نت انواع خدمات مرتبط مانند راه اندازی سیستم شبکه، نصب زیرساخت شبکه، فروش تجهیزات شبکه اکتیو و فروش تجهیزات شبکه پسیو شامل مودم دی لینک، یوتل، زایکسل، مودم تی پی لینک و …)، کابل، سوئیچ (هایک ویژن، تی پی لینک و …)، انواع تجهیزات فیبر نوری، اکسس پوینت، انواع رک آزمایشگاهی و ایستاده و دیواری، ذخیره ساز، دستگاه ضبط تصویر دیجیتال NVR، دستگاه ضبط تصویر آنالوگ DVR، هارد اکسترنال و هارد اینترنال، پچ کورد و پچ پنل را ارائه می‌دهد. تمام محصولات و تجهیزات شبکه استفاده شده و موجود در سایت توسط کارشناسان  مجرب راف نت انتخاب شدند و در دسترس خریداران قرار گرفتند. در تمام مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه، خرید تجهیزات شبکه، انتخاب محصول و نصب و نگهداری تجهیزات شبکه کامپیوتری، کارشناسان و پرسنل فروشگاه اینترنتی راف نت پاسخگو هستند و براساس نیاز و میزان بودجه شما در نصب و راه اندازی شبکه مشاوره خواهند داد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

             منبع: GADGET news                https://gadgetnews.net/560667
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا