ریپورتاژ

بهترین لباس های سیسمونی کودک + راهنمای خرید لباس نوزاد

خرید لباس نوزادی پسرانه برای کودکانی که هنوز متولد نشده اند دشوار و سخت است چرا که والدین هنوز اطلاعات کاملی از وزن، قد و رنگ پوست و … فرزند خود ندارند و نمی دانند باید چه لباسی را برای نوزاد خود خریداری کنند تا هم مناسب و زیبا باشد و هم کارایی مفید را داشته باشد. برای خرید لباس نوزادی پسرانه باید نکات و معیارهای مهمی را در نظر داشته باشید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید .

لباس های نوزادی تنوع بالایی دارند و ظاهر آن ها فوق العاده زیباست به همین دلیل بسیاری از والدین به هنگام خرید لباس بچه گانه فقط به ظاهر لباس ها توجه می کنند در صورتی که الویت های مهم تری برای خرید لباس نوزادی پسرانه وجود دارد که بهتر است آن ها را در نظر داشته باشید.

لباس های نوزادی یکی از ملزومات سیسمونی محسوب می شوند ولی خرید بیش از حد آن ها اشتباه است زیرا همان طور که گفته شد هنوز اطلاعات کافی از کودک خود ندارید و بهتر است تعمل داشته باشید تا نوزادتان متولد شود سپس اقدام به خرید لباس های ضروری کنید.

نکات و معیارهای مهم برای خرید لباس نوزادی پسرانه

به هنگام خرید لباس نوزادی پسرانه با تنوع مدل و طرح های مختلفی رو به رو خواهید شد مانند: لباس مجلسی، لباس راحتی، لباس فانتزی، انواع سرهمی و پیراهن پسرانه، بادی های نوزادی و… که هر کدام از آن ها مناسب برای مکان های خاص هستند. اکثر والدین قبل از به دنیا آمدن نوزادشان اقدام به خرید این نوع لباس ها در چندین دست و طرح متفاوت می کنند. اما بهتر است بدانید این کار اشتباه بزرگی است که هزینه های گزافی را باید برای آن پرداخت کنید و طبق تجربه اکثر والدین برخی از این لباس ها بلا استفاده باقی می مانند.

برای خرید لباس نوزادی پسرانه نباید عجله کنید و خرید خود را در حد معقول انجام دهید زیرا شما هنوز اطلاعات کاملی از قد و وزن فرزند خود ندارید. ست پسرانه، تاپ پسرانه، شلوار پسرانه و … پوشاکی هستند که نوزاد شما قبل از به دنیا آمدن باید داشته باشد.

نکات مهم برای خرید لباس نوزادی پسرانه:

جنس لباس:

برای خرید لباس های نوزادی باید به جنس لباس توجه ویژه ای داشته باشید نوزادان پوست های بسیار حساسی دارند و لباس های بی کیفیت می تواند باعث ایجاد حساسیت در نوزادان شود و پوست حساس آن ها را قرمز کند و موجب خارش و تورم پوست شود. بهترین جنس لباس برای نوزادن لباس های نخی و پنبه ای هستند. این نوع لباس ها لطیف، سبک و راحت هستند و با الیافی که دارند باعث عبور و مرور هوا می شوند و از تعریق بدن جلوگیری می کنند و می توانند دمای بدن نوزادان را در یک حد معمول نگه دارند.

سایز لباس:

برای خرید لباس نوزادی پسرانه باید به سایز آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. لباس آن ها نباید تنگ و یا خیلی گشاد باشد باید مناسب و راحت باشد تا نوزاد در آن حس آرامش د اشته باشد. برخی از والدین با تصور اینکه کودکان به سرعت رشد می کنند لباس آن ها را با چندین سایز بزرگ تر خریداری می کنند که این موضوع باعث ایجاد ناراحتی نوزاد می شود.

گشادی لباس جلوی تحرک نوزاد را می گیرد و برخی دیگر برای زیبایی استایل نوزادشان از لباس های تنگ استفاده می کنند که این موضوع هم آرامش را از نوزاد سلب می کند بنابراین بهتر است برای خرید لباس نوزادی پسرانه سایز او را به خوبی بررسی کرده و مطابق با سایز نوزاد خرید خود را انجام دهید.

کیفیت دوخت:

برای خرید لباس نوزادی پسرانه به دوخت لباس توجه داشته باشید. برخی از والدین بر این تصور هستن که نوزادشان به سرعت در حال رشد است و کمترین استفاده از لباس خریداری شده را دارند به همین دلیل به دوخت لباس توجه ای ندارند اما بهتر است بدانید یکی از دلایلی که باعث خوش فرم بودن لباس ها می شود دوخت آن ها است. لباس های بچه گانه باید به گونه ای دوخته شوند که با شست و شو و استفاده زیاد درز و دوخت لباس آسیبی نبیند.

بهترین لباس های سیسمونی کودک

راهنمای خرید لباس نوزادی پسرانه

خرید لباس نوزادی همیشه چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی یکی از لذت بخش ترین قسمت های بچه دار شدن است اما در این مواقع باید اطلاعات و تجربه های کافی داشته باشید تا ملزومات و محصولات مناسبی را خریداری کنید در غیر اینصورت بسیاری از لوازمی که خریداری کرده اید بلا استفاده باقی می مانند. برای خرید لباس نوزادی پسرانه باید به سراغ مهمترین پوشاک کودک خود بروید که این موضوع نیز بستگی به این دارد که نوزاد شما در چه فصلی متولد می شود.

خرید لباس باید بر اساس نیاز کودک انجام شود و هر نوزادی بر اساس گروه سنی و فصل تولد نیاز متفاوتی دارد. لباس نوزادان بر اساس ماه سایز بندی می شود و برای نوزاد تازه متولد شده لباس هایی با سایز صفر در بازار موجود می باشد. توجه داشته باشید تولیدی های مختلف الگوهای متفاوتی دارند به همین دلیل سایز لباس ها کمی با هم متفاوت می باشد بنابراین برای خرید لباس نوزادی پسرانه به صورت حضوری سایز نوزاد خود را به درستی بررسی کنید سپس اقدام به خرید کنید و برای خرید اینترنتی لباس نوزاد و لباس بچه گانه حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که جدول سایز بندی داشته باشد تا خرید شما بی نقص انجام شود.

لباس های مورد نیاز نوزادان

بادی زیر دکمه دار:

نوزاد تازه متولد شده نیاز زیادی به بادی های آستین بلند، کوتاه، حلقه ای دارید و این نیاز بسته به فصل مورد استفاده می باشد. لباس نوزاد را باید روزانه تعویض کنید به همین دلیل حداقل باید ۵ بادی را داشته باشد.

شلوار نوزادی:

یکی از مهمترین پوشاک برای نوزادان شلوار می باشد. برای خرید لباس نوزادی پسرانه شلوار پسرانه را فراموش نکنید آن هم از جنس نخی پنبه ای برای روزهای گرم سال و شلوارهای بافتنی و پشمی برای روزهای سرد سال بهترین انتخاب هستند.

کلاه و پیشبند نوزادی:

دمای بدن نوزادان با بزرگسالان متفاوت است و دمای زیادی را از طریق سر از دست می دهند و نیاز است که حداقل سه کلاه را در خرید خود جا بدهید تا تعادل دمای بدنشان را حفظ کنید. پیش بندها نیز یکی از ملزومات سیسمونی محسوب می شوند چرا که نوزادان در روزهای اول شیر مادر را پس می زنند و بالا می آوردند و پیشبندها می توانند از کثیف شدن لباس نوزاد جلوگیری کنند.

سرهمی نوزادی:

سرهمی ها جزء مهمترین خرید لباس نوزادی پسرانه محسوب می شوند. سرهمی هایی که در قسمت پایین تنه با دکمه پوشیده می شوند انتخاب درستی هستند و می توانند کار شما را به هنگام تعویض پوشک و عوض کردن لباس راحت تر کنند. سرهمی ها در مدل های مختلفی تولید می شوند و برای خرید آن ها به دنبال لباسی باشید که اکسسوری های خطرناک نداشته باشند بهترین انتخاب برای نوزادان سرهمی های ساده می باشد.

جوراب های نوزادی:

 راهنمای خرید لباس نوزاد

خرید جوراب نوزادی یکی از مهمترین اقدامات برای مراقبت از نوزاد می باشد. برای خرید جوراب فصل را در نظر داشته باشید و جوراب پسرانه و یا دخترانه ای را انتخاب کنید که جنسی نرم و لطیف داشته باشند. جوراب ها می توانند نقش مهمی در تنظیم دمای بدن نوزاد داشته باشند.

برای خرید تمام این لباس های نوزادی و یا لباس های بچگانه مثل لگ دخترانه، سارافون دخترانه، بلوز دخترانه و… میتوانید از شعب حضوری و یا سایت پیانو اقدام به خرید بکنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

www.pianostyle.ir

آدرس شعب حضوری برند پیانو:

  1. تهران، اتوبان همت غرب، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باغ ماهان، طبقه سوم، واحد ۱۳۷
  2. تهران، اتوبان همت غرب، میدان موج، بلوار صدف، بلوک A، مجتمع تجاری بام لند، واحد G2
  3. تهران، پاسداران،  مجتمع تجاری اداری آرتمیس فرمانیه، طبقه منفی یک، واحد ۱۴
  4. تهران، سعادت آباد، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه ۳B
  5. تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا، طبقه اول
  6. تهران، میدان نبوت (هفت حوض)، مجتمع تجاری سون سنتر، طبقه سوم، واحد ۳۰۲
  7. تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، اول تپه شمس آباد، رو به روی خیابان شمشاد، هدیش مال (کاخ رویاها)، طبقه G1، پلاک ۱۰
  8. قم، بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان الغدیر، مجتمع تجاری و تفریحی بازار شهر (هایپر استار)، طبقه اول
  9. کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، مرکز خرید مهراد (مهراد مال)، طبقه سوم
  10. کرج، فلکه اول گوهردشت، مجتمع تجاری نیکامال، طبقه اول، واحد ۱۰
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا