ریپورتاژ

این مکان ها بهترین گزینه برای عکاسی فرمالیته است!

عکاسی برای فرمالیته بسیار می تواند جذاب باشد و خاطرات زیبایی را رقم بزنید و عکس هایی در مکان خاص جذابی می توانید ثبت کنید. علاوه بر مکان مناسب برای عکاسی فرمالیته آیتم هایی چون آرایش، مدل مو و از همه مهم تر انتخاب لباس مناسب خود است. برای دیدن لباس عروس و لباس فرمالیته خاص با مدل های جذاب می توانید اینجا کلیک کنید.

عکاسی فرمالیته

کنار رودخانه یا دریاچه

آب یک پس زمینه طبیعی زیبا به خصوص برای عکس های عروسی مخصوصا با شیک ترین لباس عروس های اروپایی  ایجاد می کند. عروس هایی که از تم روستایی یا طبیعی در روز عروسی  خود استفاده می کنند، این مکان را مکانی ایده آل خواهند یافت. به یاد داشته باشید که هنگام عکاسی در این مناطق، قرار دادن سایه ها را در نظر داشته باشید و سعی کنید از نور خورشید صبح یا عصر برای ثبت بهترین نور استفاده کنید. در حالی که از موقعیت مکانی لذت می برید، مطمئن شوید که عکاس شما چگونه بازتاب های سطح آب را در تابستان بالا کنترل می کند. خوشبختانه، با از پیش تنظیمات نرم افزار ویرایش عکس، عیوب در سایه ها، کنتراست و نوردهی را می توان به طور خودکار با یک کلیک حذف کرد.

 عکاسی فرمالیته  

عکاسی در مرکز شهر

اگر در حال برنامه ریزی یک عکاسی فرمالیته شیک و مدرن هستید، عکس در قلب شهر گزینه فوق العاده ای خواهد بود. از قبل معماری شهر را بررسی کنید و سعی کنید خیابان یا ساختمانی را پیدا کنید که فضای عکاسی شما را منعکس کند. اگر قصد دارید عکس های شما تم سنتی داشته باشد، در نظر بگیرید که در مکان های قدیمی با ساختمان قدیمی بسیار خاص خواهد شد. اگر عروسی شما دارای جزئیات معاصر است، پس عکس های شیک را در مقابل آسمان خراش های انعکاسی و خط افق شهری براق انتخاب کنید. البته این فضا برای فرمالیته در ایران کمی مشکل هست اکثر افراد ترکیه و کشورهای همسایه را برای این مدل عکاسی انتخاب می کنند.

 عکاسی فرمالیتهدر ساحل دریا

ایستادن روی شن‌ها در سواحل ساحل شاید یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های روی زمین باشد، به همین دلیل است که بسیاری از زوج‌ها ترجیح می‌دهند در آنجا عکس فرمالیته بگیرند. اگر به سمت ساحل می‌روید، حتماً لباس دنباله دار است بپوشید که در نسیم به خوبی برای عکس‌هایتان می‌وزد. عکس های غروب آفتاب را نیز در نظر بگیرید، زیرا ساعت طلایی برای نورپردازی بهترین خواهد بود و می توانید لحظات واقعاً شادی را در کنار هم در مقابل خورشید محو شده ثبت کنید.

داخل یک موزه

عکاسی شما در فصل زمستان برنامه ریزی شده باشد یا صرفاً بخواهید در داخل خانه عکس بگیرید، موزه یک گزینه عالی برای عکس های فرمالیته داخلی است. موزه های مختلف در منطقه خود را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که با موضوع روز عروسی شما مطابقت دارد. مطمئن شوید که تنظیمات دوربین خود را از قبل تمرین کرده اید تا بتوانید از نور در مکان انتخابی خود نهایت استفاده را ببرید. گرفتن عکس در محیط های بسته با نور کم همیشه یک چالش است. شما انتظار دارید که برای حذف نویز، متعادل کردن نوردهی صورت و سایر روش‌های زیبا که می‌توانید با پیش‌تنظیم‌های قدرتمند به دست آورید، نیاز به استفاده از نرم‌افزار ویرایش عکس داشته باشید.

در محیط یک پارک

چه در حال برنامه ریزی برای عکاسی فرمالیته در فصل بهار یا پاییز باشید، طبیعت را در زیباترین حالت خود در پارک های محلی خود خواهید دید. پارک‌های مختلف شامل عناصر مختلفی مانند تاسیسات هنری، فواره‌ها یا حفاظت‌های طبیعی عالی هستند. گرفتن عکس های صادقانه را در این فضاهای آرامش بخش و طبیعی در نظر بگیرید، زیرا این کار حال و هوای این مکان ایده آل را جلب می کند. نکاتی که در پارک باید به آنها توجه کرد: به دلیل جزئیات پیچیده ای که در گرفتن عکس هایی از خش خش برگ ها روی درخت، جاری شدن آب از یک فواره وجود دارد، مطمئن شوید که برای انجام درست مکان به لنز مناسب مجهز هستید. در اینجا چند نکته ضروری برای دانستن بهترین لنزها برای گرفتن عکس عروسی در چنین مکان هایی وجود دارد.

باغ، تاکستان یا مزرعه

وقتی در حال ایده‌هایی برای مکان‌های فرمالیته در فضای باز هستید، فکر کردن به یک پارک عمومی یا یک ساحل محلی آسان است. اما این مکان ها ممکن است شلوغ باشند. در عوض، چیزی را در نظر بگیرید که از مسیر شکسته خارج شده است. با صاحبان باغات یا تاکستان های محلی تماس بگیرید و ببینید که آیا می توانید از ملک آنها برای آلبوم عروسی خود عکس بگیرید. من مطمئن هستم که آنها خوشحال خواهند شد! درختان و انگورهایی که در آنجا رشد می کنند، زیبا و رنگارنگ هستند، به خصوص نزدیک به فصل برداشت. این می تواند حسی از هوس طبیعی را به عکس های فرمالیته عاشقانه شما اضافه کند. با لنزهایی آماده باشید که بوکه عالی را به دست آورید زیرا فرصت های زیادی برای بازی با میوه ها و گل های رنگارنگ در پس زمینه وجود خواهد داشت.

نقاط مختلف در یک باغ

هنگامی که مکانی را برای عکس های فرمالیته خود در نظر می گیرید، به انواع مکان هایی فکر کنید که عاشقان ساعات خود را تلف می کنند. باغ یکی از آن مکان‌هایی است که زوج‌ها برای یک قدم زدن عاشقانه به آنجا می‌روند و یک باغ شکوفه‌دار پس‌زمینه‌ای ایده‌آل برای عکس‌های فرمالیته است. استفاده از لنز واید را در نظر بگیرید تا بتوانید کل این مکان را ثبت کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا