ریپورتاژ

برای اجاره ویلا کدام سایت گردشگری بهتر است

گردشگری یک فعالیت با اهداف مختلف است. گردشگر به کسانی گفته می‌شود که یک اقامت محدود و موقت را دور از محل زندگی خود انتخاب کرده باشد. یک گردشگر با هدف تفریح، گشت و گذار، بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، طبیعت‌گردی، سیاحت و گردش سفر خود را شروع خواهد کرد.

گردشگری اهداف دیگری مانند کسب و کار، تجارت و تحصیل نیز می‌تواند داشته باشد. گردشگران عموما زمان سفر فکر تهیه یک اقامتگاه برای خود هستند. اقامتگاه گونه‌های مختلفی دارد. رزرو و انتخاب مدل‌های اقامتگاه به خواست و تمایل گردشگران ارتباط خواهد داشت. اجاره یک اقامتگاه مناسب شما، مهارت سایت جاباما است.

ویلا؛ ساحلی

اجاره ویلا در شمالاجاره ویلا برای گردشگران امری مهم است. ویلاهای ساحلی انتخاب بیشتر مسافران زمان سفر به شهرهای ساحلی و بندری خواهد بود. وجود دریا و ساحل منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز می‌سازد. اقامت در ویلاهای ساحلی به شما اجازه خواهد داد اولین تصویر صبحگاهی امواج آب‌های به ساحل رسیده باشد و صدای دریا آرامش شب را برایتان هدیه می‌آورد.

این مدل ویلا با ساحل و کناره دریا فاصله اندکی دارد. منظره‌ای که شما از پنجره ویلای خود خواهید دید دریا و ساحل آن است که نور خورشید بر آن تابیده و درخشندگی و جلوه‌ای وصف‌ناپذیر به پهنه آب داده است. ویلای ساحلی تمامی امکانات یک اقامتگاه را دارد.

 سامانه جاباما در تمامی شهرهایی که ساحل داشته باشد ویلای ساحلی برای رزرو و اجاره دارد. شهرهایی مانند رامسر، بابلسر، قشم، کیش، تنکابن و… ویلاهای ساحلی دارد که شما با مراجعه به سایت رزرو آنلاین جاباما می‌توانید برای زمان سفر آنها را اجاره کنید.

ویلا؛ چند خوابه

ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که اطراف بنا و عمارت یک محوطه سبز و درخت‌کاری شده وجود داشته باشد. یکی از انواع ویلاها ویلای چند خوابه است. این تعداد اتاق خواب به متراژ ساختمان بستگی دارد. یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و بیشتر تعداد اتاق‌های یک ویلای چند خوابه را تشکیل خواهند داد.

این نوع ویلا برای مسافرت‌های با جمعیت زیاد مناسب است. هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند یکی از اتاق‌ها را به خود اختصاص دهند. تمامی اتاق‌های ویلا به وسایل خواب مانند تخت‌خواب یا رخت‌خواب سنتی مجهز شده و همگی زمان استراحت یک فضای مشخص خواهید داشت.

ویلاهای چند خوابه را در تمامی ایران می‌توانید اجاره کنید. سایت جاباما ویلاهای چند خوابه زیبایی را در سامانه خود گنجانده است. شما زمان اجاره ویلا از فضای سبز اطراف نیز می‌توانید استفاده کنید و لذت ببرید. تمامی ویلاهایی موجود در سایت جاباما به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده نظافت خواهند شد.

ویلا؛ استخردار

اگر شما نیز ورزش شنا را به صورت حرفه‌ای یا نیمه‎ حرفه‌ای دنبال می‌کنید ویلای استخردار را باید انتخاب کنید. این ویلا به شما این امکان را خواهد داد مدت زیادی از زمان سفر خود را در استخر بگذرانید. ویلاها معمولا استخر با آب‌گرم یا آب‌سرد دارند.

ویلاهای استخردار دو نوع استخر روباز و سرپوشیده خواهند داشت که هر کدام برای یک فصل از سال مناسب است. استخر روباز به شما اجازه می‌دهد از گرمای خورشید و نور آفتاب نیز استفاده کرده و کمبود ویتامین‌های خود را جبران کنید. قیمت ویلاهای استخردار معمولا گران‌تر و بیشتر خواهد بود.

استخر‌های سرپوشیده را تمام فصول چه فصل گرم و چه فصل سرد می‌توانید استفاده کنید. این استخرها در داخل ساختمان قرار دارد. یکی از مزایای ویلاهای استخردار سرپوشیده حفظ حرم شخصی است. سامانه جاباما تنوع زیادی در ویلاهای با استخر دارد.

این سامانه تمامی مدل‌های ویلاهای استخردار مانند استخر آب‌گرم، آب‌سرد، روباز و سرپوشیده را در سایت خود گنجانده و برای رزرو و اجاره در اختیار گردشگران و مسافران می‌گذارد.

اجاره ویلا قیمت مناسبویلا؛ دوبلکس

واژه دوبلکس همیشه ذهن ما را به سمت یک ساختمان مجلل و زیبا با امکاناتی ویژه می‌برد. این ذهنیت خیلی از واقعیت دور نیست. ویلای دوبلکس ساختمان را به دو قسمت تقسیم خواهد کرد. قسمتی از ساختمان برای ساعت‌های خواب و استراحت ساخته شده و از قسمت نشیمن و آشپزخانه فاصله زیادی دارد.

ویلای دوبلکس ساختمانی است که اتاق خواب در طبقه‌ای به صورت جداگانه قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام در تمامی طبقات ویلای دوبلکس وجود دارد و نیاز نیست شما برای استفاده از آنها پله‌ها را بالا و پایین بروید.

ویلاهای با معماری دوبلکس از ساختمانی شیک تشکیل شده است. معمولا مبلمان و وسایل ویلا با نمای ساختمان هماهنگی دارد و از مبلمان و لوازم لوکس و نفیس استفاده می‌کنند. اجاره ویلا از سایت جاباما که یک سامانه جامع اقامتگاهی است امکانات خوبی برای شما خواهد داشت.

تنوع اقامتگاه در جاباما

سایت گردشگری جاباما تنوع بالایی در زمینه اقامتگاه دارد. این سایت انواع ویلا را در سامانه برای ارائه به مسافران قرار داده است. نوع دیگری از اقامتگاه وجود دارد که اگر شما ویلا را برای اقامت خود مناسب ندانید می‌توانید آن را انتخاب کنید.

اقامتگاه‌های بومگردی طرفداران زیادی دارد. جاباما برای شما اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارد که در بیشتر شهرهای ایران ساخته شده است. نوع دیگری از اقامتگاه اجاره روزانه است. در این نوع از اقامت کمترین زمان برای اجاره اقامتگاه مانند ویلا، بوم‌گردی، آپارتمان مبله و… ۲۴ ساعت فراه شده است. شما از این مدت زمان کمتر نمی‌توانید یک اقامتگاه را از سایت جاباما اجاره کنید.

جاباما یک سامانه گردشگری است. این سامانه برای رزرو و اجاره اقامتگاه تاسیس شده است. اجاره و رزرو ساده و راحت با وجود جاباما میسر شده است. شما با مراجعه و ورود به سایت جاباما هر نوع اقامتگاه که نیاز داشته باشید می‌توانید رزرو کنید و رسید خرید تحویل بگیرید.

رزرو ویلا شمال

سایت جاباما سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه در ایران است. این سامانه با فعالیت در صنعت گردشگری به مسافران کمک خواهد کرد اقامتگاه مطلوب خود را رزرو کرده و از سفر لذت فراوانی نصیب آنها شود.

جاباما مدل‌های زیادی از اقامتگاه را در سایت و سامانه خود قرار داده است. این اقامتگاه‌ها به صورت کامل در سایت معرفی شده و اطلاعات دقیقی از امکانات موجود را به گردشگران خواهد داد.

این سامانه رزرو آنلاین توانایی انتخاب یک اقامتگاه در مدل‌های مختلف را به شما می‌دهد. جاباما تنها یک سایت آنلاین رزرو نیست بلکه به دنیایی از اقامتگاه مانند ویلا، بوم‌گردی، آپارتمان مبله و… مبدل شده است. این دنیای اقامتگاه به نوعی مرجع و منبع رزرو و اجاره است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا