رسانه

گات تلنت ایرانی با داوری سوپر استار هایمان

گات تلنت ایرانی  ( Persia’s Got Talent) یا به‌طور کوتاه PGT، یک مسابقه تلویزیونی است که در شبکه ام‌بی‌سی پرشیا استعدادهای درخشان را کشف می‌کند.این برنامه استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده‌بازان، آکروبات‌بازان، کمدین‌ها و نوازندگان ایرانی و در کل هر استعداد نمایشی شگفت‌انگیز در تمام سنین را کشف می‌کند.

گات تلنت ایرانی
گات تلنت ایرانی که قرار است جمعه ۱۱ بهمن به روی آنتن برود
با داوران :
ابراهیم حامدی : با نام هنری ابی زاده ی ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران او از دستهٔ خوانندگان تنور ایران است.
اغلب کارشناسان موسیقی فارسی معتقدند صدای ابی قدرتمندترین صدای پاپ فارسی است.
فعالیت‌های ابی در طول نیمهٔ دوم زندگی‌اش نه تنها کاهش نمی‌یابد بلکه این دوران، نقطهٔ عطفی در حرفه‌اش محسوب می‌شود و این نخستین ویژگی است که ابی را از خوانندهٔ پاپ جدا می‌کند و در کنار خوانندهٔ کلاسیک یا اپرا قرار می‌دهد.
برخی کارشناسان موسیقی نیز در مورد صدای ابی نظر داده‌اند، از آن جمله می‌توان به اندرانیک هنگساز، تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر اشاره کرد که گرمی، قدرت و انعطاف‌پذیری صدای ابی را ستوده‌است و ابی را از نادر هنرمندانی معرفی کرده‌است که حس موسیقایی قوی دارد و سلیقه و طبع مردم را درک می‌کند.

 

گات تلنت ایرانی

مهناز افشار: مهناز افشار  (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ) هنرپیشه ی سینما، تئاتر و تلوزیون است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت آباد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره ی فجر به دست آورد.

آرش: آرش لباف  (زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران ) معروف به آرش، خواننده ، ترانه سرا، تهیه کننده ، بازیگر  ایرانی است.
موزیک ویدئو وی «آه خدای من!(OMG)» با بیش از ۱۵۰ میلیون بازدید کننده، پر بازدید ترین موزیک ویدئو از یک خواننده ی ایرانی در تایخ موسیقی ایران به شمار میرود.
وی با شگی و شان پل و تی پین و اسنوپ داگ  آهنگ‌هایی را خوانده‌است و همچنین او در سال۲۰۱۸ آهنگ گلی گلی را به همراهی پیت بول ، نیوشا و بلانکو، به مناسبت جام جهانی خواند، از این روی می‌توان گفت آرش تنها خوانندهٔ بین‌المللی ایران است.
وی همچنین در فیلم کرگدن با بازیگران همچون مونیکا بلوچی و بهروز وثوقی همبازی شده است.

نازنین نور: نازنین نور بازیگر ایرانی که در هالیوود فعالیت دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا