ریپورتاژ

کیت کلاچ چیست و چگونه کار می کند؟ 

کیت کلاچ چیست؟

خرید و استفاده از باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات و لوازم یدکی اتومبیل، امروزه یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از صاحبان خودرو می باشد. یکی از ضروری ترین و بهترین این قطعات را کیت کلاچ شکل داده است که این قطعه می تواند جعبه دنده را از پیشرانه جدا کرده و راننده بتواند به راحتی دنده مورد نظر خود را تعویض کند.

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و نصب بهترین و مرغوب ترین انواع کیت کلاچ (دیسک و صفحه دنده) صفحه دنده برای خودروی خود هستید؟ آیا می دانید که ارزان ترین و بهترین انواع این قطعات یدکی را از کجا می توان تهیه و خریداری کرد؟ شما را دعوت می کنیم که مقاله فروشگاه لوازم یدکی ما را تا آخر مطالعه کرده و مفیدترین و ارزنده ترین اطلاعات را در خصوص این دو قطعه به دست آورید.

خرید و استفاده از باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو، امروزه یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از صاحبان خودرو می باشد. یکی از ضروری ترین و بهترین این قطعات را کیت کلاچ شکل داده است که این قطعه می تواند جعبه دنده را از پیشرانه جدا کرده و راننده بتواند به راحتی دنده مورد نظر خود را تعویض کند.

توجه داشته باشید که برخی از قطعات استفاده شده در هر اتومبیلی، مصرفی هستند و با گذشت مدت زمان مشخصی، نیاز به تعویض دارند که بی شک کیت کلاچ نیز یکی از این قطعات مصرفی به شمار می آید که بایستی بعد از گذشت مدت زمانی، اقدام به تعویض آن داشته باشید.

از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که در تعیین طول عمر مربوط به این قطعات دخیل هستند، می توان به میزان تردد، شیوه رانندگی، نوع برند و غیره اشاره کرد. ماندن در ترافیک های بسیار طولانی و بالا بودن تعداد دفعات فشار بر روی پدال کلاچ، می تواند عمر مفید مربوط به این قطعه را کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می شود که همیشه از بهترین و باکیفیت ترین این قطعات تهیه کنید تا استفاده ی بهینه ای را از آن داشته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین وظیفه صفحه دنده و راهنمای خرید اینترنتی این قطعات، بیشتری توضیحات را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

کیت کلاچFigure 1کیت کلاچ

صفحه دنده چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟

کیت کلاچ و صفحه دنده هر دو همزمان تعویض می شوند و شما می توانید به کمک استفاده از صفحه دنده، به راحتی انتقال نیرو را در گیربکس قطع کنید. توجه داشته باشید که این قطعه بعد از گذشت مدت زمانی دچار ساییدگی می شود و این همین نشان از خرابی آن بوده و بایستی بلافاصله تعویض گردد. از مهمترین و اصلی ترین نشانه های خرابی مربوط به صفحه دنده می توان به صدای عجیب در هنگام تعویض دنده و بوی بسیار نامطبوع اشاره کرد.

معمولا توصیه می شود که هر هزار کیلومتر حتما صفحه دنده و کیت کلاچ اتومبیل خود را تعویض کنید. صفحه دنده یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات مورد استفاده در سیستم کلاچ هر خودرویی می باشد که بدون این صفحه امکان انتقال نیرو در سیستم کلاچ وجود ندارد. صفحه دنده از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد که شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین این تجهیزات را تهیه و خریداری کنید.

خرید کیت کلاچFigure 2خرید کیت کلاچ

راهنمای خرید کیت کلاچ و صفحه دنده

کیت کلاچ و صفحه دنده از پرفروش ترین قطعات موجود در وب سایت ما می باشد چرا که بدون تعویض این قطعات در اتومبیل، امکان رانندگی برای صاحبان خودرو وجود نخواهد داشت؛ بنابراین توصیه می شود که بلافاصله بعد از مشاهده هرگونه خرابی در این دو قطعه، سریعا اقدامات مربوط به تعویض آن ر انجام دهید. در نظر داشته باشید که برخی از مکانیک ها بر این باورند که می توان صفحه دنده را مورد تعمیر قرار داد، اما لازم است که بگوییم این قطعه حتی در صورت تعمیر شدن نیز از کارایی خوبی برخوردار نخواهد بود و باز هم بعد از مدت زمان کوتاهی، دچار خرابی می شود.

به همین دلیل از پرداخت های اضافه خودداری نموده و در اولین فرصت به دست آمده اقدام به خرید و استفاده از کیت کلاچ و صفحه دنده داشته باشید. پیشنهاد ما این است که حتما خریدهای مورد نظر خود را از وب سایت ها و فروشگاه های لوازم یدکی معتبری انجام دهید که قطعا فروشگاه پیش روی شما، یکی از معتبرترین و مطمئن ترین این گزینه ها بوده و خریداران قطعات یدکی پراید و سایر خودرو های مذکور، می توانند با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید اینترنتی را از همین وب سایت اینترنتی ما انجام دهند.

قیمت کیت کلاچFigure 3قیمت کیت کلاچ

قیمت مربوط به کیت کلاچ و صفحه دنده

کیت کلاچ و صفحه دنده همانطور که در قسمت ها و بخش های دیگر نیز به آن اشاره شد، از مهمترین و ضروری ترین قطعات مورد استفاده در هر اتومبیلی می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و باکیفیت ترین این محصولات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده و نصب قرار دهید. البته در نظر بگیرید که قیمت مربوط به کیت کلاچ صفحه دنده، یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از مردم را در خرید و استفاده از این تجهیزات به سوی خود جذب نموده و شما می توانید از وب سایت همین فروشگاه لوازم یدکی ما، به راحتی اطلاعاتی را در خصوص قیمت این قطعات به دست آورید.

توجه داشته باشید که قیمت های عرضه شده برای هر یک از این قطعات با توجه به برندهای مختلف آنها، گوناگون می باشد. البته نوع اتومبیل نیز از دیگر آیتم هایی می باشد که در تعیین قیمت این قطعات می تواند موثر باشد.

شما می توانید از صفحه اصلی همین وب سایت فروشگاه لوازم یدکی ما، راجع به بروزترین و دقیق ترین قیمت های عرضه شده برای این محصولات، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با توجه به توان مالی در اختیار خود، مناسب ترین و بهترین این قطعات را تهیه و در سبد خرید خود قرار دهید.

البته ما نیز سعی بر آن داریم تا قیمت های بسیار مناسبی را برای هر یک از قطعات یدکی پژو ۲۰۶ و سایر خودرو های موجود در این وب سایت ارائه داده و از این طریق توجه شما خریداران گرامی را به سوی خود جذب کنیم. توجه داشته باشید که قیمت مربوط به قطعات مذکور با توجه به نوسانات بالای اقتصادی، در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است که با این حال شما می توانید ارزان ترین این محصولات را از همین وب سایت تهیه و خریداری نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا