ریپورتاژ

کابل رشته ای شیلد دار و موارد استفاده از این کابل

با روی کار آمدن انواع کابل رشته ای شیلد دار، بسیاری از مشکلات در نصب اتصالات و ساخت و ساز دستگاه‌های مکانیکی حل شده است، به همین جهت شرکت‌های مختلف ایرانی اقدام به تولید این نوع کابل کرده‌اند. در واقع شیلد نوعی کاور مخصوص بر روی سیم است که از آن‌ها در برابر تداخل‌های مکانیکی و الکتریکی جلوگیری کرده و موجب محافظت از اطلاعات خواهد شد. به همین جهت خرید کابل شیلد دار، در عصر حاضر متقاضی بالایی دارد، اما می‌بایست بدانید برای خرید کابل‌های شیلد دار باید سراغ مراجع خرید مطمئن بروید تا نگرانی بابت کیفیت کابل‌ها نداشته باشید. در ادامه بهترین و سریع‌ترین مرجع خرید انواع کابل معرفی خواهد شد.

 خرید کابل شیلد دار

انواع کابل رشته‌ ای شیلد دار و موارد استفاده‌ی آن

به طور کلی موارد مصرف و کاربردهای کابل‌های شیلد دار از روش انواع مختلف تولید آن روشن می‌شود. این نوع کابل‌ها که به صورت اختصاصی برای مصارف مختلف طراحی و تولید می‌شوند، به شرح زیر می‌باشند:

  • کابل‌های شیلد دار قدرت که عموماً در نیروگاه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی برای استفاده زیر آب و خاک نیز مناسب می‌باشد.
  • کابل‌های شیلد دار فرمان دهنده و کنترل کننده که به راحتی از نویزهای مزاحم و میدان‌های مغناطیسی جلوگیری می‌کند، به همین جهت تاثیرات مخرب بر روی داده‌ها را نیز از بین می‌برد.
  • کابل‌های شیلد دار افشان و مفتولی برای نصب درون تابلوهای فرمان مناسب بوده و مانع از ورود آسیب به آن‌ها خواهند شد.

از تمامی انواع کابل شیلد دار برای برقراری اتصالات یا ساخت دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود، به همین جهت با ضخامت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به عبارت دیگر به وضوح روشن است که این نوع از کابل‌ها برای استفاده در ادارات مختلف کشور بسیار مفید می‌باشد، چراکه از مزایای منحصر به فردی برخوردار بوده و به عنوان محافظ اطلاعات عمل می‌کند. در یک بیان کلی می‌توان گفت کابل رشته ای شیلد دار از نمونه‌های بدون شیلد بسیار بهتر و ایمن‌تر است.

قیمت کابل‌های شیلد دار چگونه است؟

همانطور که گفته شد، این نوع از کابل‌ها نیز با توجه به موارد مصرف و ویژگی‌های خاصی که دارند، با ضخامت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند تا عملکرد مناسبی نیز داشته باشند. به همین جهت قیمت کابل رشته ای شیلد دار، به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، شرکت تولید کننده و حتی فروشگاهی که برای خرید انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. البته ناگفته نماند که این نوع کابل‌ها به صورت متری به فروش می‌رسد و هزینه نهایی بسته به متراژی است که برای خرید در نظر دارید. این نکته را نیز از یاد نبرید که خرید کابل‌های رشته‌ای شیلد دار با توجه به کاربردها و مزایایی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود و به هیچ وجه جایگزین کردن کابل‌های بدون شیلد به جای نمونه‌های شیلد دار توصیه نمی‌شود.

خرید آنلاین کابل مقرون به صرفه است!

اگر برای خرید کابل رشته ای شیلد دار به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید، بهترین راهکار پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین است. آنچه که مسلم است، در خریدهای اینترنتی هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به فروشگاه‌های شهر حذف شده و دغدغه‌ی رفت و آمد نیز وجود نخواهد داشت. به همین جهت هزینه‌ها کاهش می‌یابد. از سوی دیگر در خریدهای آنلاین بدون دردسر می‌توانید محصولات را در محل آدرس خود تحویل بگیرید. بنابراین پیش از هر اقدامی به دنبال یافتن بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات الکتریکی باشید.

کابل رشته ای شیلد دار

با فروشگاه عصر آی تی دغدغه‌ی خرید نداشته باشید!

برای خرید هر مدل تجهیزات الکتریکی از جمله کابل‌های شیلد دار فروشگاه عصر آی تی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، زیرا این مجموعه به صورت اختصاصی در زمینه فروش تجهیزات الکتریکی فعالیت دارد. سابقه‌ی فعالیت مستمر عصر آی تی بسیار بالا بوده و تا به امروز مشتریان بسیار زیادی را از خود راضی نگاه داشته است. این فروشگاه که توسط افراد حاذق راه‌اندازی و پشتیبانی می‌شود، کیفیت تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه خود را تضمین می‌کند. به همین جهت با آرامش خاطر می‌توانید کابل رشته ای شیلد دار را از عصر آی تی خریداری کنید.

نشانی مستقیم این فروشگاه آنلاین http://it-times-store.com می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و امکان خرید جزئی یا کلی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. پس، از همین حالا هر نوع تجهیزات الکتریکی که نیاز دارید را از عصر آی تی سه سوته و سریع خریداری نمائید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا