کسب و کار

۱۱ حرکت جسورانه که شما را ثروتمند میکند

چگونه ثروتمند شویم؟۱۱ حرکت جسورانه که ثروت را تضمین می کنند

در اینجا روشهایی برای چگونگی ثروتمند شدن آورده شده است.اگر می خواهید واقعاً ثروتمند شوید ، حرکات جسورانه انجام دهید.این یک هدف بلند پروازانه است که به یک فرد بسیار ثروتمند تبدیل شوید ، و اگر هدف آن را دارید ، کار بزرگی انجام دهید و تغییرات بزرگی در زندگی ایجاد کنید.چگونه ثروتمند شویم؟با راهکارهای زیر شما هم میتوانید ثروتمند شوید البته نه در مدت کوتاه.

۱- از مهارت خود به عنوان یک متخصص خود اشتغال بهره مند شوید و روی آن سرمایه گذاری کنید.

هدف خود را برای انجام یک کار بهتر از هرکسی قرار دهید: روی آن کار کنید ، آن را آموزش دهید ، یاد بگیرید ، تمرین کنید ، ارزیابی و اصلاح کنید. ممکن است بیشتر بازیکنان ورزشی یا سرگرمی ها میلیونر باشند و این به این دلیل است که آنها از مهارت های خود به طور کامل استفاده می کنند. اگر چیزی وجود دارد که در آن مهارت دارید ، به احتمال زیاد می توانید از آن پاداش قابل توجهی ببرید.

این همان مفهوم سرآمد بودن در یک زمینه خاص است. وقتی در کاری بهترین باشید ، متوجه می شوید که فرصت ها به شما می آیند. برای اینکه متخصص چیزی شوید ، بسیار مهم است که هرگز بهبود را متوقف نکنید. افراد موفق برای بهبود خودشان وقت ، انرژی و پول می گذارند و این فقط پاداش آورترین سرمایه ای است که می توانید انجام دهید.

برای شروع ، دریابید که می خواهید چه مهارتی را پرورش دهید. در این یک مورد لیستی از ده نفر برتر جهان تهیه کنید و از این لیست برای تعیین معیارها و پیگیری پیشرفت خود در رسیدن به بهترین ها استفاده کنید.

به عنوان مثال اگر نویسنده هستید ، می توانید با لیست پرفروش های نیویورک تایمز مشورت کنید و ده نویسنده موفقی را که بیشتر از همه تحسین می کنید شناسایی کنید. درباره این نویسندگان ، کارهایی که برای موفقیت انجام داده اند بیشتر بدانید و برخی از کارهای آنها را بخوانید. با دیدن مدلهای موفق گذشته ، وقت و انرژی خود را برای بهبود کار شخصی خود سرمایه گذاری کنید.

۲- ۱۰۰K دلار بزنید و مابقی را سرمایه گذاری کنید.

همه می خواهند میلیونر شوند. اما هدفی مانند این چیزی نیست که بتوانید در مدت زمان کوتاه به راحتی به آن برسید. ابتدا پس انداز ۱۰۰K دلار را در نظر بگیرید.مقادیر کمی که روزانه پس انداز می کنید قدرتمند است. فقط ممکن است بتوانید هر بار ۵ یا ۱۰ دلار کنار بگذارید ، اما هر یک از این سرمایه گذاری ها پایه مالی شما هستند.

۳- مخترع باشید و آن را فرصتی برای خدمت بدانید.

دیگر به فکر درآمدزایی زیاد نباشید و به فکر خدمت به افراد زیادی باشید. اگر به آنچه مردم نیاز دارند یا مواردی که می تواند جامعه را بهبود بخشد ، فکر کنید ، بینش شما تأثیر بیشتری خواهد داشت. نه تنها این ، شما می توانید اولین کسی باشید که در آینده یک محصول مد روز را تولید می کنید.

وقتی شروع به خدمت به بسیاری از افراد می کنید ، تأثیر دهان به دهان افزایش می یابد – نیازی به گفتن نیست ، برای بهبود کارهایی که انجام می دهید بازخورد بسیار مفیدی خواهید داشت.داشتن اختراع  محبوب می تواند بلیط سریع برای رونق باشد. فقط به اسنپ  نگاه کنید.

قطعاً چالش برانگیز خواهد بود ، اما در نظر بگیرید که این روش راهی برای خدمت رسانی است ، به نفع کسانی که واقعاً به اختراع شما نیاز دارند ، باشد. بدون حمایت مردم هیچ مشاغلی موفق نیست. به جای فشار دادن هر دلار به مشتریان ، به آنها نشان دهید که در واقع برای بهتر کردن آنها تلاش می کنید.

چگونه ثروتمند شویم؟
چگونه ثروتمند شویم؟

۴- به یک شرکت نوپا بپیوندید و سهام خود را بدست آورید.

با استفاده از همان ملاحظه احتمالی راه اندازی در نقاط فوق ، داشتن سهام یک یا چند شرکت تازه تاسیس می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد اگر شرکت رشد کند و یا شناور باشد یا به یک شرکت بزرگتر فروخته شود.

فقط اقلیت کوچکی از شرکتهای نوپا موفق به کسب سودهای کلان سرمایه می شوند ، بنابراین شانس خوب نیست. با این حال ، می توانید از قضاوت خود استفاده کنید تا ببینید کدام ایده تجاری و کدام تیم مدیریتی احتمالاً موفق می شوند. کارمندان اولیه اپل ، گوگل و مایکروسافت بر این اساس میلیونر شدند.

۵-چگونه ثروتمند شویم؟توسعه اموال.

خرید ، توسعه و فروش ملک همیشه یکی از روشهای اصلی برای جمع آوری سرمایه برای مردم بوده است.

وام گرفتن می تواند یکی از عناصر اصلی در این روش باشد. بگویید شما ۲۰۰۰۰۰ دلار وام می گیرید و ۵۰،۰۰۰ دلار از پول خود را برای خرید ملکی به مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ دلار می گذارید. سپس شما ملک را توسعه می دهید و آن را به قیمت ۴۰۰۰۰۰ دلار می فروشید. ارزش این ملک ۶۰٪ افزایش یافته اما ۵۰،۰۰۰ $ شما اکنون چهار برابر شده و به ۲۰۰،۰۰۰ $ رسیده است. شما باید خواص مناسب را در مناطق مناسب انتخاب کنید و آنها را هوشمندانه توسعه دهید.

۶- سبد سهام خود را بسازید.

اگر می توانید برای مدت طولانی در سهام سرمایه گذاری مداوم انجام دهید ، هوشمندانه انتخاب کنید و سود سهام را دوباره سرمایه گذاری کنید ، می توانید یک ثروت بزرگ ذخیره کنید. البته سهام می تواند به هر دو جهت پیش برود و بسیاری از سرمایه گذاران کوچک با سقوط سهام خود قلب خود را از دست می دهند.

اما در درازمدت ، سهام به اندازه دارایی و سرمایه نقدینگی بیشتری سرمایه گذاری می کنند. سقوط در بازار سهام فرصت های عالی خرید را برای کسانی که پول نقد و اعصاب قوی دارند نشان می دهد.

۷- تجارت شخصی خود را شروع کنید و در نهایت آن را بفروشید

در سال های اخیر تعداد بیشتری از استارت آپ ها با بازگشتی چشمگیر موفقیت کسب کرده اند. اگر می توانید رویکرد جدیدی به گوشه خاصی از بازار پیدا کنید و مشاغلی را بسازید که نیازها را برطرف کند ، در این صورت احتمال موفقیت در آن وجود دارد.

این به معنای واقعی کلمه می تواند هر چیزی باشد: تجارت تمیز کردن ، خدمات تحویل غذا یا وبلاگ. ایجاد این شرکت احتمالاً سالها به کار بسیار سختی نیاز دارد. همه کارآفرینان باید ریسک و استرس زیادی را تحمل کنند. اما اگر بتوانید آن را بیرون بکشید ، پاداش های بالقوه بسیار زیاد است. این همان کاری است که افراد ثروتمند جدی این کار را انجام داده اند.

اگر می خواهید ثروتمندتر شوید و زندگی بهتری داشته باشید ، عادت های ساده ای بسازید.اگر قصد داشتن زندگی پایدار با پول کافی برای تأمین معاش خود را دارید ، با کارهای روزمره ای که می توانید انجام دهید شروع کنید.

۸-چگونه ثروتمند شویم؟کار مورد علاقه خود را انجام دهید.

شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنید – کاری را انجام دهید که دوست دارید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. هیچ کس موفق نمی شود اگر از شغل اش تنفر داشته باشد.

شاید لازم باشد از پایین شروع کنید و مسیر خود را بالا ببرید. اما به احتمال زیاد ، اگر کاری را که دوست دارید دوست داشته باشید ، تحقق آن آسان تر است. در واقع از روند رسیدن به اوج لذت خواهید برد.

از طریق سطوح مختلف کار این تجربه را کسب کنید و هنگامی که احساس می کنید تمام توان خود را از این طریق به دست آورده اید ، فکر کنید که ادامه کار در شرکت های دیگر می تواند افق دید شما را در مورد فرهنگ های مختلف تجاری گسترش دهد. قرار دادن تجربیات بیشتر در موقعیت های مختلف ، شما را به دارایی با ارزش تری برای شرکت ها تبدیل کرده و گزینه ای بهتر برای وظایف با رتبه بالاتر خواهد بود.

در نظر بگیرید که ثروتمندان چگونه می توانند با شرکت های مناسب ، جایی که فرصت های زیادی برای رشد وجود دارد ، ارتباط برقرار کنند. به دنبال مکان هایی باشید که بتوانید مهارت خود را رشد دهید و بتوانید درآمد ماهانه خود را چندین برابر کنید

۹- برای ثروتمند شدن هزینه های خود را کاهش دهید.

بزرگترین مشکل در مسیر ثروتمند شدن برخی افراد این است که آنها همیشه بیشتر از درآمد خود هزینه می کنند.

به طور مداوم میزان پیشرفت خود را در مورد میزان هزینه خود پیگیری کنید. برای اطمینان از این که همیشه می دانید چه مبلغی را در جایی که قرار است خرج کنید ، از یک برنامه یا صفحه گسترده اکسل استفاده کنید. این یک مکان مناسب برای بررسی و اصلاح آنچه که از نظر هزینه انجام می دهد و منطقی نیست ، به شما می دهد.

شروع به کاهش هزینه های غیرضروری در زندگی خود کنید. برای کاهش هزینه های خود هرچه می توانید انجام دهید: حتماً چراغ ها را خاموش کنید ، وعده های غذایی را برای صرفه جویی در رستورانها برنامه ریزی نکنید . زندگی خود را فقط با مایحتاج زندگی متمرکز کنید و در هر زمان صرفه جویی زیادی خواهید کرد بیشتر از آنچه قبلاً انجام می دادید.

چگونه ثروتمند شویم؟
چگونه ثروتمند شویم؟

۱۰- پس انداز داشته باشید تا ثروتمند شوید.

اهداف و برنامه های معمول پس انداز را برای حمایت از این اهداف تعیین کنید. روش هایی را که در پس انداز شما برای شما مفید است ، کشف کنید و آنچه را که به شما کمک نمی کند اصلاح کنید.

بسیاری از بانک ها امکان ایجاد حساب های پس انداز جداگانه و همچنین برداشت خودکار را دارند. با تنظیم این انتقالهای خودکار ، منفعلانه پس انداز می کنید و باید تلاش کنید تا پس انداز نکنید.

مورد دیگری که می توانید امتحان کنید این است که در هر بازه زمانی که می خواهید میزان پس انداز را ۱٪ افزایش دهید. در ابتدا ، این یک تغییر ناچیز خواهد بود ، اما هرچه زمان می گذرد ، متوجه یک تفاوت بزرگ خواهید شد.

برای پس انداز نیز به خود دلیل و انگیزه دهید. همیشه برنامه ریزی برای آینده مهم است و پس انداز برای بازنشستگی می تواند نکته خوبی برای ترغیب خود به دور ماندن از هزینه های بیش از حد باشد.

۱۱-عالمانه سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری بسیار بیشتر از شانس خالص است. یک اشتباه در سرمایه گذاری می تواند قسمت عمده ای از دارایی های شما را از بین ببرد. بنابراین مطمئن شوید هر زمان که در مورد سرمایه گذاری تصمیم می گیرید ، خواه در مورد املاک یا سهام ، دو بار فکر کنید. بهتر است شما نظرات متخصصان و متخصصان را در نظر بگیرید.

برای ارائه ایده های شما ، وارن بافت ، سرمایه گذار افسانه ای پیشنهاد کرد ۱۰٪ پول نقد را در اوراق قرضه کوتاه مدت دولت و ۹۰٪ را در یک صندوق بسیار ارزان قیمت شاخص S&P 500 قرار دهید ، بنابراین اگر بازار خراب شود ، هنوز خوب خواهید بود با نقدی ۱۰٪ به جای فروش سهام با قیمت بد.

در زندگی چیزهای بسیار مهمتری نسبت به ثروت اندوزی وجود دارد. چه کسی می خواهد سرانجام ثروتمند ، مورد بی مهری ، تنهایی و سلامتی ضعیف قرار گیرد؟ با این حال ، اگر می توانید از زندگی متعادل لذت ببرید و در عین حال ثروتمند شوید ، چرا این کار را نمی کنید؟استفاده از ترکیبات پیشنهادی فوق ممکن است آینده سعادتمندانه شما را تضمین نکند ، اما مطمئناً بسیاری از مشکلات مالی زندگی شما را از بین خواهد برد. با یک قدم  ، شاید شما هم به آرزوی خود برسید.
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا