مد و زیبایی

معرفی۵ کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی

معرفی۵ کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((معرفی۵ کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی )) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

طراحی چهره توسط Kevyn Aucoin نوشته شده است .یک کتاب زیبایی است که شامل اسرار و ترفندهایی از دیدگاه یک آرایشگر موفق است. از کاربرد آرایش و تکنیک گرفته تا راهنماهای گام به گام و راهنمایی برای انتخاب نوع مناسب آرایش بر اساس شکل صورت – همه اینها را دارد. تقریبا ۲۰۰ عکس در کتاب وجود دارد  و می تواند در ایجاد طیف گسترده ای از ظاهر به شما کمک کند.

درباره نویسنده

Kevyn Aucoin یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان آرایش است و تکنیک ها و سبک های او بی نظیر است. وی در سرمقاله های بیشماری مقاله نوشته است ، فیلم های موسیقی ، نمایش های مد ، تبلیغات و به معنای واقعی کلمه در هر مجله مهم زیبایی و مد ردپای او وجود دارد.

او همچنین مهمان برنامه های تلویزیونی زیادی که درباره مد و آرایش است حضور داشته است. او آرایشگر بسیاری از نخبگان و افراد مشهور برجسته مانند اوپرا ، جولیا رابرتز ، نائومی کمبل، شارون استون ، ویتنی هیوستون ،سیندی کرافورد ، الیزابت هارلی و غیره بوده است. این کتاب توسط کوین اوچوئین در اواخر دهه ۹۰ منتشر شد و هنوز هم وجود دارد و مورد استفاده آرایشگران است.

معرفی5 کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی
معرفی۵ کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی
  • کتابچه راهنمای آرایش از مبتدی تا حرفه ای

کتابچه راهنمای آرایش Bobbi Brown یک راهنمای زیبایی برای همه است! این کتاب زیبایی موضوعاتی از جمله مراقبت های اساسی پوست ، انتخاب پایه مناسب رنگ ، مراقبت از پوست را بر حسب نوع پوست ، مراقبت از ناخن آرایش چشم برای هر رنگ و غیره را در بر می گیرد. روش ها در مراحل آسان انجام می شود و این کتاب همچنین شامل اسرار زیبایی از هنرمندان و متخصصان ، اطلاعات در مورد تجهیزات ضروری مورد نیاز ، مراحل گام به گام برای استفاده از آرایش ، عکس ها و نکات است.

درباره نویسنده

Bobbi Brown یک هنرمند محبوب آرایش بین المللی و مدیرعامل Bobbi Brown Cosmetics است. محصولات آرایشی و بهداشتی اومورد علاقه بسیاری از هنرمندان و بازیگران  مشهوراست. او ۴۰۰فروشگاه در ۲۰ کشور جهان ، دارد. او همچنین سردبیر زیبایی برنامه TODAY NBC و مهمان برنامه “E” است.

 

دیتا فون تیز به ما می گوید که چگونه می توان در این کتاب زیبایی سبک و طبیعی را پرورش داد. این کتاب دارای انواع اسرار زیبایی از هنرمندان قدیمی آرایش مشهور هالیوود  است. این کتاب زیبایی با ۴۰۰ صفحه مجهز به ایده های مراقبت از پوست ، تکنیک های مدل مو و آرایش های خیره کننده است. تصاویر با کیفیت و دستورالعمل های مرحله به مرحله آرایش با تصاویر می توانند به شما در افزایش مهارت های خود کمک کنند.

درباره نویسنده

Dita Von Teese  مدل ، طراح لباس ، کارآفرین و بازیگر زن است.  کسب عنوان “ملکه Burlesque” به وی نسبت داده شد. او این کتاب زیبایی را به همراه نویسنده دیگر ، رز آپوداکا نوشت و نکات و ترفندهای زیبایی بسیاری را برای دستیابی به زیبایی و زیبایی ظاهری آرایش به اشتراک گذاشت.

معرفی5 کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی
معرفی۵ کتاب خوب درباره آرایش و زیبایی

زیبایی نوجوان بابی براون کتاب راهنمای نهایی برای نوجوانان و زنان جوان است. این کتاب زیبایی نکاتی در مورد چگونگی پذیرش مسائل پوستی در دوران بلوغ دارد و روش هایی را برای کمک به شما در تقویت عزت نفس خود ذکر کرده است. این کتاب شامل بخش هایی از مشاوره  در مورد تغییرات هورمونی و مشکلات واقعی نوجوان است. همچنین شامل نکاتی درباره زیبایی ذاتی نوجوان ها است.

درباره نویسنده

مدیرعامل Bobbi Brown Cosmetics و یک هنرمند مشهور آرایش ، Bobbi Brown استاد تجارت آرایش و زیبایی است.

  • کتاب اگر آن را دوست داشته باشید رشد میکند

اگر آن را دوست داشته باشید ، رشد می کند: راهنمایی برای موهای سالم و زیبا و طبیعی

هر زنی  به فکر رشد طبیعی موهایش است ، باید این کتاب شگفت انگیز را بخواند. این کتاب زیبایی دارای انواع نکات مربوط به مراقبت از مو و روش های جلوگیری از شکستگی است که به شما در ایجاد روال طبیعی مراقبت از مو کمک می کند. دکتر Phoenyx Austin در مورد دستور العمل های ساخت اسموتی صحبت می کند تا رشد و سلامت مو و تقویت مو و حفظ موهای سالم شما تقویت شود. این کتاب زیبایی، مشکلات روزانه شکستگی و ریزش مو را که بسیاری از خانمها با آن روبرو هستند را بیان میکند.

درباره نویسنده

دکتر Phoenyx Austin  بنیانگذار وب سایت وی DRPHOENYX.COM است که سلامتی مراقبت از مو را پوشش می دهد. او یک مشاور و متخصص در زمینه بهداشت و زیبایی است و محصولات زیبایی را برای زنان تولید میکند تا احساسات بهتری درباره ظاهر خود داشته باشند. وی در چندین نشریه و مجله مهم در زمینه زیبایی حضور دارد.

منبع:stylecraze

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا