مد و زیبایی

ساخت بالم لب تابستانی در منزل

ساخت بالم لب خانگی

مواد اولیه بالم لب:

۲ قاشق غذاخوری پودر میکا
۱٫۲ اونس روغن نارگیل
۱٫۲ اونس موم سفید
۱ اونس کره کاکائو
.۸ اونس روغن آووکادو
۳ میلی لیتر روغن طعم آناناس
۳ میلی لیتر روغن معطر(هر عطر و بویی را که دوست دارید انتخاب کنید)
قطره چکان

طرز ساخت بالم لب تابستانی:

در صورت استفاده از سینی مخصوص ریختن بالم لب ، لوله های بالم لب را در قسمت زیر سینی قرار دهید. تمام لوله های مرهم لب را در یک انتهای آن متمرکز کنید. این کار باعث می شود در صورت نیاز ، مرهم لب را به داخل حفره ها بریزید. چند لوله مرهم لب را در انتهای مخالف قرار دهید تا سینی تثبیت شود.

در یک ظرف کوچک و ایمن در برابر حرارت ، روغن نارگیل ، مکعب های کره کاکائو ، موم سفید و روغن آووکادو را اضافه کنید. با قرار دادن ۳۰-۶۰ ثانیه در مایکروویو قرار دهید و ذوب شوید. موم دارای نقطه ذوب بالایی است و ذوب شدن مدت زمان زیادی طول می کشد. مراقب باشید – به دلیل نقطه ذوب زیاد ، ظرف گرمایش می تواند در مایکروویو ذوب شود و یا منفجر شود.

وقتی همه چیز کاملا ذوب شد ، روغن طعم آناناس و روغن طعم شیرین لب را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.
پودر میکا را اضافه کرده و هم بزنید تا ترکیب شود. اطمینان حاصل کنید که از شر هرگونه سفتی و گلوله های ریز و درشت در ترکیب خلاص شوید.

هنگامی که مخلوط کاملاً مخلوط و صاف شد ، ریختن آن را در لوله ها شروع کنید.

پس از ریختن تمام مرهم ، اجازه دهید برای چند دقیقه در سینی سفت شود. سپس ، هر مرهم لب را از سینی که با کفگیر سفید درون لوله قرار نگرفته است ، تراشید. همچنین می توانید از چاقوی آشپزخانه یا کاتر صابون استفاده کنید. مومیایی مانده را دوباره درون ظرف قرار دهید ، دوباره ذوب کرده و در هر لوله مرهم لب خالی یا نیمه پر آن بریزید.

حداقل ۳ ساعت اجازه دهید لبهای لب کاملاً خنک و سفت شوند. پس از خنک شدن کامل ، لوله ها را از سینی به سمت پایین بکشید. بیرون کشیدن لوله ها به صورت زاویه ای باعث آسیب به قسمت بالایی مومیایی می شود.

وقتی مرهم خنک شد ، درپوش ها را بگذارید و لذت ببرید.ما فهمیدیم که این بالم لب در دمای حدود ۷۵ درجه فارنهایت به خوبی نگه داشته شده است. اگر در آب و هوای بسیار گرم زندگی می کنید ، مرهم لب را در مکانی خنک نگهداری کنید تا از ذوب شدن آن در لوله جلوگیری کند.

طرز ساخت بالم لب

شاید شما به خواندن این مطلب هم علاقه مند باشید:ساخت خط چشم خانگی
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا