ریپورتاژ

معرفی بهترین پکیج دیواری و اسپیلت

معرفی بهترین پکیج دیواری و اسپیلت

اسپیلت ایران رادیاتور یکی از سیستم های تهویه مطبوع باکیفیت و مدرن است که توسط شرکت خوشنام ایران رادیاتور تولید می شود. فرآیند تولید این محصول بر روی ماشین آلات مجهز و مدرن انجام می شود. این امر علاوه بر کاهش خطای انسانی، یک عامل ایمنی و سطح بالایی از کیفیت دستگاه را تعیین می کند. در حال حاضر کولر گازی ایران رادیاتور یکی از پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع در بازار داخلی می باشد. امروزه در دنیای تجهیزات گرمایشی انواع تجهیزات از قبیل پکیج، بخاری و… توسط برندهای مختلفی مانند بوتان، رادیاتور ایران تولید و عرضه می شود که هر کدام بسته به کارکرد و مدل برای مکان خاصی استفاده می شوند. شرکت صنعتی بوتان در سال ۱۳۳۲ تاسیس شد و توانست بهترین مدل بسته بندی بوتان را با بالاترین کیفیت و ظاهر مدرن تولید و معرفی کند و به بازار عرضه کند. بنابراین می توان ادعا کرد که گروه صنعتی بوتان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان تجهیزات بسته بندی و گرمایشی است که توانسته طرفداران زیادی را در بین مردم به دست آورد. از این رو خرید پکیج دیواری بوتان برای هر خانه ای واجب است. کولر گازی پاکشوما یکی از مطمئن ترین دستگاه هایی است که می توانید در هنگام انتخاب به آن توجه کنید. پاکشوما یکی از برندهای داخلی است که از سال ۱۳۵۴ شروع به کار کرد و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم بهترین کیفیت را برای این نوع سیستم تهویه مطبوع انتخاب کنید و از قابلیت های آن به نحو احسن استفاده کنید.

اسپیلت ایران رادیاتور

اسپیلت ایران رادیاتور

لازم به ذکر است کولرهای گازی ایران رادیاتور مطابق با استانداردهای روز دنیا و بین المللی ساخته و عرضه می شوند. این امر ایمنی و قابلیت اطمینان دستگاه را تا حد زیادی بهبود بخشید. در این زمینه لازم به ذکر است که سیستم های تهویه مطبوع برند ایران رادیاتور بر اساس آخرین تکنولوژی ها و تکنولوژی های پیشرفته و روز دنیا طراحی و ساخته می شوند. این ویژگی منجر به بهبود راندمان، کارایی و صرفه جویی در سیستم های تهویه رادیاتور ایران شده است. کولر گازی ایران رادیاتور مناسب برای نصب و نحوه قرارگیری آن در مدل های دیواری و پرتابل یا پرتابل و ثابت با ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ BTU در ساعت با قابلیت گرمایش و سرمایش طراحی و آماده می باشد.

تولید تمامی سیستم های این شرکت با کیفیت بالا و با در نظر گرفتن استانداردهای ملی به مصرف کننده عرضه می گردد. کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه و مناسب، خرید کولر گازی ایران رادیاتور را افزایش داده است. داشتن این وسایل با ظاهری جذاب و زیبا زیبایی و جذابیت بصری دکوراسیون را دو چندان می کند. عملکرد و راندمان بسیار بالا، ظرفیت سرمایش و سرمایش بهینه و همچنین سطح صدای کم در حین کار از نقاط عطف مهم کولر گازی اسپلیت برند ایران رادیاتور است. وجود ظرفیت سرمایشی و ظرفیت سرمایشی متفاوت، امکان نصب و استفاده از این دستگاه را در اماکن مسکونی و اداری فراهم کرد.

پکیج بوتان

قطعات بوتان به دو دسته تقسیم می شوند: ۱) قطعات الکترونیکی ۲) قطعات مکانیکی

خود قطعات الکترونیکی نیز به سه دسته تقسیم می شوند:

۱) بردهایی که وظیفه آنها کنترل و اجرای برنامه های درخواستی ذخیره شده در آن است.

۲) قطعاتی که فقط با فرمان کنترل پنل کار می کنند که معمولا با برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می شوند.

۳) اجزایی که بلافاصله تغییرات تصادفی را به تابلوی کنترل گزارش می دهند و برد به اجزای اجرا کننده دستور می دهد تا متناسب با این تغییرات عملیات انجام دهند.

مدل های مختلف پکیج بوتان

همانطور که میدانید پکیج های بوتان بسیار متنوع هستند، برخی از آنها به مرور زمان قدیمی شده اند. بوتان در حال حاضر بر روی چهار محصول متمرکز شده است که سعی دارد آنها را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد. مدل های پکیج بوتان:

کیت دیواری بتا: ارزان ترین کیت تولیدی بوتان مدل بتا است که در توان های ۲۲ و ۲۴ کیلووات عرضه می شود. قطعات به کار رفته در پکیج بتا بوتان ساخت ایران و سایر کشورهای آسیایی بوده و کیفیت آنها توسط خود برند بوتان تایید شده است.

کیت دیواری پرلا پرو: این کیت را می توان بهترین کیت برند بوتان نامید که در توان های ۲۴، ۲۸ و ۳۲ کیلووات موجود است. پکیج دیواری پرلا پرو بوتان برای خانه های تا ۲۵۰ متر مربع مناسب است. پکیج پرلا پرو دارای نمایشگر دیجیتال بوده و تمامی قطعات ساخت ایتالیا می باشد. پرلا پرو دارای سیستم تهویه اتوماتیک، پمپ سه سرعته ساخت دانمارک، شیر سه طرفه ساخت ایتالیا، سیستم جرقه زنی و … می باشد.

کیت دیواری پارما: این کیت ها کوچکتر از کیت های پرلا پرو هستند و در دو توان ۲۲ و ۲۴ کیلووات موجود می باشند. این پکیج ها برای خانه های تا ۱۴۰ متر قابل استفاده است. پکیج پارما دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی بوده و تمامی قطعات آن ساخت اروپا می باشد. کارایی این برند معتبر به دلیل ظرفیت خنک کنندگی تک فاز و مصرف برق آن با کمپرسور رفت و برگشتی این مدل است و استفاده از مبرد گازی با نشانگر روی پنل باعث می شود تا از نوع عملکرد این دستگاه و استفاده از آن مطلع شوید.

کولر گازی پاکشوما

اسپلیت و تهویه مطبوع پاکشوما بسیار کاربردی و مفید هستند. زیرا باعث تغییر دمای ساختمان می شود. امروزه بیش از ده ها محصول سرمایشی و گرمایشی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. هر کدام از این محصولات دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی هستند. زیرا در ساخت هر یک از آنها از علوم و فنون مختلفی استفاده شده است. سیستم اسپلیت و تهویه مطبوع پاکشوما مانند سایر محصولات الکترونیکی از برق و آب برای خنک کردن و گرم کردن اتاق استفاده می کند. اسپلیت و کولرگازی پاکشوما از دو واحد داخلی و خارجی تشکیل شده است. واحد داخلی در تماس مستقیم با هوای بیرون است. به همین دلیل باید از مواد با خلوص بالا ساخته شود تا در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد و یونیت بیرونی بر روی پشت بام نصب شود و گرمای تولید شده توسط سیستم را از بین ببرد. پاکشوما اسپلیت ها را در مواد، مدل ها، شکل ها، اندازه ها و رنگ های مختلف توسعه داده و به فروش می رساند. به همین دلیل در اکثر ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی با ظرفیت های مختلف نصب و اجرا می شود.

کولر گازی پاکشوما

خرید کولر گازی اسپلیت امروزه به یکی از ملزومات بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است. مخصوصاً کسانی که از گرمای تابستان خسته شده اند اسپلیت می خرند که مزایای زیادی نسبت به سایر کولرها یا کولرهای آبی دارد. فروشگاه اینترنتی ۲۰۰۰ hc4s.shop با تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی سعی کرده است تا مردم را در گرم کردن محیط در زمستان و خنک کردن در تابستان کمک کند. در این فروشگاه می توانید انواع رادیاتور و تجهیزات ۲۰۰۰ را مشاهده و مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید. این به شما این امکان را می دهد که در نهایت محصولی را انتخاب کنید که با شرایط شما سازگار باشد و در نهایت از خرید این محصولات رضایت کامل داشته باشید. بهتر است بدانید خرید رادیاتور و بخاری کاری بسیار تخصصی است که نیاز به دانش زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی ۲۰۰۰ مرکز مطمئنی است که برای دریافت این اقلام می توانید به آن اعتماد کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا