رسانه

ماجرای انصراف «محمدحسین لطیفی» از اجرای برنامه «هفت»

ماجرای انصراف «محمدحسین لطیفی» از اجرای برنامه «هفت»

محمدحسین لطیفی با تاکید بر این‌که اعتقادی به جنجالی شدن “هفت” ندارد، خبر داد از اجرای این برنامه استعفا نداده است.

 خبری در رسانه‌ها مبنی بر انصراف محمدحسین لطیفی از اجرای برنامه “هفت” منتشر شد که این کارگردان بلافاصله، آن را تکذیب کرد.

خبر استعفای محمدحسین لطیفی از اجرای برنامه “هفت”، پس از گفت‌وگوی او با برنامه “پشت صحنه” رادیو تهران به گوش رسید. بر اساس خبری ارسالی از این برنامه، لطیفی در پاسخ به انتقادها از خنثی برگزار شدن برنامه “هفت” گفته بود: “شأن انسان‌ها در هنر به معنای جنجال نیست چون من عقیده دارم نباید مثل گلادیاتورها با هم جنگید به همین دلیل از اجرا در این برنامه انصراف داده‌ام که هنوز توسط مدیر شبکه ۳ پذیرفته نشده است.”

در واکنش به این خبر، محمدحسین لطیفی گفت: “در مصاحبه‌ای که منتشر شده، شیطنت زیادی شده است. در ابتدا از من سوال شد چرا “هفت” مثل دوره‌های گذشته جنجالی نیست و من پاسخ دادم باید دربرنامه، شان مهمان حفظ شود. در ادامه سوال شد “با توجه به شروع ساخت سریال، برای ادامه اجرای “هفت” مشکلی ندارید” که من پاسخ دادم با توجه به نبود پرواز در سنندج، برای من سخت است و برای همین از تهیه‌کننده هم خواسته بودم اگر امکان دارد شخصی را در این مدت جایگزین من کنند، ولی چون ۸۰ قسمت از برنامه را خودم اجرا کرده‌ام، دوست دارم در ادامه خودم با وجود سختی حضور داشته باشم. پس این خبر انصراف و استعفای من کاملا کذب است و فایل صوتی مصاحبه را در صورت لزوم منتشر خواهم کرد.”

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا