ریپورتاژ

لزوم یادگیری زبانهای دیگر علاوه بر انگلیسی

پرکاربردترین زبان دنیا کدام زبان است؟

زبان انگلیسی امروزه یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا است و کسی نیست که اهمیت یادگیری این زبان را نداند. محققان، مهمترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی را سنین کودکی می دانند، زیرا مغز کودکان در این سنین در حال رشد و آماده دریافت هرگونه اطلاعات و یادگیری است. یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی مزایای بسیاری به همراه دارد.مانند رشد مغز،افزایش تمرکزو خلاقیت، بهبود تحصیل و زبان بومی،افزایش مهارت های ارتباطی و قدرت تفکر و حل مسئله است.آموزشگاه های زبان در برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، زبان آلمانی ، فرانسه و … بصورت آنلاین و حضوری برای تمامی رده های سنی که با جدیدترین متد روز دنیا و بهره گیری از اساتید با تجربه نقش بسزایی در آموزش زبان دارد برگزار می کنند.

پرکاربردترین زبان دنیا کدام زبان است؟ما در عصر ارتباطات و اطلاعات زندگی می کنیم عصری که بهترین مقالات ، کتابهای علمی ، کنفرانسها و سمینارها به زبان انگلیسی هستند. زبان انگلیسی، زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است.انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی، زبان تجارت است. با یادگیری زبان انگلیسی می توانید سرگرمی های جدید تری داشته باشید، راه دسترسی به اطلاعات باز ، فرصتی برای تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا و فرصت های شغلی بهتر برای فرد،دسترسی به منابع بروز دنیا،پیدا کردن دوستان انگلیسی زبان را به فرد می دهد.

منبع اصلی ارتباطات چیست؟

زبان منبع اصلی ارتباطات ما است. اینگونه است که ما ایده های خود را با دیگران به اشتراک می گذاریم. برخی معتقدند زبان چیزی است که ما را از حیوانات جدا می کند و وجه تمایز انسان و حیوان است. بیش از هزاران زبان در جهان وجود دارند. کشورهای مختلف علاوه بر زبان های ملی، انواع مختلفی از زبان های محلی را نیز دارند که در مناطق مختلف بکار برده می شوند.

برخی از زبان ها توسط میلیون ها نفر و برخی دیگر توسط چند هزار نفر صحبت می شوند. با توجه به رشد پر شتاب علم و فناوری، ساکنان کره زمین در اواخر قرن جاری، وقتی بخواهند زندگی امروز ما را تصور کنند، احتمالا حالشان بسیار شبیه شهروندان دهه ۱۳۰۰ خورشیدی خواهد بود. ما هم همچون ساکنان آن دهه احتمالا برایمان سخت است بخواهیم زندگی روزانه بشر را در پایان این قرن تصور کنیم.خلاقیت، همکاری، ارتباط و تفکر انتقادی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز شهروندان قرن بیست و یک است.

زبان در تمامی این مهارت‌ها نقشی حیاتی ایفا می‌کند. اقتصاد و فرهنگ جهانی بیش از پیش در هم تنیده است. اینترنت و فناوری اطلاعات تغییرات عمده‌ای را در زندگی فردی و اجتماعی بشر امروز پدید آورده است. نیاز به دانستن زبان‌های جدید کم‌کم به یکی از مهارت‌های ضروری شهروندان امروز جهان تبدیل می‌شود. اما چرا زبان‌آموزی ضروری‌تر از همیشه است؟

مطالعات بسیار پیشرفته با کمک ابزارهای جدید دریچه‌های تازه‌ای را از زبان برایمان می‌گشاید. مطالعات فراوانی در حوزه‌های جدید مثل عصب‌شناسی زبان، زبان‌شناسی رایانشی، جامعه‌شناسی زبان، روان‌شناسی زبان، فلسفه زبان، فراگیری زبان دوم، آموزش زبان، زبان‌شناسی حقوقی، زبان‌شناسی شناختی و شماری دیگر هر روز درکی کامل‌تر و دقیق‌تر از پدیده زبان در اختیارمان می‌گذارند.پس دنیا به سمتی دارد میرود که یادگیری سایر زبانها هم الزامی است و دیگر نمیتوان به یادگیری تنها زبان انگلیسی اکتفا کرد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

منبع : آموزشگاه زبان

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا