تکنولوژیمنتخب

اگر فروشنده پوشاک، کیف و کفش هستید؛ محصولات خود را در بگ استایل بفروشید!

مدت زیادی از ساخت سایتی به نام «بگ استایل» نمی‌گذرد؛ سایتی که برای فروش کیف راه اندازه شد. قصد از ایجاد این سایت فروش محصولات توسط خود بگ استایل بود اما اکنون همه کاربران می‌توانند محصولات خود را در این سایت بفروشند.

چرا فروشنده بگ استایل شویم؟

البته فعلا فقط فروشندگان انواع پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات و… امکان فروش محصولاتشان در بگ استایل را دارند. با توجه به اینکه کمیسیون این فروشگاه فقط ۷% است و برای کالاهای زیر ۱۰۰ هزار تومان، ۱۰ هزار تومان هزینه ارسال نیز به فروشنده پرداخت می‌گردد، فروش کالاها در این فروشگاه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

با توجه به اینکه ما پیش از این در مجله اینترنتی ایران فان این فروشگاه را بررسی کرده ایم و هدیه‌ای برای کلیه کاربران درنظر گرفته ایم، خرید از این فروشگاه برای مشتریان نیز باتوجه به تخیف های استثایی آن، پیشنهادی ویژه خواهد بود.

همچنین شما برای فروش در بگ استایل نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارید و تمام هزینه های میزبانی، طراحی سایت و تبلیغات توسط بگ استایل انجام می‌شود. شما در بگ استایل نیازی به دریافت مجوز، نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت نیز نخواهید داشت.

با توجه به این موارد حتی اگر فروشی هم نداشته باشید، درواقع برای کسب و کارتان تبلیغ کرده اید و محصولاتتان را در معرض دید مشتریان قرار داده اید.

برای ایجاد فروشگاهتان در بگ استایل با کلیک بر اینجا ثبت نام کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا