آشپزی

طرز تهیه سیب خشک یا چیپس سیب در منزل

چگونه سیب خشک در خانه درست کنیم؟

من عاشق چیپس سیب هستم! من فقط اینجا نشسته ام ، تایپ می کنم و به یک میان وعده عالی فکر می کنم که می توانم هنگام کار آن را بخورم … و چیپس سیب به ذهنم خطور می کند. کرانچ ، شیرینی لطیف … خیلی خوبه!

 این چیپس سیب  را امتحان کنید! تنها آنچه شما نیاز دارید چند مورد از وسایل آشپزخانه ، سیب ، لیمو ، دارچین و شکر است. و صبر!

اگر می پرسید لیمو برای چه کاری است ، به این دلیل است که در حالی که سیب ها را می برید و آماده می کنید ، آنهایی که از قبل ساخته شده اند قهوه ای نمی شوند! فقط اگر آنها را با هیچ چیز پاشیده شده بپزید (خوب من روی سیب هایم دارچین و شکر قرار می دهم ، بنابراین من واقعاً نیازی به قرار دادن آنها در آب لیمو ندارم ، اما هر چیزی که باشد) به پایان می رسد ، اما باعث می شود سیب ها مرطوب شوند ، چیزی که ما سعی در جلوگیری از آن داریم. این شما هستید که می خواهید لیمو بگذارید!

چیپس سیب دستور العمل آسان تهیه چیپس سیب:

باز هم می گویم ، این میان وعده برای یک بعد از ظهر مناسب است ، وقتی می خواهید چیزی درست کنید اما نمی خواهید خیلی کار کنید.درست کنید و لذت ببرد.

مواد اولیه چیپس سیب:

۱ سیب متوسط ​​یا ۲ عدد سیب کوچک
۱ لیمو (اختیاری)
شکر و دارچین اختیاری است
کاغذ روغنی
دستمال
فر

دستورالعمل :

سیب ها را بشویید. کاغذ روغنی را روی ورق های پخت قرار دهید.
فر را با دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.
اگر از لیمو استفاده می کنید ، یک کاسه بزرگ بگیرید و آب لیمو را بیرون فشار دهید. ظرف را تا نیمه پر از آب کنید و کنار بگذارید.
با استفاده از چاقو ، سیب ها را نازک برش دهید ، اما خیلی نازک نکنید. اگر آماده شد آنها را درون آب لیمو قرار دهید.
بعد از اتمام کار ، سیب ها را خشک کنید (حتی اگر آب لیمو نگذاشته اید) و روی ورق های پخت آماده قرار دهید.
در صورت تمایل ادویه ها (یعنی شکر دارچین) را بپاشید.
به مدت ۲ ساعت درون فر قرار دهید و بعد از ۱ ساعت سینی را بچرخانید. با کوچک شدن سیب ها ، می توانید آنها را به یکدیگر نزدیک کرده و قابلمه ها را متراکم کنید.
بعد از ۲ ساعت بیرون بیاورید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند یا خنک شود. وقتی می نشینند بیشتر ترد می شوند.نوش جانتان

سیب های خشک را میتوانید درون یک پلاستیک یا ظرف درب دار برای مدت طولانی نگه دارید.قطعا این میان وعده بسیار سالم و خوشمزه است.حتما امتحانش کنید.(شما میتوانید به جای فر اگر عجله نداشته باشید  برای مدت ۱۲ ساعت روی بخاری یا شوفاژ هم قرار دهید)

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا