سرگرمی :)

سریال های ماه رمضان ۹۹ در تلویزیون

با نزدیک شدن به ایام ماه رمضان به رسم هرساله ،تلویزیون سریال های مناسبتی را برای این ماه تدارک دیده است. امسال نیز همچون سالهای گذشته مخاطبین تلویزیون منتظر پخش سریال های تلویزیونی زیبا در ماه رمضان هستند. دست اندرکاران نیز به این انتظار مردم پاسخ داده و مجموعه های تلویزیونی خوبی را برای افراد تدارک دیده اند. با ما همراه باشید تا سریال های ماه رمضان ۹۹ را بشناسید.

معرفی سریال های ماه رمضان ۹۹

سریال زیرخاکی – شبکه یک

این سریال کمدی درام است و به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک آماده شده است. در ابتدا طبق صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این سریال از شبکه سه سیما پخش شود، ولی بعدا به شبکه یک منتقل شد. فیلمبرداری این سریال از ۳۰ مرداد سال پیش آغاز شده و محل‌های فیلمبرداری مختلفی مانند محله باغ آذری تهران، مرادآباد و شهرک غزالی جز لوکیشن‌های این سریال بوده‌اند.

سریال زیر خاکی با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش و ایرج سنجری را می‌توان جز بهترین سریال های ماه رمضان ۹۹ معرفی کرد. داستان این مجموعه درباره مردی است که قبل از وقوع انقلاب اسلامی به دنبال زیرخاکی و برای یافتن گنج به ماجراجویی می‌پردازد. او در این راه با خطرات زیادی روبرو شده و درگیر ماجراهای زیادی می‌شود. فیلمنامه این سریال نیز توسط کارگردان، جلیل سامان نوشته شده است.

سریال های ماه رمضان 99

سریال بچه مهندس _ شبکه دو

بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی تیرماه سال گذشته مقابل دوربین رفت و در ۳۵ قسمت آماده پخش در شبهای ماه رمضان ۹۹ از شبکه دو سیما است. جواد جوادی شخصیت اصلی قصه سریال بچه مهندس است که ماجرای کودکی، نوجوانی و جوانی او در این سریال به تصویر کشیده شد و روزبه حصاری در فصل سوم بچه مهندس نقش جواد را بازی میکند.

سریال می جان – شبکه سه

می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما در سال ۹۹ است که با بازی بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها در حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود. این سریال مراحل تولید خود را در سکوت خبری طی کرد و هنوز تصویری از کار نیز بیرون نیامده است. بهروز شعیبی و الهام کردا دو بازیگر اصلی سریال هستند که به جمع بازیگران این سریال پیوستند و در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مخاطبان خواهند بود.

البته پخش این سریال هنوز قطعی نیست و گویا به دلیل شیوع ویروس کرونا قسمت‌های پایانی آن هنوز ضبط نشده‌اند.

سریال پدر پسری – شبکه پنج

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی نیز در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد، پخش می‌شود.همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا