سرگرمی :)

بهترین فیلم های کمدی که حال و هوایتان را عوض می کنند

فیلم دیدن یکی از بهترین کارهاییست که در زمان های بیکاری و بی حوصلگی می توان انجام داد. با توجه به اینکه این روزها باید سعی شود حتی الامکان در خانه ماند و قرنطینه هستیم، دیدن فیلم خوب می تواند کمک کند تا نه تنها وقت خود مفید و مثبت بگذرانید ، بلکه حال و هوایتان را نیز عوض می کند. در این میان ژانر کمدی ، یکی از سرگرم کننده ترین انواع فیلم است که مخاطبان زیادی نیز دارد. از همان دوران اولیهٔ به‌وجود آمدن سینما به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، فیلم‌های کمدی به روی پرده می‌رفته‌اند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های کمدی را بشناسید و لذت برید.

بهترین فیلم های کمدی

Sideways (راه‌های فرعی)

داستان فیلم کمی ساده است اما کمدی‌های ریز و درشتی دارد که باعث موفقیت و شهرت آن شده است. مایلز، نویسنده‌ای جوان است که متوجه می‌شود دوست میان‌سالش تصمیم دارد ازدواج کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند پیش از نزدیک‌شدن به مراسم عروسی، یک سفر به‌یادماندنی را تجربه کنند. فراموش نکنید که این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته شده و نامزد ۵ جایزه اسکار لقب گرفت و در نهایت با جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، راهی خانه شد.

Hunt for the Wilderpeople

شاید این روزها تایکا وایتیتی بیشتر برای کارگردانی فیلم JoJo Rabbit که اخیرا برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده یا فیلم Thor: Ragnarok شناخته شود، اما فیلم Hunt for the Wilderpeople (در جستجوی آدم‌های یالدار) یکی از آثار این کارگردان محبوب نیوزیلندی است که آنطور که باید و شاید دیده نشد.

وایتیتی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را بر عهده داشت و در این اثر شاهد حضور بازیگرانی چون سم نیل و جولیان دنیسون بودیم. فیلم در جستجوی آدم‌های یالدار اقتباسی از رمانی به‌نام Wild Pork and Watercress اثر بری کرامپ است. فیلم داستان پسر یتیم سرکشی به‌نام ریکی بیکر را دنبال می‌کند که دائما از خانه افرادی که سرپرستی او را گرفته‌اند، بیرون انداخته می‌شود و حال زیر دست شخصی به‌نام هک افتاده است.

School of Rock (مدرسه راک)

اگر عاشق موسیقی هستید ، حتما این فیلم را ببینید. دوئی فین یک نوازنده گیتار در یک گروه موسیقی راک است، اما ناگهان از گروه اخراج می‌شود. حالا دوئی مانده و مجموعه‌ای تمام‌نشدنی از هزینه‌های زندگی که راهی برای مدیریت آن‌ها وجود ندارد. دوست صمیمی او، با پیشنهاد کاری جذابی برای آموزگاری در یک مدرسه مواجه می‌شود. اگرچه دوست دوئی این پیشنهاد را رد می‌کند، اما دوئی تصمیم می‌گیرد به جای او وارد این مدرسه شود. وقتی دوئی به عنوان معلم انتخاب می‌شود، تلاش می‌کند تا موسیقی راک را به شاگردانش بیاموزد.

آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم/What We Do in the Shadows

این فیلم در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت. استفادهٔ متعادل و متناسب از وحشت و کمدی در کنار یکدیگر به‌هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست، اما تایکا وای‌تیتی و جامین کلمنت، که مشترکا نویسندگی و کارگردانی فیلم را به عهده داشته‌اند، به‌خوبی از پس این کار بر آمده‌اند. داستان هوشمندانهٔ این کمدی دربارهٔ تعدادی خون‌آشام است که هر کدام به دوره‌ای بخصوص از تاریخ تعلق دارند و از قضا، حالا با یکدیگر هم‌اتاق شده‌اند و در تلاش هستند تا خودشان را با شرایط زندگی در قرن بیست و یکم وفق بدهند.

The Nice Guys

بهترین فیلم های کمدی

شین بلک پس از ساخت فیلم Iron Man 3 به سراغ فیلم The Nice Guys رفت و یکی از بهترین و متفاوت‌ترین کمدی‌های یک دهه اخیر را ارائه کرد. در این فیلم کمدی که اتفاقات آن در سال ۱۹۷۷ و در شهر لس آنجلس جریان داشت بازیگرانی چون راسل کرو، رایان گاسلینگ، آنگوری رایس، مت بومر، مارگارت کوالی، کیث دیوید و کیم بسینگر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مردان خوب داستان هالند مارچ، یک کارگاه خصوصی در لس آنجلس را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش فقط هالی، دختر ۱۳ ساله‌اش برایش باقی مانده، اما او هنوز نتوانسته با مرگز همسرش کنار بیاید. او برای پرونده یک بازیگر زن که به‌تازگی در یک تصادف اتوموبیل کشته شده، استخدام می‌شود و این تنها آغاز ماجراهای اکشن و خنده‌دار متعدد فیلم است.

منتقدان به تحسین به تصویر کشیدن یک فیلم کمدی درام و پلیسی در دهه ۷۰ میلادی پرداخته و زوج و شیمی بسیار خوب کرو و گاسلینگ را مهم‌ترین عامل موفقیت فیلم می‌دانند.

The ۴۰ Old Virgin (چهل سال مجردی)

اندی استیتزر در یک مغازه فروش لوازم الکترونیکی کار می‌کند. او زندگی آرامی دارد و همکارانش هم او رابطه خوبی با او دارند. اما روزی متوجه می‌شوند اندی در آستانه چهل سالگی هنوز مجرد است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا همسر خوبی برای او پیدا کنند. اما اندی در جوانی تجربیات خوبی از برخورد با جنس مخالف نداشته است. با این حال وقتی با تریش، زنی همسن و سال خودش آشنا می‌شود، شرایط تغییر می‌کند. استیو کارل، بازیگری توانمند در دنیای کمدی است که هنرنمایی‌اش در این فیلم تقریبا فراموش‌نشدنی است.

Old School (مدرسه قدیمی)

با دیدن این فیلم شاید دلتان برای سالهای دبیرستان خود تنگ شود. داستان این فیلم درباره گروهی از دوستان قدیمی است که در میانسالی، از زندگی خسته‌کننده‌ای که تحمل می‌کنند اصلا راضی نیستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند دوباره به دبیرستان بازگردند و روز‌های خاطره‌ساز گذشته را دوباره پیدا کنند.

?Why Him (چرا او؟)

استفانی مدتی است که با پسری ثروتمند و متفاوت به نام لایرد در ارتباط است. لایرد از استفانی و خانواده‌اش دعوت می‌کند تا مدتی مهمان او باشند. لایرد امیدوار است در این میزبانی، نظر مثبت و رضایت پدر استفانی یعنی ند را برای ازدواج با او به دست آورد. اما ند از شخصیت لایرد خوشش نمی‌آید و در برابر همه تلاش‌های او مقاومت می‌کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا