سرگرمی :)

هتل های یخی چطور ساخته میشوند؟به همراه تصاویر

هتل یخی هتلی موقت است که از برف و بلوک‌های یخ مجسمه‌سازی شده تشکیل شده است.هتل یخی، بسته به دمای آن شهر و کشور، از یخ و برف ساخته شده است و معمولاً هر سال باید بازسازی شود. هتل‌های یخی در چندین کشور وجود دارند و سبک‌های ساخت، خدمات و امکانات متفاوتی دارند که مورد آخر ممکن است شامل رستوران‌ها، کلیساها، سونا و جکوزی یخی میباشد.

هتل‌های یخی برای مسافران ماجراجویی که به چیزهای جدید و محیط‌های غیرعادی علاقه دارند و در فضای باز راحت هستند، فضای مناسبی هستند. مشتریان باید برای خوابیدن در تخت های ساخته شده از برف یا یخ، اما در گرمای خز، پتو و کیسه خواب که برای تحمل دمای بسیار سرد طراحی شده اند، آماده میشوند.

لابی‌ها اغلب با مجسمه‌های یخی پر می‌شوند و غذا و نوشیدنی مخصوصاً برای این شرایط انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال، لیوان های موجود در یک هتل یخی می تواند از یخ ساخته شود و افراد روی نیمکت های ساخته شده از یخ بنشینند.

هتل های یخی چگونه ساخته میشود؟

هتل های یخی در طول ساخت و ساز و بهره برداری به دمای زیر انجماد (سردتر از ۰ درجه سانتیگراد یا ۳۲ درجه فارنهایت) وابسته هستند. این امر باعث ایجاد محدودیت زمانی در ساخت و ساز می شود و فصل هتل را کوتاه می کند. ساخت و ساز معمولا بین نوامبر و مارس شروع می شود، زمانی که برف می تواند فشرده شود و سطوح ضخیم یخ تشکیل شود. اگرچه ساخت یک هتل یخی نسبت به یک ساختمان معمولی کار فشرده‌تر است، مصالح ساختمانی ارزان‌تر هستند. هتل های یخی باید هر سال بازسازی شوند. اگر یک هتل یخی اهداف مالی خود را برآورده نکند، مالک می تواند به سادگی اجازه دهد ساختمان در بهار ذوب شود و هیچ ساختمانی برای نگهداری دائمی نداشته باشد.

دیوارها، وسایل و یراق آلات کاملاً از یخ یا برف فشرده ساخته شده‌اند و با استفاده از ماده‌ای به نام snice در کنار هم قرار می‌گیرند که جای ملات را در یک هتل سنتی آجری می‌گیرد. گاهی اوقات از اسکلت فلزی در ساخت آنها استفاده می شود

هتل های یخی چگونه ساخته میشود؟
هتل های یخی چگونه ساخته میشود؟
هتل یخی
هتل یخی
هتل های زیبا
هتل های زیبا
هتل های عجیب
هتل های عجیب
هتل یخی
هتل یخی
اتاق خواب رمانتیک
اتاق خواب رمانتیک
هتل های خاص
هتل های خاص
صندلی های یخی
صندلی های یخی
ساخت هتل یخی
ساخت هتل یخی
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا