ریپورتاژ

راه های خواننده شدن با آرپی بیت

امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال رویای دیرینه خود یعنی خواننده شدن هستند. این رویا امروزه خیلی آسان تر شده است و با روش های درست و اصولی می توان بیشترین بازخورد را در این راه کسب نمود. آرپی بیت نیز که مرجع تخصصی تولید و ساخت آهنگ و بیت موسیقی می باشد در این مقاله به ما کمک می کند تا به درک درست تری از این مسیر برسیم.

راه های خواننده شدن با آرپی بیت

به جرات می توان گفت مهم ترین کاری که یک خواننده باید در طول مسیر پیشرفت خود از ابتدا تا انتها داشته باشد، آشنا شدن با یک تنظیم کننده است. تنظیم کننده قوی و خوب قطعا بهترین انتخاب را در سبک کاری آن خواننده و رنگ و استایل به کار هایش را خواهد داد. این رنگ همانند سبک کاری شمای خواننده در بازار موسیقی خواهد بود که بسیار مهم است.

رضا پناهی به عنوان موسس شرکت و استدیو آرپی بیت می باشد. وی آهنگساز و تنظیم کننده استدیو است و تاکنون در پیشرفت هنرمندان بسیاری از جمله امو بند و .. نقش مهمی را ایفا کرده است و به نوعی مدیریت هنری نیز بوده است. پس به خاطر شناخت کافی او از بازار مارکت موسیقی قطعا انتخاب و مشاوره خوبی برای شروع شما به شمار می رود.

برخی از خواننده ها به علت مشکلات مالی نمی توانند کار کنند ولی آرپی بیت با قراردادن بیت های موسیقی با کیفیت و درجه یک توانسته است این مشکل را برای این دسته از دوستان حل کند و با قیمتی بسیار مناسب فروش بیت کند. همین امر باعث شده تا خیلی ها از همین طریق خوانندگی خودشان را آغاز کنند.

بیت همان آهنگ تنظیم شده و آماده برای ضبط و ساخت موزیک با صدای خواننده است.
فرض کنید شما در قدیم میخواستید برای خود لباس تهیه کنید.
شما اول باید پارچه دلخواه خود را خریداری میکردید و سپس به خیاط مناسب با دستمزد های متفاوت مراجعه میکردید و کارهای آنها را بررسی و سپس اقدام به دوخت لباس خود میکردید.
اما اکنون میتوانید با مراجعه به بوتیک ها و مزون ها و یا سایت آنها طرح دلخواه خود را انتخاب و خرید کنید.
اکنون بیت نیز همان آهنگ های آماده هستند و به راحتی میتوان نسبت به سلیقه و جنس صدای خود بیت مورد نظر خود را خرید و دانلود کرد.

برای خواننده شدن نیز مثل بسیاری از هنرهای دیگر، باید ویژگی هایی را در خودتان تقویت کنید. توجه داشته باشید که اگرچه ممکن است خوانندگی در نگاه اول یک موهبت خدادادی به نظر برسد اما برای تقویت این موهبت و رشد و پرورش آن لازم است، ویژگی هایی در خواننده نهادینه شود. این ویژگی ها در نهایت می تواند موفقیت خواننده را تضمین کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های یک خواننده این است که شنونده ی فعالی باشد. خواننده باید هنگام شنیدن به تفکیک و به صورت دقیق به جزئیات آثار توجه کند و آنها را آنالیز نماید. شنونده ی خوب بودن باعث می شود تا خواننده دائما در حال یادگیری باشد و کیفیت کارش نیز به مرور بالاتر خواهد رفت.
  • خواننده باید درک مناسبی از فواصل موسیقی داشته باشد. او باید تمرین کند تا کوک خواندن را بیاموزد و این ویژگی را درونی کند. کوک خواندن برگ برندۀ خواننده است.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های خواننده را می توان، فهم درست از صدا دانست. خواننده باید صدای خود را خوب بشناسد و به تنالیته، زیر و بم و رنگ صدایش آگاهی داشته باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 2   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا