ریپورتاژ

راهنمای خرید کتاب های کنکور

رتبه های برتر کنکور از چه کتابهایی استفاده کردند؟ بهترین منابع برای کنکور ۱۴۰۱ چه منابعی است؟ چگونه در شرایط همه گیری ویروس کرونا کتاب‌های کمک درسی و کنکوری خود را درب منزل تحویل بگیریم؟ این‌ها تنها بخشی از دغدغه‌های کنکورها در سال کنکورشان است. هرچند که عنوان می‌شود پایه آزمون کنکور کتاب‌های درسی دانش آموزان است اما همان‌طور که همه می‌دانند تنها با مطالعه کتاب‌های درسی نمی‌توان به موفقیت در کنکور رسید. برای افزایش مهارت‌های دانش آموزان در هر درس و تقویت سرعت تست زنی، آن‌ها به کتاب‌های تستی و کمک درسی برای دروس مختلف خود نیاز دارند.

با توجه به بیشتر شدن انتشاراتی‌هایی که کتاب‌های تستی و کنکوری را چاپ می‌کنند کار کمی برای دانش آموزان کنکوری دشوارتر شده است. آن‌ها حین خرید کتاب های کنکور نمی‌دانند کتاب‌های گاج بهتر است یا مبتکران؟ کتاب‌های تستی خیلی سبز را خریداری کنند یا مهر و ماه؟ اغلب مشاوره‌های کنکور و رتبه برترهای سال‌های پیش می‌توانند در انتخاب منابع درست برای هر درس به دانش آموزان کنکوری کمک کنند. اما از دیگر چالش‌ کنکوری‌ها می‌توان به پیدا کردن کانال مناسب برای خرید کتاب های کنکور اشاره کرد!

اگر در سال کنکورتان به سر می‌برید احتمالا دوست دارید از زمانی که باید برای بیرون رفتن از خانه و تهیه کتاب صرف کنید به نحو بهتری استفاده کنید. یکی از اقدامات لازم برای مدیریت زمان در روزهای منتهی به کنکور، خرید کتاب‌های کنکوری به صورت اینترنتی است. پیش از هر چیزی باید یک سایت اینترنتی معتبر پیدا کنید که دسته بندی مورد نیاز شما را در میان دسته بندی‌هایش داشته باشد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین سایت فروش اینترنتی کتاب آشنا کنیم.

راهنمای خرید کتاب های کنکور تجربی

همان‌طور که می‌دانید متقاضیان کنکور تجربی هرسال بیش از مجموع متقضیان کنکورهای ریاضی و علوم انسانی هستند! به همین خاطر کتاب‌های کنکوری رشته علوم تجربی در بازار تنوع بسیار بیشتری دارند. از دروس تخصصی چون زیست، ریاضی و شیمی گرفته تا دروس عمومی چون زبان، عربی و دین و زندگی کتاب‌ تست‌های بسیار زیادی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای خرید کتاب‌های کنکوری می‌توانید از بهترین سایت خرید کتاب کنکور چون سایت دوجلدی کمک بگیرید. این سایت دسته بندی‌های جامعی دارد که می‌تواند نیاز تمام کنکوری‌ها از هر رشته‌ای را پوشش دهد. برای خرید کتاب از این سایت تنها لازم است عنوان کتاب مورد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت وارد کرده و کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای خرید کتاب های کنکور انسانی

دانش آموزان رشته انسانی نیز از دیگر متقاضیان خرید کتاب‌های تستی و کمک درسی هستند. برخی از کتاب‌های کنکوری این رشته به راحتی در بازار پیدا نمی‌شود و این موضوع ممکن است زمان زیادی از کنکوری‌ها برای پیدا کردن کتاب مورد نظرشان بگیرد. بهترین سایت خرید اینترنتی کتاب سایتی است که امکان درخواست کتاب را برای کاربران خود فراهم کرده باشد. به این صورت که اگر شما در دسته بندی‌های سایت نتوانستید کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید، در فرم درخواست کتاب عنوان را وارد کنید تا کتاب مورد نظر برایتان تهیه شود.

راهنمای خرید کتاب های کنکور هنر

کتاب‌های کنکور هنر نیز جزو کتاب‌هایی هستند که دائما دست دانش آموزان کنکوری دوره‌های مختلف دست به دست می‌شوند چراکه خرید چاپ جدید آن‌ها یا به سختی امکان پذیر است و یا قیمت بالایی دارد. از طریق یک سایت اینترنتی خرید کتاب های کنکور هنر به راحتی می‌توانید تمامی کتاب‌های مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

راهنمای خرید کتاب های کنکور ارشد

تفاوتی نمی‌کند قصد دارید کنکور کاردانی، کارشناسی، ارشد یا دکترا شرکت کنید؛ در هر صورت باید یک مرجع معتبر برای تهیه کتاب‌های مورد نظر خود داشته باشید. وبسایت دوجلدی یک مرجع معبتر است که می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید کتاب‌های مورد نیاز خود کنید. برای خرید کتاب های کنکور شما می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را هم از طریق سایت و هم به صورت تلفنی سفارش دهید.

راهنمای خرید کتاب های کنکور با تخفیف

یکی از دغدغه‌های برخی از دانش آموزان کنکوری، قیمت بالای کتاب‌های تستی و کنکوری است. چگونه می‌توان مرجعی را پیدا کرد که کتاب‌های کنکوری را با قیمت مناسب و با تخفیف به فروش برساند؟ برای کاهش قیمت کتاب‌های کنکوری می‌توانید کتاب‌های کنکوری دست دوم را خریداری کنید. اگر هم می‌خواهید کتاب‌ها دست نخورده و علامت گذاری نشده باشند، بهتر است از سایت یا فروشگاهی اقدام به خرید کنید که کتاب‌های خود را با تخفیف به فروش برساند.

انتشاراتی‌های چاپ کتاب‌های تالیفی و تستی کنکور

همان‌طور که می‌دانید انتشاراتی‌های زیادی چون مبتکران،خیلی سبز، گاج و… اقدام به چاپ کتاب‌های کنکوری می‌کنند. ممکن است درحالی که می‌خواهید کتاب تست ریاضی پایه دهم را از انتشارات گاج خریداری کنید، برای درس زیست شناسی کتاب‌های تستی خیلی سبز را مناسب‌تر بدانید. در این شرایط ممکن است جستجو در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن کتاب مورد نظرتان وقت زیادی از شما بگیرد.

بهترین کار در چنین شرایطی این است که کتاب‌های مورد نیاز خود را از سایتی خریداری کنید که کتاب‌های کنکور را از انتشاراتی‌های مختلف برای فروش داشته باشد. سایت دوجلدی، مرجع کتاب ایران، را می‌توان یکی از بهترین سایت‌های فروش اینترنتی کتاب دانست. دسته بندی‌های جامع این سایت آن را به یکی بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید کتاب اینترنتی تبدیل کرده است.

برای خرید از این سایت می‌توانید مستقیما به سایت دوجلدی مراجعه کرده و کتاب‌های مورد نیاز خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی سفارش دهید. همچنین چنانچه کتاب مورد نظرتان در سایت موجود نبود می‌توانید از طریق فرم درخواست، اطلاع دهید تا کتاب مورد نظر در صورت امکان برایتان تهیه شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا