ریپورتاژ

راهنمای خرید پکینگ از sealgostar

راهنمای خرید پکینگ از sealgostar

آیا به تغییر از بسته بندی معمولی به آب بندی مکانیکی فکر می کنید؟ انجام این کار جنبه های مثبت زیادی دارد. پکینگ sealgostar و مهر و موم های مکانیکی می توانند صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه افراد تعمیر و نگهداری صرف کنند، اما تنها در صورتی که به درستی نصب شده باشند و از آنها مراقبت شود. برای درک پایه ای از پکینگ اورینگ و تفاوت آنها با بسته بندی در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید پکینگ از sealgostarچرا پمپ ها نیاز به آب بندی دارند؟

برای درک اینکه چرا پمپ ها باید آب بندی شوند، اجازه دهید به برخی اصول پمپاژ برگردیم و نحوه عملکرد یک پمپ گریز از مرکز را بررسی کنیم.

سیال از طریق نازل مکش در مرکز پروانه چرخان وارد یک پمپ گریز از مرکز می شود. همانطور که پروانه می چرخد، پره های آن پر از مایع می شود، سپس آن را به محفظه پمپ خارج می کند، جایی که از پمپ از طریق نازل تخلیه خارج می شود.

متأسفانه، فشار تخلیه سیال را به پشت پروانه وادار می کند، جایی که سعی می کند از طریق شفت محرک چرخان خارج شود. تلاش‌هایی توسط سازندگان پمپ انجام شده است تا این نشتی را از طریق طراحی به حداقل برسانند، اما نشت به طور کامل متوقف نخواهد شد. نوعی روش آب بندی باید برای به حداقل رساندن نشتی در نظر گرفته شود.

استفاده از بسته بندی به عنوان پکینگ

مواد بسته بندی در اصل روش آب بندی انتخابی با استفاده از مواد نرم و انعطاف پذیر بود. بسته‌بندی‌های امروزی در طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها عرضه می‌شوند که تقریباً برای هر برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هنوز یک روش بسیار محبوب برای آب بندی پمپ ها به دلیل هزینه اولیه پایین، نصب آسان و مواد به راحتی در دسترس است. با این حال، در طول زمان می تواند یک سرمایه گذاری بسیار پرهزینه باشد زیرا آنها به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارند و همچنین اجازه می دهند محصول بیشتری را نسبت به مهر و موم های مکانیکی از دست بدهند. به دلیل پلاستیکی بودن پکینگ، نیروی شعاعی ایجاد می شود.

https://sealgostar.com/product-category/انواع-پکینگ-packing/

اورینگ برای چه مواردی استفاده می شوند؟

اورینگ برای مسدود کردن مسیری استفاده می شوند که در غیر این صورت ممکن است به مایع یا گاز اجازه خروج بدهد. اورینگ در یک شیار قرار می گیرد تا آنها را در جای خود محکم کند و سپس بین دو سطح فشرده می شود. با فشردن اورینگ، دیگر فضای خالی برای حرکت آن وجود ندارد و مسیر مایع یا گازی را که می‌خواهید در محل خود ببندید، مسدود می‌کند.

هنگامی که سیستم تحت فشار قرار می گیرد، اورینگ بر روی دیواره مخالف شیار فشرده می شود و حتی در فشارهای بسیار زیاد یا کم، آب بندی کاملی را حفظ می کند. موادی که حلقه‌ها از آنها ساخته شده‌اند (الاستومرها) به طور طبیعی فنری هستند و تمایل دارند به شکل اولیه خود بازگردند، بنابراین وقتی فشار متوقف شد، به حالت اولیه خود برمی‌گردند و مهر و موم و آمادگی برای چرخه بعدی را حفظ می‌کنند. دلیل دیگری که از اورینگ بسیار استفاده می شود، به دلیل طیف گسترده ای از مواد است که می توان از آنها ساخت. اکثر اورینگ از الاستومرها ساخته شده اند که نوعی پلیمر الاستیک هستند، اما تنوع بسیار زیادی از این الاستومرها در دسترس هستند که هر کدام دارای نقاط قوت، ضعف و تحمل متفاوتی هستند. کاربرد مورد نظر اورینگ تعیین می کند که کدام نوع ماده مناسب تر است.

اورینگ برای چه مواردی استفاده می شوند؟به طور خلاصه و برای پاسخ به این سوال که اورینگ برای چه مواردی استفاده می شوند، از آنها برای آب بندی در مایع یا گاز استفاده می شود و موثرترین راه برای اطمینان از آب بندی قوی و قابل اعتماد است.

خرید پکینگ و اورینگ از sealgostar

بسته بندی مکانیکی فرآیند آب بندی سیستم ها یا مکانیزم ها برای جلوگیری از نشتی است. مهر و موم های مکانیکی که در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، راه حل هایی برای محتوی سیالات درون ظرف تحت دما و فشار شدید ارائه می دهند.

شرکت سیل گستر سالاران، وارد کننده و فروشنده انواع اورینگ، پکینگ، ایکس رینگ و واشر آب بندی است.با توجه به درخواست و مطالبه‌ی برخی از مشتریان مبنی بر ارائه‌ی محصولات باکیفیت بالاتر خارجی، در شرایط خاص به‌ویژه در O-Ringهای تخصصی مانند وایتون، از سال ۹۳ با شرکت خارجی ارتباط برقرار شد. و پس از مدتی مذاکره، تبادل نظر و همکاری، از سال ۹۶ نمایندگی انحصاری محصولاتشان در ایران به این مجموعه اعطا شد. تمرکز ویژه‌ی این مجموعه بر روی محصولات وارداتی؛ اعم از O-Ring، X-Ring، V-Ring و انواع و اقسام Packingها، خواهد بود. تا محصولات با بهترین کیفیت و کم‌ترین قیمت تمام شده در بازار ایران به مصرف‌کنندگان رسانده شود. این مجموعه در نظر دارد تا با یافتن سهم خود در بازار ایران و شناساندن و ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان و ایجاد رقابت با محصولات داخلی به افزایش کیفیت محصولات تولیدی کشور کمک کند.

خرید پکینگ و اورینگشرکت سیل گستر سالاران با بیش از هفت نمایندگی و عاملیت فعال در سراسر کشور و کادری جوان، مجرب و با تجربه در نظر دارد با ارتباط تجاری، با بهترین های جهان سهم خود را در ارتقاء صنعت کشور عزیزمان ایران ادا نماید. شرکت سیل گستر سالاران محصولات خود را در تمامی سایز ها و استاندارد ها بر طبق خواست مشتریان عزیز تامین مینماید همچنین کلیه کارکنان شرکت سیل گستر سالاران آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در جای جای میهن عزیزمان هستند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا