سرگرمی :)

دستور تهیه رنگ انگشتی خانگی

دستور تهیه رنگ انگشتی خانگی

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((دستور تهیه رنگ انگشتی خانگی)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

این دستور تهیه رنگ انگشتی خانگی بسیار آسان و ارزان تهیه می شود. این دستان کوچک مشغول و سرگرم کننده خواهد بود.بیایید این واقعیت را بپذیریم ، بچه ها بازی های این مدلی را خیلی دوست دارند،برعکس بزرگترها که فکر میکنند کثیف کاری است.

به جای اینکه آنها را مشغول غر زدن ببینید، این انرژی را بسمت یک اثر هنری زیبا هدایت کنید. ما حتی به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از این رنگها به خوبی استفاده کنید.

این دستور تهیه رنگ انگشتی خانگی واقعاً به همان راحتی است که در زیر که آمده است. این تنها از چهار ماده اولیه استفاده می کند ،که همه آنها احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود دارید.

این دستور خانگی رنگ انگشتی بسیار آسان است ، این یک پروژه عالی برای انجام با بچه های شما است. در حالی که مقداری پخت و پز در آن وجود دارد ، اما ممکن است آنها بتوانند به شما کمک کنند مواد را بهم اضافه کنید و وقتی روی اجاق است هم بزنید. فقط مطمئن شوید که از نزدیک نظارت می کنید تا سوخته نشوند! با افزودن قطره های بیشتر رنگ به نحوه تغییر رنگ ها اشاره کنید. آنها شگفت زده خواهند شد!

 رنگ انگشتی خانگی

پس از ساختن رنگ انگشت های خانگی ، هر رنگ را در کاسه مخصوص خود یا قسمت های جداگانه دیگری از قالب مافین قرار دهید. این به راحتی به شما اجازه می دهد دست های کوچک به آن دست پیدا کنند و آنچه را که می خواهند بگیرند!

همچنین می توانید بطری های درب دار تهیه کرده،رنگها را در آن بریزید و به کودکان خود اجازه دهید با آن نقاشی کنند. برای نگهداری رنگ های انگشتی خانگی برای استفاده های بعدی بسیار مناسب هستند. فقط به یاد داشته باشید ، اینها قابل خوردن نیستند .

مواد تهیه رنگ انگشتی خانگی:

۲ قاشق غذاخوری شکر
۱/۳ فنجان نشاسته ذرت
۱/۴ فنجان مایع ظرفشویی
۲ فنجان آب سرد

دستورالعمل

شکر و نشاسته ذرت را با هم در یک ظرف با حرارت ملایم مخلوط کنید. به آرامی آب سرد اضافه کنید.
با حرارت ملایم آن را بپزید و مرتباً هم بزنید تا جایی که شبیه ژل مایع شفاف شود. (حدود ۵ دقیقه.)
از روی حرارت برداشته و اجازه دهید مخلوط خنک شود.
بعد از سرد شدن ، مایع ظرفشویی را  داخل آن بریزید و هم بزنید.
در چند ظرف تقسیم کنید و رنگ را اضافه کنید.

دستور تهیه رنگ انگشتی خانگینکات اساسی درباره رنگ انگشتی خانگی :

ما دریافتیم که قرار دادن مخلوط از اجاق گاز به طور مستقیم در یخچال به خنک شدن آن بسیار سریعتر کمک می کند ، و قلب های کوچک بی تاب  کودکان ما را خوشحال می کند! آن را در ظرف گشاد بریزد تا  سریعتر خنک شود.

رنگ باقیمانده را در یک ظرف ضد هوای نگهداری کنید (یا از بطری های چاشنی درب دار استفاده کنید) و هفته ها برایتان میماند. این رنگ های انگشتی دست ساز بسیار ارزان ، فوق العاده آسان و برای مدت زمان طولانی بچه ها را سرگرم می کند.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا