ریپورتاژ

تست کرونا در منزل با قیمت مناسب مورد تأیید ایرلاین‌های بین‌المللی

تست کرونا یکی از تست‌های گران محسوب می‌شود و اغلب افراد به دلیل عدم توانایی در پرداخت تمام هزینه تست، از انجام آن صرف نظر می‌کنند. اصرار پزشک به انجام تست نیز می‌تواند موجب تحت فشار قرار گرفتن بیمار جهت انجام تست و پرداخت هزینه بالای آن شود، بنابراین درصورتی که قصد انجام تست کرونا دارید می‌توانید گزینه بهتری را انتخاب کنید و تست کرونا را در منزل انجام دهید و از خدمات بیمه نیز بهرمند شوید.

تست کرونا، از جمله الزامات پیش از انجام سفرهای هوایی می باشد. تست کرونا هواپیمایی قطر، خدمتی از سوی مجموعه هوم کا می باشد که برای تمام افرادی که قصد انجام سفر با این هواپیمایی را دارند، قابل ارائه می باشد. در ادامه بیشتر با شرایط انجام تست کرونا برای پرواز آشنا خواهیم شد.

تست کرونا در منزلهزینه تست کرونا در منزل

اشاره کردیم که هزینه تست کرونا نسبتا بالاست و برخی به همین علت از انجام آن خودداری می‌کنند. اما باید در نظر داشت که انجام تست کرونا در منزل به مراتب برایتان کم هزینه‌تر خواهد بود و مزیت‌های بیشتری دارد.

درصورت استفاده از خدمات تست کرونا در منزل هوم کا برای انجام تست کرونا مجبور به رفت و آمد در سطح شهر ندارید، مجبور نیستید جهت رسیدن به مرکز تشخیصی مسافت طولانی را طی کنید بنابراین هزینه کمتری متحمل می‌شوید و درضمن با توجه به کیفیت بالای خدمات تست کرونا در منزل هزینه این تست بسیار منصفانه است.

شما می‌توانید جهت رزرو نوبت به صورت آنلاین از طریق آدرس الکترونیکی www.homeca.ir و یا شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ اقدام فرمایید.

تست کرونا در سفر برای کودکان

آیا کودکان باید حتما تست کرونا برای پرواز بدهند؟ مواردی که به آنها اشاره می‌کنیم تنها درمورد انجام و یا عدم انجام تست گروه‌های سنی خردسال می‌باشد:

  • کودکان زیر ۱۲ سال اگر تست کرونا همراهشان منفی باشد نیاز به تست ندارند.
  • نوازدها نیازی به انجام تست کرونا برای پرواز ندارند.
  • در صورتی که کودک زیر ۱۲ سال در زمان پرواز همراه نداشته باشد باید حتما گواهی سلامت داشته باشد.

چگونه تست کرونا پرواز را در منزل انجام دهیم؟

  • با مرکز هوم کا به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و هماهنگی لازم را با کارشناس هوم کا بعمل آورید.
  • پس از رزرو نوبت در وقت معین محیط را برای حضور متخصص هوم کا جهت نمونه‌گیری آماده کنید.
  • نمونه‌گیری به روش PCR انجام می‌گیرد.
  • نمونه گرفته شده از مخاط بینی و حلق به آزمایشگاه انتقال داده می‌شود.
  • پاسخ تست توسط هوم کا به شما ارائه می‌شود.
  • درصورتیکه تست کرونای شما مثبت باشد کارشناس و متخصص هوم کا درمورد چگونگی قرنطینه در منزل نکاتی را به شما متذکر می‌شوند.

چند دلیل انجام تست کرونا در منزل

  • عدم حضور در مراکز درمانی و تشخیصی که شیوع بیماری در آن‌ها بیشتر است.
  • عدم تماس و ارتباط با افراد بدون علامت و با علامت.
  • کاهش احتمال ابتلا به کووید ۱۹ درصورتی که هنوز علامتی از بیماری ندارید.
  • بستری شدن در منزل در صورتیکه تست شما مثبت باشد.
  • کاهش هزینه رفت و آمد.
  • دسترسی آسان به خدمات تشخیصی و تست کرونا در صورتی که دور از بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های مورد تایید باشید.
  • دریافت پاسخ تست بصورت فوری.
  • دریافت پاسخ تست در طول ۱۲ ساعت.
  • افزایش دقت پرستار حین انجام تست کرونا.

تست کرونا برای پرواز

اگر شما قصد سفر به قطر دارید، لازم است بدانید که طبق قوانین جدید جهت مبارزه با بیماری کرونا لازم است تمام هموطنان ایرانی پیش از پرواز تست کرونا هواپیمایی قطر را انجام داده باشند و تنها در صورت به همراه داشتن و تایید سلامت و عدم ابتلا به کووید ۱۹ می‌توانند از پرواز‌های قطر استفاده کنند. تست کرونا هواپیمایی آسمان نیز چنین شرایطی دارد.

برای انجام تست کرونا هواپیمایی قطر، افراد باید ۹۶ ساعت پیش از پرواز اقدام نمایند. تمام شهروندان تهرانی برای استفاده از خطوط هواپیمایی آسمان ملزم به انجام تست کرونا هواپیمایی آسمان هستند. اما همانطور که مطلع هستید انجام تست کرونا در مراکز تشخیصی خصوصی هزینه گزافی خواهد داشت و درصورتی که در بیمارستان‌های دولتی نیز این تست را انجام دهید باید چند روزی منتظر پاسخ تست بمانید، اما شاید فرصت کافی نداشته باشید.

تست کرونا در منزلهزینه تست پی سی آر ۲۴ ساعته بیشتر است؟

درصورتیکه تست پی سی آر همراه با تست آنتی بادی انجام بگیرید هزینه انجام تست کرونا افزایش می‌یابد. البته انجام تست آنتی بادی در بیشتر موارد توصیه نمی‌شود. شما با انجام تست آنتی بادی تنها می‌توانید از سابقه ابتلا به کووید ۱۹ مطلع شوید.

تست پی سی آر چگونه انجام می‌گیرد؟

اشاره کردیم که تست کرونا به روش PCR با استفاده از نمونه گیری از حلق و بینی صورت می‌پذیرد. برای انجام این تست بصورت همزمان از مخاط بینی و حلق شما نمونه‌گیری خواهد شد. ممکن است این روش مقداری دردناک باشد اما نیروی ماهر هوم کا کاملا به روند انجام تست تسلط دارد و رنج ناشی از انجام تست را به حداقل میرساند.

بهترین گزینه برای تست کرونا جهت پرواز

اگر شما قصد استفاده از حمل و نقل هوایی را دارید حتما باید ۷۲ تا ۹۶ ساعت پیش از پرواز گواهی سلامت و عدم ابتلا به کووید ۱۹ را دریافت کرده باشید. درصورتیکه شما از این قوانین مطلع نبودید بهترین کار این است که از خدمات تست کرونا در منزل هوم کا استفاده کنید. هوم کا برای افزایش سرعت در خدمات رسانی به افرادی که قصد سفر هوایی دارند دو بسته ۱۲ و ۲۴ ساعته را در نظر گرفته است. بصورت کلی شما پس از انجام تست پی سی آر، ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد پاسخ تست را دریافت خواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های خدماتی تست کرونا در محل هوم کا می‌توانید به وب‌سایت ما به آدرس www.homeca.ir مراجعه فرمایید و یا با استفاده از شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ با کارشناسان هوم کا در ارتباط باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا