ریپورتاژ

روش های پرداخت آنلاین برای وبسایت های خارجی و بهترین روش آن

سال‌هاست که ما ایرانیان به تحریم و مهمتر از همه، عدم دسترسی به وبسایت‌های خارجی عادت کرده‌ایم. در طول این سال‌ها، روش‌های جایگزینی برای پرداخت الکترونیک خارجی معرفی شده که توانسته تا حد زیادی، کمبودها را جبران کند. در کشورهای دیگر، عموما از ویزات کارت، مستر کارت و یا پی پل paypal برای خرید و فروش استفاده می‌شود. در ایران اما، دسترسی به پی پل از طرف خود این شرکت آمریکایی محدود شده و در صورتیکه متوجه هویت ایرانی شما شوند، احتمال بسته شدن حساب، وجود دارد. تهیه کردن ویزا کارت و مستر کارت از داخل ایران (به صورت گیفت کارت) ممکن بوده، اما هزینه‌های آن باعث می‌شود تا کمتر کسی به سراغ آن برود. به همین جهت نیز روش‌های پرداختی همانند پرفکت مانی، وبمانی، پی سیف و … در حال حاضر، ساده‌ترین، امن‌ترین و کم هزینه‌ترین متد برای پرداخت‌های خارجی بوده و از طرف مقابل نیز باز هم همین روش‌ها، بهترین راهکار برای نقد کردن درآمدهای ارزی هستند.

پرفکت مانی PerfectMoney

ایران تنها کشوری نیست که سیستم بانکی آن به دنیا متصل نبوده و کشورهای دیگری نیز با شرایط مشابه ایران حضور دارند. به همین دلیل نیز شرکتی با نام Perfect Money Payment در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد تا روش امن و سریعی را برای پرداخت‌های بانکی ایجاد کند. دفتر اجرایی و مدیریتی این مجموعه در زوریخ کشور سوئیس قرار گرفته و یکی از پرکاربردترین روش‌های پرداخت آنلاین در دنیا بوده و تعداد مشتریان ثابت آن، از ۲۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

به دو طریق می‌توان از پرفکت مانی استفاده کرد. روش اول، افتتاح حساب پرفکت مانی و کنترل موجودی‌ها (همانند کارت بانکی) بوده و روش دوم که رایج‌تر و ساده‌تر است، استفاده از چیزی به نام ووچر پرفکت مانی است. ووچر به معنای کد بوده و ووچر پرفکت مانی کد ۱۰ یا ۱۶ رقمی است که حاوی مقدار مشخصی پول (به شکل دلار، یورو، طلا و حتی بیت کوین) است. راحتی ووچر در آن است که می‌توان با مراجعه به وبسایت‌های معتبر (مثلا کارتی شو)، به سادگی مقدار مورد نیاز را تعیین کرد و سپس ووچری حاوی دقیقا همان مقدار پول را دریافت کرد.

کاربرد پرفکت مانی

پرفکت مانی در سرتاسر دنیا کاربرد داشته و تعداد بسیار زیادی از وبسایت‌ها، درگاه مستقیم خرید با PM را ارائه کرده‌اند. از جمله سایت‌هایی که می‌توان از پرفکت مانی استفاده کرد می‌توان به بروکرهای فارکس، سایت‌های فروشگاهی، صرافی‌های ارز دیجیتال و نهایتا سایت‌های پیشبینی ورزشی یا بت نام برد. در ایران نیز از پرفکت مانی، عموما برای بروکرها و سایت‌های بت استفاده می‌شود. در هر حالت، استفاده از ووچر PM، روشی امن، سریع و کم هزینه، برای پرداخت‌های بین‌المللی به شمار می‌آید. برای دیدن قیمت و کارمزد خرید ووچر پرفکت مانی به این وبسایت مراجعه کنید.

کاربرد پرفکت مانیفروش PM و نقد کردن درآمدهای ارزی

در بسیاری از مواقع، افراد قصد دارند تا درآمد ارزی خود را از خارج از ایران به حساب بانکی خود در ایران منتقل کنند. یکی از روش‌های بسیار سریع نقد کردن درآمدهای ارزی، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. همانطور که برای خرید کردن، ووچر پرفکت مانی را سفارش می‌دهید، می‌توانید ووچر پرفکت مانی خود را با هر مبلغی که داخل آن شارژ دارد، بفروشید. این روش نیز همانند خرید آن، بسیار ساده بوده و تنها کاری که انجام می‌دهید، این است که کد ۱۶ رقمی خود را در اختیار صرافی دیجیتال قرار داده و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود، دریافت می‌کنید. بهترین قیمت فروش پرفکت مانی در وبسایت خدماتی کارتی شو ارائه شده است.

پی سیف کارت

در کنار پرفکت مانی، پی سیف کارت نیز یکی از رایج‌ترین روش‌های پرداخت الکترونیک است. Paysafe card نیز همانند پرفکت مانی، دارای ووچرهای امنی است که با کد ۱۶ رقمی است. هر کس که این کد را در اختیار داشته باشد، در حقیقت مالک تمامی موجودی آن است. در پیسیف نیز دو روش برای انجام تراکنش‌ها وجود دارد. اول اینکه یک حساب پیسیف (کاملا رایگان) باز کرده و سپس یک کارت مجازی را برای خود ایجاد کنید. هر کدام از این کارت‌های مجازی، نهایتا می‌تواند به مبلغ ۱،۰۰۰ یورو شارژ شود.

کاربرد پیسیف کارت

از ووچر پیسیف کارت می‌توان در بسیاری از وبسایت‌ها استفاده کرد. عمده استفاده‌ی آن مربوط به زمان‌هایی است که فرد قصد دارد پرداختی را به صورت سریع انجام داده، در عین حال ردی از این تراکنش باقی نماند. به همین جهت نیز کسانیکه علاقه‌مندی‌های خاص (مثلا بازی‌های آنلاین، بت، خریدهای خاص و …) دارند، از این ووچرها استفاده می‌کنند تا در کنار لذت بردن از کار خود، سابقه‌ای از تراکنش آن‌ها باقی نماند. بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین (مثلا بازی PES و Fifa)، اکانت پلی استیشن خود را با همین ووچر شارژ کرده و با خیال راحت، به بازی‌های آنلاین خود ادامه می‌دهند.

پی سیف کارتقیمت Paysafe card

قیمت پی سیف کارت بر مبنای میزان دلار سفارش داده مشخص میشود. برای مثال، اگر پی سیف کارتی با مبلغ ۱۰ دلار سفارش دهید، قیمت آن بر اساس ۱۰ دلار و نرخ دلار پیسیف مشخص خواهد شد. برای خرید پیسیف ووچر با بهترین قیمت، باید به صرافی دیجیتال معتبر مراجعه کنید. برای مثال، یکی از بهترین وبسایت‌هایی که امکان خرید پیسیف ووچر را با بهترین قیمت فراهم کرده است، وبسایت کارتی شو است.

جالب است بدانید که این پرداخت الکترونیکی در سال ۲۰۰۹ میلادی راه اندازی شده و تا کنون افتخارات متعددی را کسب کرده که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین برنامه پیشپرداخت در آمریکا
  • ابتکاری‌ترین راه‌حل پرداختی در اروپا
  • بهترین راه حل تجارت آنلاین در مسابقه سالانه
  • بهترین کسب وکارها در اتریش (دو سال)

کارتی شو

همانطور که در طول مقاله مطالعه کردید، چندین بار به خدمات صرافی دیجیتال کارتی شو اشاره کردیم. این مجموعه چندین سال قبل و با هدف کاهش فشار تحریم‌ها و خصوصا تحریم‌های بانکی راه اندازی شده و در این چند سال، بیش از ده خدمت در این حوزه ارائه کرده است. بهترین قیمت چه برای خرید و چه برای فروش پرفکت مانی و پی سیف کارت، در این پلتفرم ارائه شده است.

بهتر است بدانید که پلتفرم استفاده شده در کارتی شو، تمام اتوماتیک بوده و تمامی درخواست‌ها (خرید یا فروش) به صورت آنی انجام می‌شوند. برای مثال، اگر قصد خرید آنی ووچر پرفکت مانی را دارید، می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده، پرداخت را انجام دهید تا در همان لحظه، کد ۱۶ رقمی PM ووچر برای شما پیامک شود. در قسمت نقد کردن درآمدهای ارزی نیز دقیقا روال کار کاملا اتوماتیک بوده و بدون هیچگونه معطلی، درخواست شما انجام خواهد شد. یکی از نکات متمایز در کارتی شو، امکان خرید و فروش به مبالغ دلخواه است. اکثر صرافان دیجیتال، حداقل و حداکثر مقدار مشخصی را برای خرید و فروش پرفکت مانی مشخص کرده‌اند، اما کارتی شو (پس از ثبت نام و احراز هویت)، هیچگونه سقفی در انجام تراکنش‌ها ندارد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه، به وبسایت کارتی شو Cartisho.com مراجعه نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا