ریپورتاژ

بهترین کلینک تزریق بوتاکس و لیزر موهای زائد در غرب تهران

بهترین کلینک تزریق بوتاکس و لیزر موهای زائد در غرب تهران

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با شل کردن عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند، ظاهر را بهبود می بخشد. این تزریق ها همچنین شرایط پزشکی از جمله میگرن، هیپرهیدروزیس، مثانه بیش فعال و مشکلات چشمی را درمان می کند. برای حفظ نتایج، درمان ها باید هر سه تا شش ماه یکبار تکرار شوند.

 تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از شناخته شده ترین برندهای تزریق سم بوتولینوم است. سموم بوتولینوم نوروتوکسین هایی هستند که بر اعصاب اثر می گذارند و باعث ضعیف شدن عضلات می شوند . ممکن است به دلایل زیبایی یا پزشکی تزریق سم بوتولینوم دریافت کنید. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مقادیر کمی از بوتاکس را به ماهیچه های خاص تزریق می کنند تا چین و چروک ها را صاف کند، از سردردهای میگرنی جلوگیری کند و طیف گسترده ای از بیماری های دیگر را درمان کند.

تزریق بوتاکس در چه بخش هایی امکان پذیر است؟

  • ابرو
  • پیشانی
  • بینی
  • چروک های پا کلاغی
  • لب
  • چانه
  • خط فک
  • گردن

بوتاکس هر چند وقت یکبار نیاز به ترمیم و تمدید مجدد دارد؟

به طور متوسط ​​اثرات بوتاکس حدود سه تا چهار ماه باقی می ماند. در این زمان ترمیم مجدد توصیه می شود. با این حال، در نهایت، عضلات شما ممکن است خود را طوری تمرین دهند که کمتر منقبض شوند. در نتیجه، درمان ها می توانند در مدت زمان طولانی تری فاصله بگیرند. ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به شما اطلاع دهد که هر چند وقت یک‌بار باید بوتاکس را بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود دریافت کنید.

مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، درمانی است که ارزش انجام آن را دارد، زمانی که پوست خشک و خسته است، رنگ تیره ای دارد، تغییر رنگ یا تغییرات آکنه روی آن ظاهر می شود ایده آل استاین درمان همچنین برای افراد مبتلا به سلولیت یا افتادگی لایه های پوست در نظر گرفته شده است. مزوتراپی سوزنی را می توان در نواحی مختلف بدن، به ویژه در صورت، گردن، دکلته، داخل بازوها یا ران ها، روی شکم و پشت دست ها انجام داد. نشانه ای برای این روش نیز مشکل ریزش مو یا وخامت کلی وضعیت آن است. مزوتراپی به کاهش میزان بافت چربی تجمع یافته در نقاط مختلف، به عنوان مثال در اطراف چانه کمک می کند.

مزوتراپیمزوتراپی  چگونه باعث درمان مشکلات پوستی میشود؟

در درمان مزوتراپی موادی به پوست تزریق میشود که فقط حاوی اسید هیالورونیک یا همراه با کوکتل ویتامین، نمک‌های معدنی، کافئین، گلیسیرین یا عناصر کمیاب هستند. مزوتراپی شامل ایجاد سوراخ با سوزن نازک، اما فقط در لایه های سطحی پوست است. آماده سازی متناسب با نیازهای بیمار به سلول ها تزریق می شود. خود سوراخ ها خیلی دردناک نیستند، اما حدود ۳۰ دقیقه قبل از عمل برنامه ریزی شده، افرادی که به درد حساس هستند، علاوه بر این با یک کرم مخصوص بیهوش می شوند. به همین دلیل، درمان مزوتراپی سوزنی ممکن است تقریبا نامحسوس باشد. بسته به ناحیه درمان، سوراخ ممکن است ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد، پس از درمان، پزشک با یک کرم محافظ با فیلتر UV از پوست محافظت می کند. عوارض مزوتراپی سوزنی ممکن است قرمزی خفیف یا کبودی های کوچک باشد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از پر طرفدارترین و شناخته شده ترین موارد در کلینیک زیبایی است که کمتر کسی است که راجب آن اطلاعاتی نداشته باشد و افراد بسیاری هستند که روزانه از طریق فضای مجازی و سایت های متفاوت بدنبال بهترین مراکز لیزر موهای زائد هستند.

لیزر موهای زائد

ایا همه میتوانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

در موارد زیر می توانید موهای زائد دائمی را با لیزر انجام دهید:

  • قسمت مورد نظرتان دارای موهای تیره باشد (توجه داشته باشید که این روش روی موهای روشن، خاکستری یا قرمز اثر کمتری دارد)
  • پوست شما عاری از زخم و عفونت پوستی باشد
  • برای نتیجه و تعداد درمان ها انتظارات واقع بینانه داشته باشید
  • در دوران بارداری و یا شیردهی نباشید

اثر گذاری لیزر موهای زائد

از انرژی لیزر به منظور جلوگیری از رشد مجدد مو استفاده می شود.برای رسیدن به این هدف، انرژی لیزر باید چند میلی متر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. لحظه ای که اشعه به ملانین مو می رسد، نور جذب می شود، یعنی به گرما تبدیل می شود.

هر چه مو تیره تر، ضخیم تر و متراکم تر باشد، گرمای بیشتری تولید می شود. این گرما به سلول های بنیادی اطراف مو و همچنین ناحیه کنار ساقه مو که مسئول رشد مجدد است آسیب می رساند. این باعث کاهش شدید مو در ناحیه تحت درمان می شود.

لیزر که برای رفع موهای زائد در کلینیک زیبایی سارا استفاده می شود مترادف با اپیلاسیون ایمن و طولانی مدت شده است. قدرت زیاد آن بسیار عمیق به فولیکول های مو می رسد.

اگرچه لیزر موهای زائد با موفقیت موهای زائد را از بین می‌برد، اما تعداد درمان‌ها به عوامل مختلفی مانند رنگ مو، رنگ پوست و عوامل فیزیولوژیکی بستگی دارد که تعیین می‌کنند چند درمان برای نتیجه مطلوب مورد نیاز است.

اثربخشی درمان به رنگ و ضخامت موها و همچنین عمق ریشه آنها بستگی دارد. در مورد موهای قرمز و روشن، درمان بسیار بیشتری نسبت به موهای سیاه مورد نیاز است و گاهی اوقات نتایج رضایت بخش نیست.

نتیجه درمان نیز به مشکلات احتمالی غدد درون ریز و ژنوتیپ مراجعه کننده بستگی دارد. برای دستیابی به حداکثر اثربخشی، مهم است که با یک متخصص، بسته به نوع پوست و موی خود، در مورد یک برنامه درمانی توافق کنید. پس از انجام درمان‌ها، ممکن است گاهی به درمان‌های نگهدارنده نیز نیاز باشد.

در کلینیک زیبایی سارا چه خدماتی ارائه میشود؟

در کلینیک زیبایی سارا علاوه بر لیزر موهای زائد تمامی خدمات زیبایی دیگر اعم از مزوتراپی، تزریق بوتاکس،ژل و فیلر و هر آنچه که فکرش را بکنید زیر نظر پزشک متخصص دارای مدرک رسمی و بین المللی انجام میگیرد که شما خودتان نیز به هنگام مراجعه متوجه حرفه ای بودن و اهمیت مشتریان برای پزشک جهت ارائه بهترین خدمات زیبایی خواهید شد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا