ریپورتاژ

استفاده از نشان ماه ها در زندگی

هر رنگ و نمادی خاص را می توان به عنوان نشان ماه ها دانشت. زیرا هر ماه نشانی خاص را تعریف می کند. نماد اصلی هر ماه بیشتر به شکل حیوانات نشان داده می شود ، مثلا در ماه مرداد نشان ماه نماد شیر بوده و رنگ ان طلایی می باشد با توجه به نماد هر کدام از ماه‌ های تولد می توان در رابطه با آن ماهِ به‌خصوص اطلاعات جالبی کسب نمود. برای مثال عنصر وجود، سنگ خوش ‌یمن، روز و عددی که برایتان شانس می‌آورد را می توانید از این طریق متوجه شوید. امروزه با توجه به نوجه افراد به تاثیر این موارد در زندگی و شخصیت افراد ، بیش از پیش دنباله رو این موارد می باشند که در این خصوص نیز چاکرا و مثبت اندیشی نیز بسیار بیش از گذشته توجه می شود.

استفاده از نشان ماه ها در زندگی

چاکرا چیست؟

چاکرا مبحثی مهم در  شبه علمی در آئین هندوئیسم شناخته می شود که به مراکز انرژی در بدن انسان می گویند و براساس اعتقادات هندوئیسم در بدنِ هر موجود زنده‌ای قرار دارد.به طور کلی و خلاصه چاکراها منابع انرژی بدن،یا به جریان ‌های انرژی برای حیات آن را تشکیل می دهند. در قسمت های مختلف بدن چاکراها قرار می گیرند که کار هر یک تنظیم و ایجاد تعادل در بدن می باشد، در صورتی که تعادل قسمتی از بین برود چاکرای مخصوص آن با مشکلاتی مواجه خواهد شد و ممکن است منجر به ایجاد اختلالات روحی و جسمی در فرد شود. در این رابطه بدن نیاز به پاکسازی پیدا خواهد کرد.

کاربرد چاکرا در زندگی

چاکرا به معنای چرخ یا چرخه می باشد. با توجه به ادعای معتقدین، چاکرا یا چاکراها اشاره به یک سری نقاط انرژی  دارند که در بدن همه وجود دارد. بر اساس باور رایج، چاکراها، چرخ‌هایی اند که بدن را به چرخش وا می دارند. بنابراین هفت چاکرای اصلی در امتداد ستون فقرات، از پایه ستون فقرات تا بالای سر شما قرار می گیرد. در سنت‌ های اولیه هندوئیسم مفهوم چاکرا ایجاد شده است. با توجه به باورهای هندوئیسم، ما انسان‌ها ضمن بر بدن یا بُعد فیزیکی ، دارای یک بدن یا بُعد ذهنی نیز می باشیم که به آن بدن ظریف می گویند. بدن ظریف، بدن ذهن و انرژی‌های حیاتی را در بر م یگرد که بدن فیزیکی را زنده حفظ خواهد کرد. با این تفاسیر بدن ظریف از انرژی و بدن جسمانی از ماده تشکیل شده اند. بنابراین بدن ظریف از یک ‌سری کانال‌های انرژی به اسم نادی تشکیل شده است. این کانال‌ها توسط گره‌هایی که همان چاکراها می باشند، به هم متصل شده است.

ضمن اینکه ادیان و آیین‌ های مختلف هر یک درباره چاکرا ادعاهای مختلفی دارند. مثلا بودا از پنج چاکرا صحبت می کند، درحالی ‌که منابع هندو به شش یا هفت اشاره دارند.

آیا وجود چاکرا توسط علم تأیید می‌شود؟

خیر. تاکنون هیچگونه تایید علمی در این خصوص اتفاق نیفتاده است. در صورتی که چنین موضوعی بتواند تایید علمی پیدا کند ، علم را دگرگون خواهد کرد و دریچه جدیدی از انسان و جهان به چشم بشریت خواهد باز شد. به‌احتمال ‌قوی برنده جوایز معتبر مختلف از جمله جایزه نوبل خواهد شد. تا کنون هیچ دانشمندی موفق به اثبات یا راهی برای وارد کردن آن به علم نشده است.

تاثیر مثبت اندیشی در زندگی

مثبت اندیشی در بعد زندگی

یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه امروزی مثبت اندیشی  است. با توجه به تاثیر نگرش در آینده ی هر فرد ، مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم سازد. ضمن اینکه لازم است در کنار  مثبت اندیشی به موارد دیگر توجه داشت. لازمه کار تنها مثبت اندیشی نیست ،بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی حرکت دهد. از بازخوردهای خوبی که در مثبت اندیشی وجود دارد ، داشتن روان سالم است. در صورتی که این توانایی در ما وجود نداشته باشد و یا بواسطه عواملی کمرنگ شده، لازم است تا این موضوع به کمک روش های موثر و نوین علم روانشناسی به کمک  روانشناس مورد بررسی و تحت درمان قرار گیرد.

تاثیر مثبت اندیشی در زندگی

افکار خود را مثبت حفظ کنید چرا که افکارتان به کلماتتان تبدیل خواهند شد؛ سخنان مثبتی که در زبان خود جاری می سازید به رفتارتان تبدیل خواهند شد؛ رفتارهای مثبتی داشته باشید چرا که رفتارتان تبدیل به عادت خواهد شد و عادات خود را مثبت حفظ کنید به ارزش تبدیل می گردد. در آخر نیز ، ارزش ‌های خود را مثبت حفظ نمایید زیرا که ارزش های هر فرد می تواند تبدیلی برای سرنوشتش به شمار برود.

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی بیت کوین باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا