جالبه ؛)منتخب

با این روش ها در خانه برای خودتان چال لپ درست کنید

چال لپ این روز ها طرفداران بسیار زیادی دارد در حدی که بسیاری از افراد به دلیل علاقه ای که به این مورد دارند حاظر به هزینه های سنگینی میشوند که روی لپ خود چال داشته باشند .
ما در این متن برایی کسانی که عاشق داشتن یک چال روی گونه های خود هستند روش های عجیبی را بیان خواهیم کرد که طی چند ماه انجام دادن پی در پی انها سبب میشود تا نتیجه ی دلخواهان را داشته باشید .چال لپ

۱٫روش های خانگی درست کردن چال لپ

اولین روشی که وجود دارد و میتوانید در خانه بدون هیچ هزینه ای انجام دهید این است که مانند شکل زیر گونه های خود را به صورتی قرار دهید که حفره ای روی لپ شما ایجاد شود .
تعداد بار هایی که باید این حرکت را در خانه انجام دهید به مدت یک ربع است که انقدر این حرکت را تکرار کنید تا ان حفره ی کوچک روی لپ شما بماند و به نتیجه برسید .

چال لپ

۲٫روش های خانگی درست کردن چال لپ

روش دومی که وجود دارد استفاده کردن از انگشت شما است که میتوانید با استفاده از انگشت اشاره ی خود بر روی گونه اتان چلی درست کنید .
اما برای امتحان کردن این روش دو نکته ی مهم وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد .
اولین نکته ای که وجود دارد این است که عمیق ترین قسمت گونه ی خود را پیدا کنید و سپس انگشت خود را در ان فرو کنید و فشار دهید .
نکته ی دومی که وجود دارد این است که در عین حال که این کار را انجام میدهید سعی کنید لبخند بزنید چون لبخند زدن حین این روش شما را زودتر به نتیجه ی دلخواهتان میرساند .
این کار را سعی کنید روزی بیست بار انجام دهید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید .

چال لپ

۳٫روش های خانگی درست کردن چال لپ

روش دیگری که وجود دارد این است که شما در ابتدا یک مداد تهیه میکنید .
پست یک مداد را درون ان قسمت زا گونه ی خود که دوست دارید چال ایجاد شود فشار دهید که این کار را باید به مدت پنج دقیقه انجام دهید .
همچنین این حرکت را ده بار در روز تکرار کنید تا نتیجه ی خود را بگیرید .
اما نکته ی که درون تمامی این روش ها وجود دارد این است که باید دقت کنید برای انجام دادن انها صبر و حوصله ی کافی را داشته باشید و یا اگر هیچکدام نتیجه ی مطلوب را برایتان نداشت میتوانید این کار را با ارایش انجام دهید .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا