ریپورتاژ

بهترین تنظیمات برای بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی Call of duty mobile یکی از بازی‌های موبایلی هیجان‌انگیز و رایگان است که قابلیت نصب روی گوشی‌های ارزان‌قیمت را نیز دارد. کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی به عنوان ارز اختصاصی این بازی می‌توانند اکانت خود را ارتقاء ببخشند. بازیکنان برای عملکرد بهتر می‌توانند تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل را تغییر بدهند. برای ورود به تنظیمات کالاف دیوتی فقط کافیست روی علامت چرخ‌دنده‌ای که در منوی تنظیمات سمت راست وجود دارد، کلیک کنید. تنظیمات کالاف به چند گروه شامل تنظیمات درون بازی، تنظیمات گرافیک، تنظیمات صدا، تنظیمات حساسیت و … تقسیم شده است. در این مقاله در سایت ایران فان مگ قصد معرفی سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل را با به شما دوستان عزیز داریم، پس با ما همراه باشید…

آموزش مرحله به مرحله بهترین تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

در ادامه این بخش به صورت کامل و جامع با تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت مرحله به مرحله آشنا خواهید شد. این تنظیمات عبارت‌اند از:


۱- تنظیمات کنترل‌ها

در این بخش از تنظیمات کالاف دیوتی می‌توان تمام مودهای مربوط به بتل رویال‌ها، مولتی پلیر و زامبی‌ها را با کلیک روی آیکون gear شخصی‌سازی کرد. در تنظیمات کنترل‌ها (Control Settings) ابتدا گزینه Custom Layout را انتخاب کنید و سپس دکمه UHD را بزنید تا میزان تیرگی و تارگی را به دلخواه خود تغییر بدهید. با استفاده از آیکون‌های arrow می‌توان مکان دکمه‌ای را که روی اسکرین قرار دارد، تغییر داد. با نگه داشتن دکمه و کشیدن آن می‌توانید لوکیشن را تغییر بدهید. در تنظیمات کنترل‌ها انگشت شست چپ خود را روی دکمه خمیده قرار دهید. برای حرکت از انگشت اشاره خود استفاده کنید. برای چاقو و پریدن از انگشت وسط دست چپ، برای شلیک از شست دست راست، برای نشانه‌گیری از انگشت اشاره دست راست و برای بارگیری مجدد از انگشت وسط دست راست استفاده کنید.

۲- تنظیمات پایه‌ای

برای تنظیمات پایه‌ای (Basic Settings) به عنوان یکی از بهترین تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل پس از ذخیره layout باید وارد قسمت Basic شوید. درست مانند تنظیمات کنترل‌ها این تنظیمات برای بتل‌رویال‌ها، مولتی‌پلیر و زامبی‌ها نیز قابل تغییر است. گزینه Aim Assist به کسانی که بار اول بازی کالاف دیوتی موبایل را انجام می‌دهند، کمک می‌کند. البته گاهی اوقات هنگام قرار گرفتن بیش از یک رقیب در اسکیر باعث پرت شدن حواس بازیکن می‌شود و Aim را خراب می‌کند.

برای غیر فعال‌سازی از دکمه Hide Pron استفاده کنید. با استفاده از یک دکمه مشخص به حالت prone بروید. برای فعال کردن آپشن نشان‌دهنده تعداد damageها بر ضد دشمن به زیر عدد Damage بروید. گزینه Gyroscope با استفاده از پوزیشن دستگاه بازیکنان به آن‌ها کمک می‌کند که Aim داشته باشند. به دلیل وجود حالت ابهام در این بخش می‌توان آن را غیر فعال کرد. اگر تمایل دارید از این حالت استفاده کنید، آن را در حالت training قرار دهید. بازیکنان برای افزایش وسعت دید خود به بازی و پیدا کردن راحت رقبای خود می‌توانند Field of View را تغییر دهند. برای کاهش سایز مارکرها از تنظیمات Marker استفاده کنید. در نهایت تنظیمات پایه‌ای با تطبیق تنظیمات Minimap با liking تمام می‌شود‌.

۳- تنظیمات گرافیکی

بعد از مرحله تنظیمات پایه‌ای در تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل نوبت به مرحله تنظیمات گرافیکی (Graphic Settings) می‌رسد. در این بخش تنظیمات را روی حالت اجرای تنظیمات Graphic Quality قرار دهید. برای گوشی‌های آیفون از بین حالت‌های low و Medium گزینه medium را انتخاب کنید.‌ در غیرفعال‌سازی آپشن‌های Anti-Aliasing, Depth of, water Reflection, Field Ragdoll, Real- Time Shadows و Bloom در تنظیمات بتل رویال و غیرفعال‌سازی آپشن Anti- Aliasing در تنظیمات مولتی‌پلیر مرحله بعدی تنظیمات گرافیکی بازی کالاف دیوتی موبایل است. برای مود زامبی‌ها نیز تنظیماتی مشابه وجود دارد. بعد از تنظیم دستی اسکیرین‌ها در پایان روی گزینه Start Shader Prelod کلیک کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید زمان دارید، قبل از ورود به بازی برای کاهش زمان لود شدن بازی از گزینه Lhis برای پریلود شدن بازی استفاده کنید.

تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

۴- تنظیمات صدا

در این بخش از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل در بخش تنظیمات صدا (Audio Settings) می‌توان با استفاده از liking Volume slider‌ها را تنظیم کرد. در تنظیمات صدا امکان کاهش Music Volume، Ui Volume و Ambient نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: فیفا در برابر پی اس (PES)؛ کدام بازی فوتبالی را روی تلفن همراه خود نصب کنیم؟

۵- تنظیمات افکت

در مرحله تنظیمات افکت (Effects Settings) در تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان از طریق Effects نحوه نمایش دادن افکت‌ها را تغییر داد.‌ با تغییر آپشن Explosion در این بخش می‌توان حواس بازیکنان رقیب را پرت کرد.

۶- تنظیمات حساسیت

در این مرحله از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل امکان تغییر گزینه Mode Rotation برای تغییر سرعت کم یا زیاد کاراکتر وجود دارد.‌ از این آپشن بیشتر برای افزایش سرعت استفاده می‌شود. در بخش تنظیمات Sensivity Setting بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان همه گزینه‌ها را تغییر داد. برای دستگاه‌های بزرگ از preset پایین استفاده کنید.

۷- تنظیمات بتل رویال

در بخش تنظیمات بتل رویال (Battle Royale Settings) به عنوان یکی از مراحل تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل برخی از تنظیمات اضافی برای تغییر مود بازی انجام می‌شود. برای کاهش تعداد دکمه‌های مورد نیاز در بازی باید آپشن Auto loot را فعال کرد.

۸- تنظیمات وسیله نقلیه

در مرحله تنظیمات وسیله نقلیه (Vehicle Setting) با کلیک روی گزینه Vehicle در بخش Button Layout می‌توان وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب کرد. بازیکنان جدید با فعال‌سازی آپشن Automatic Obstacle می‌توانند وسایل نقلیه اطراف خود را هدایت کنند.

۹- تنظیمات Quick Massage

در این مرحله از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل برای هر یک مودها امکان تغییر جداگانه تنظیمات Quick Massage وجود دارد. با کلیک روی گزینه Edit می‌توان این تنظیمات را جابه‌جا کرد یا دور زد. بعد از انجام تغییرات Confrim کردن آن‌ها فراموش نکنید.

۱۰- تنظیمات کنترولر

تنظیمات کنترولر (Controller Setting) در بازی کالاف دیوتی موبایل آپشن‌هایی دارد که بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌توانند تنظیمات را تغییر دهند. بعد از انجام تغییرات از ذخیره کردن آن‌ها مطمئن شوید.

بهترین تنظیمات برای بازی کالاف دیوتی موبایل

۱۱- تنظیمات عکس پروفایل

آخرین مرحله از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل مربوط به تنظیمات عکس پروفایل (Player Profile Settings) است. در این مرحله بازیکنان می‌توانند با کلیک روی گزینه player prifile آپشن‌هایی مانند آواتار، Signature، فریم، Tag option، Region، Calling Card را با سلیقه خود تغییر دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله مراحل تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل شامل مراحل تنظیمات کنترل‌ها، تنظیمات پایه‌ای، تنظیمات گرافیکی، تنظیمات صدا، تنظیمات افکت، تنظیمات حساسیت، تنظیمات بتل‌رویال، تنظیمات وسیله نقلیه، تنظیمات کنترولر و تنظیمات عکس پروفایل را توضیح دادیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا