ریپورتاژ

کارکرد کولر گازی های اجنرال

کولر گازی ۱۸۰۰۰

همان طور که می دانید شرکت اجنرال یکی از شرکت های بزرگ و بسیار منحصر به فردی است که توانسته با به کارگیری علوم و فنون مهندسی گامی بسیار موثر در کاهش مصرف انرژی، کاهش صدای ایجاد شده و بالا بردن طول عمر انواع کولر گازی اجنرال بردارد. از این رو این شرکت با ارائه و معرفی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال توانسته است قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را در میان تمامی مشتریان خود به نمایش بگذارید

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اینورتر اجنرال

کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف ASGS18LFCA، در ظرفیت ۱۸۰۰۰ تولید و به بازار عرضه می شود.

بطور کلی کولرهای گازی با ظرفیت ۱۸۰۰۰ برای فضاهایی با حداکثر مساحت ۳۵ متر مربع مناسب می باشند و برای فضاهایی بزرگتر به مدل های ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰ نیاز است.  کولرهای گازی کم مصرف اینورتر اجنرال علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی با تغییر سرعت کمپرسور بدون نیاز به خاموش روشن کردن کولر گازی دمای هوا را کنترل می کند.

کولرگازی کم مصرف اینورتر اجنرال دارای برچسب انرژی A بوده و برای تهویه مطبوع محیط از گاز مبرّد R410a استفاده می کند. (گاز مبرد R410a دوستدار محیط زیست می باشد) همچنین این مدل کولر گازی اجنرال از کمپرسور روتاری برند تکامسه ساخت آمریکا بهره می برد و مونتاژ آن در کشور چین صورت می گیرد

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال اینورتر کم مصرف مدل OGENERAL ASGS18LFCA

کولر گازی اجنرال یکی از برند های معروف در سیستم های سرمایشی گرمایشی هستند که کار این برند فقط و فقط تهیه بهترین کولر گازی می باشد بر خلاف دیگر برند ها فقط در زمینه کولر گازی نقش دارد اسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر اجنرال با صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را طوی ترنظیم می نماید که از ۱۰ درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود.همچنین دارای فیلترهای یون بو زدایی و عصاره سیب می باشد که این فیلترها با استفاده ازاکسیداسیون وکاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، ازطریق تجزیه شدید بوهای جذب شده ، عمل بوزدایی را انجام می دهد و ذرات ریزگرد و غبار، تخم غیر قابل مشاهده قارچ و جانوران ریزمضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده وبه وسیله عنصر اسید فنیک گرفته شده ازسیب ، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می شوند.

کولرگازی 18000 اجنرالکولرهای گازی دیواری شیک و جدید گرمسیری مدل ASGS18LECA ساخت کمپانی اجنرال باعث می شود تا شما یک نسیم خنک و طبیعی را احساس کنید. این کولرها دارای قدرت کارآمد و موجب صرفه جویی در انرژی می شوند.کولر گازی ۱۸ هزار اجنرال کم مصرف مدل ASGS18LFCA یک نمونە از انواع کولرهای گازی دو کارە سرمایش و گرمایش کمپانی OGENERAL است کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل OGENERAL ASGS18LECA از فناوری و تکنولوژی اینورتر بی نهایت کم مصرف و ردە انرژی +++A درست و طراحی شدە کمپرسور این مدل از کولر اسپیلت از نوع روتاری با گنجایش BTU 18000 است کە کە با توجە بە ظرفیت این نوع بە شیوە کاملا استاندارد برای مکان و محیطهایی تا حداکثر ۳۰ متر مناسب است پنل داخلی کولرهای گازی اجنرال تجهیز شدە بە فیلتر تصفیە کنندە هوا جهت از بین بردن بوی بد و نامطبوع و ذرات ریز و غبار است.

پنل داخلی این کولر گازی در رنگ سفید ارائه شده است که دارای طراحی شیک و ظریف می باشد.کولر گازی ۱۸ هزار اجنرال کم مصرف بسیار قدرتمند و کم صدا می باشد که باعث می شود تا شما در یک محیط آرام از هوای خنک آن لذت ببرید. این دستگاه دارای فن آوری خنک کننده قدرتمند است که بسیار مقرون به صرفه است.کولرهای گازی کم مصرف اینورتر اجنرال علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی با تغییر سرعت کمپرسور بدون نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه دمای هوا را کنترل می کنند.کولرگازی کم مصرف اینورتر اجنرال دارای برچسب انرژی A بوده و از گاز مبرّد R410a استفاده می کند. (گاز مبرّد R410a دوستدار محیط زیست می باشد)

اینورتر

اینورتر یک قطعه الکتریکی می باشد که روی کمپرسور نصب می شود و از روشن و خاموش شدن های مکرر کمپرسور جلوگیری می کند. همچنین موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه می شود.

اما متاسفانه اسپلیت دیواری ۱۸۰۰۰ سرد و گرم اجنرال اینورتر بدون اینورتر به بازار عرضه شده است و از وجود آن بی بهره است، اما این بدین معنا نیست که باید به کلی قید این کولر گازی را خواند و آن راکنار گذاشت. اینورتر یک قطعه ی الکترونیکی است که شما باید هزینه ی اولیه ی زیادی برای آن پرداخت نمایید و اگر می خواهید یک کولر گازی ارزان قیمت بخرید و فضای مورد نظرتان مساحتی به بزرگی ۳۵ متر مربع با ارتفاع ۲٫۷ متر دارد، بهتر است که یکی بدون اینورترش را بخرید که در این خصوص اسپلیت دیواری ۱۸۰۰۰ سرد و گرم اجنرال اینورتر انتخاب خوبی است و می تواند سال ها برایتان کار کند.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال بانه با گرید A+++

یکی از بزرگ ترین معایب کولر گازی های قدیمی این است که وقتی برد فرمان تشخیص داد که دمای اتاق به حد معین رسیده است دستور خاموش شدن کولر گازی را می دهدو وقتی که کولر گازی خاموش می شود برای دوباره روشن شدن کولر که در هر ساعت حدود ۳ بار اتفاق می افتد نیاز به جریان برق بسیار بالاتری دارد که چند آمپر برق در همان لحظه مصرف می کند که خوشبختانه این مشکل در کولر گازی ۲۰۲۰ اجنرال به خاطر برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر رفع شده استکه این برد اجازه خاموش شدن به کمپرسور را نمی دهد و باعث می شود که کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی نداشته باشد،این عمل باعث می شود که کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال کم مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی های دیگر موجود باشد. در جدید ترین مدل کولر گازی اجنرال ۲۰۲۰ برد اینورتر برق مصرفی را تا ۵۳% کاهش داده که به این نوع کولر گازی های دی سی اینورتر با مصرف A+++ می گویند.بهتر است شما در هنگام خرید کولر گازی ۱۸ هزار اجنرال بانه به این نکته توجه داشته باشید.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر بانه پرتاب باد ۱۵ متر

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال کم مصرف مدل ASGS12LFCA هوای خنک را تا ۱۵ متر در کل اتاق هدایت می کند به طوری که حتی در محیط های بزرگ فضایی خنک را به وجود می آورد که این عمل با استفاده از کمپرسور پر قدرت و کم مصرف کولر گازی ۱۸ هزار اجنرال انجام می گیرد، قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازده ی زمانی مشخص کولر گازی اجنرال ۱۲ هزار خود را سرویس کنید.

فیلتر پلاس مستر آیونایزر

فیلتر پلاس مستر آیونایزر برای انتخاب کولر گازی فقط ملاک محسوب نمی شود به همین جهت با افزایش روز افزون آلودگی هوا وجود فیلتر ها در لوازم خانگی همچون جاروبرقی و کولر گازی که با هوا و ریه هایتان سر و کار دارند وجود فیلتر ها در این دستگاه اجتناب ناپذیر می باشد و نبودنشان یک نقصان محسوب می شود. ااسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ سرد و گرم اجنرال اینورتر با بهره گیری از فیلتر پلاس مستر آیونایزر هوایی به دور از گرد و غبار را برایتان ایجاد می کند و اگر افرادی از خانه دچار حساسیت خاصی شده است می توانید خیالتان از وجود ریزگردها راحت باشد.

علاوه بر این با تمهیداتی خاص در این فیلتر توانسته بوهای نامطبوع را از بین ببرد که تنها ویژگی این فیلتر نیست بلکه با جریان الکتریسیته ی ساکن در فیلتر جانوران و قارچ های کوچک را به خود جذب می کند و با ماده ی اسید فنیک از رشد آنها جلوگیری می کند.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال کم مصرف با گاز مبرد R410A

در جدیدترین مدل کولر گازی اجنرال ۲۴ هزار از گاز R410a استفاده شده است که برای کارایی بیشتر و کارآمد تری طراحی شده اند،از آنجایی که می توان حرارت بیشتری را جذب و رها کند ممپرسور کولر گازی شما می تواند هوای خنک تری را به فضای داخل اتاق برساند همچنین بروز فرسودگی کولر گازی به دلیل گرمایشی بیش از حد کاهش می یابد.

بنابراین کمپرسور های قدیمی که در آن گاز R22 به کار رفته است همچنین با فشار بالاتری کار کرده و مقاومت چندانی در مقابل گرمای بیش از حد کمپرسور ندارد، در حالی که برعکس در مدل های جدید کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال کم مصرف مدل ASGS24LFCA احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است که شما مشتریان جهت خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال باید در این مورد خیلی مثمم باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا