ریپورتاژ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ+رایج ترین مشکلات

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ+رایج ترین مشکلات

ماشین لباسشویی‌های سامسونگ موجود در بازار به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به فروش می‌رسند. به همین دلیل برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد و سایر شهرهای، نیازمند استفاده از تکنسین‌هایی هستیم که با هر دو مدل این ماشین لباسشویی آشنایی کامل داشته باشند. لازم به ذکر است که قیمت روز افزون این وسیله برقی به اهمیت این مورد اضافه می‌کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد

زمانی که این وسیله برقی با مشکلی مواجه می‌شود لازم است بررسی و عیب یابی آن را به تیمی متخصص و مجرب بسپارید تا خیالتان از بابت ضمانت خدمات راحت باشد. به همین دلیل آرین تعمیر را به عنوان تیمی متخصص در زمنیه تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد به شما معرفی می‌کنیم تا از تجربیات بهترین تکنسین‌ها استفاده کنید.

 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد در محل انجام می‌شود!

درصورتی که شاهد عملکرد نادرستی از این وسیله برقی گران قیمت شدید، پیشنهاد می‌کنیم به جای جعبه ابزار، موبایلتان را برداشته و با گروه آرین تعمیر تماس بگیرید. در غیر این صورت مطمئن باشید تعداد زیادی قطعه اضافی خواهید آورد و برای تعمیر لباسشویی باید هزینه بیشتری را بپردازید.

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ

بهتر است بدانید هزینه تعمیر قطعات لباسشویی بسیار مناسب‌تر از تعویض آن‌ها برآورد خواهد شد. البته این امر فقط توسط تکنسین‌های مجرب قابل انجام است. به این صورت که بعد از عیب یابی و بررسی مشکل لباسشویی، در ابتدا سعی بر این دارند که با تعمیر قطعه، دستگاه را مجدد راه اندازی کرده و در صورتی که ایراد برطرف نشد، اقدام به تعویض قطعه کنند.

ایرادات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

زمانی که به تیمی متخصص برای تعمیر لباسشویی مراجعه می‌کنید به دلیل آشنایی تکنسین‌های آن با ایرادات رایج انواع لباسشویی، به راحتی می‌توانند با توجه به ارورهای موجود روی صفحه نمایش، ایراد را برطرف کنند. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به این مشکلات خواهیم پرداخت.

تعمیر شیربرقی لباسشویی سامسونگ

از مهم‌ترین وظایف شیربرقی در ماشین لباسشویی، کنترل میزان آب ورودی است. در لباسشویی‌های قدیمی آب به واسطه دو شیر برقی سرد و گرم وارد دستگاه می‌شود. اما در مدل‌های جدید، آب مورد نیاز برای شستشو را فقط یک شیربرقی آب سرد تامین می‌کند و گرم شدن آن برعهده هیتر یا همان المنت دستگاه است.

خرابی شیر برقی معموله به دلیل انجاد آب و منبسط شدن آن بوده که باعث نشتی در شیر برقی می‌شود.

بیشتر بخوانید» در صورتی که شما هم می‌خواهید بدانید علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی چیست، می‌توانید روی لینک مشخص شده کلیک نمایید و در این باره و راهکارهای رفع این مشکل اطلاعات بیشتری بدست آورید.

 تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد در محل انجام می‌شود!

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

خرابی موتور لباسشویی از مهم‌ترین مشکلاتی است که هنگام استفاده با آن مواجه خواهیدشد. همانطور که می‌دانید اگر این قسمت از دستگاه دچار مشکل شود، لباسشویی قادر به کار کردن نخواهد بود. خراب شدن موتور لباسشویی با این علائم قابل تشخیص است:

  • صدا دادن لباسشویی هنگام شستشو
  • لرزش و تکان شدید لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بعد از زدن دکمه Start

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

گاهی با خاموش شدن ناگهانی دستگاه و از کار افتادن پنل دستگاه مواجه می‌شوید که نشان دهنده مشکلی در برد به عنوان مغز ماشین لباسشویی است. در این موارد تکنسین ابتدا لباسشویی را عیب یابی می‌کند تا از خطا و مشکل به وجود آمده مطمئن شود و سپس برد را تعمیر می‌کند.

تعمیر المنت ماشین لباسشویی سامسونگ

همانطور که گفتیم در مدل‌های جدید لباسشویی فقط از آب سرد استفاده می‌شود. در واقع این خود دستگاه است که با توجه به برنامه‌ی داده شده و جنس پارچه توسط المنت آب را گرم می‌کند. در صورتی که تایمر دما را به درستی تنظیم کردید و بعد از خارج کردن لباس‌ها، متوجه دمای پایین آن شدید، به احتمال زیاد المنت لباسشویی دچار مشکل شده و باید تعویض شود.

تعمیر سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ

قطعاً به این مورد توجه کرده اید که لباسشویی زمانی شستشو را طبق برنامه آغاز می‌کند که درب دستگاه بسته شده باشد. خرابی میکروسوئیچ لباسشویی مانع از بسته شدن درب و در نتیجه مانع شستشو خواهد شد. البته توجه داشته باشید که در برخی مواقع ماندن پارچه ای بین بدنه و درب از بسته شدن درب جلوگیری می‌کند.

 تمیز کردن و استفاده از جرمگیر برای لباسشویی سامسونگ

تمیز کردن و استفاده از جرمگیر برای لباسشویی سامسونگ

ورودی و خروجی آب لباسشویی ممکن است با رسوب آب، موا شوینده نامناسب، شی خارجی یا پرز پارچه‌ها مسدود شده باشد. پس پیشنهاد می‌کنیم ضمن سرویس دوره ای دستگاه، متناسب با میزان استفاده از لباسشویی، ماهانه از جرم گیر استفاده کنید. علاوه بر این بعد از پایان هر دوره شستشو با دستمالی خشک، نوار اطراف دستگاه را خشک کنید.

کلام پایانی…

به هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ باید به این موضوع توجه داشته باشید که تعمیر آن   شاید به‌ظاهر ساده به نظر بیاید؛ اما پیشنهاد می‌کنیم خودتان دست به آچار نشوید. چرا که گاهی ممکن است نه‌تنها مشکل برطرف نشود، بلکه مجبور شوید برای برطرف‌کردن آن هزینه بیشتری را هم بپردازید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا