پزشکی

نکته های مهم در رابطه با مزوتراپی مو

*این مطلب در مرداد ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

مزوتراپی مو ها یکی از روش های جدید و پر طرفدار است که توانست در مدتی کم بین بسیاری از مردان و زنان محبوبیت پیدا کند.
اما برای هر کاری که قصد انجام انرا دارید و یا از اطرافیان خود شنیده اید سعی کنید تحقیق کنید تا نتیجه و اثری لذت بخش برایتان داشته باشمزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه لازم برای تقویت مو به پوست سر انجام می شود. این روش به اجزای تغذیه کننده فولیکول های مو اجازه می دهد تا به راحتی در مو بنشینند. با مزوتراپی می توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا باعث ضخیم شدن موهای ضعیف شده، ریزش را متوقف می کند و موها را قوی تر و درخشان تر می کند. اثر کامل مزوتراپی مو معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه در بیشتر موارد باقی می ماند.

فواید و مزیت های مزوتراپی مو چیست؟

این مورد که محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است به این است چون مزیت ها و فواید بسیار زیادی دارد که مورد توجه همگان قرار گرفت.
یکی از مهم ترین موضوعاتی که سبب شده است خیلی ها از این روش برای قطع ریزش موهای خود استفاده کنند این است که مزوتراپی مو نیازی به دوره ای برای استراحت کردن ندارد و جای زخمی ندارد.
از همه مهم تر و اصلی تر میتوان به این موضوع اشاره کرد که بیهوشی ای ندارد و این مورد خودش یک حسن مهم محسوب میشود.
در بعضی از کلینیک ها فقط از کمی بی حسی استفاده میشود که انهم نیازی نیست و برای قطع کردن همان درد کمی دارند از این بی حسی ها استفاده میشود.

مزوتراپی مو

معایب مزوتراپی مو چیست؟

همانطور که میدانید شما هر کاری قصد داشته باشید برای زیبایی خود انجام دهید ممکن است عوارض و یا معایبی داشته باشد اما باید این موضوعات را بسنحید تا بتوانید تشخیص دهید کدام موضوع اهمیت بالا تری دارد.
برای جلوگیری از هر گونه مشکلی و اسیبی بهترین روش این است که در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت زیادی داشته باشید چون تنها موردی که وجود دارد و ممکن است مشکلاتی برایتان به وجود اورد موادی است که انها استفاده میکنند که جنس و کیفیت بالایی دارد یا خیر .

مزوتراپی مو

قیمت مزوتراپی مو چقدر است ؟

این امر موضوعی است که نمیتوان هزینه مشخصی را برایش در نظر گرفت چون در هر فردی متفاوت است و ممکن است در بعضی از افراد بیشتر نیاز باشد و در بعضی دیگر کمتر .
همچنین به این نکته توجه داشته باشید ممکن است با یک جلسه ای نتوانید نتیجه ی خوبی از انها بگیرید و حتی تعداد جلسات شما را نیز باید پزشک متخصص مشخص کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا