آشپزی

نکته های درست کردن جوجه کباب در منزل

درست کردن جوجه کباب در این فصل از سال یعنی تابستان میتواند خواهان زیادی داشته باشد چون عموم مسافرانی که به شهرهای مختلف کشور سفر میکنند یک وعده غذای جوجه کباب دارند البته ( دلتان را اب نندازم ) چون جوجه درست کردن انهم به روش خانگی و با جمع دوستان و فامیل میتواند لذت بخش ترین غذاها باشد .
در ادامه برایتان روش ها و ترفند هایی را بیان خواهم کرد که بتوانید بهترین جوجه کباب عمرتان را درست کرده باشید و نوش جان کنید.درست کردن جوجه کباب

وسایل مورد نیاز درست کردن جوجه کباب

ممکن است در نظر بسیاری از افراد درست کردن این غذای پر طزفدار ساده باشد اما اگر نکات را رعایت کنید غذای ساده ای نیست و کمی هم پیچیده است .
مواد مورد نظر را به ترتیب برایتان نام میبرم تا با تمزکز بتوانید این لیست را تهیه کنید البته غیر از گوشت مرغ که ان را از قبل باید تهیه کرده باشید .
۱.ابلیمو 
۲٫نمک
۳٫روغن مایع
۴٫پیاز
۵٫زعفران
۶٫پودر پیاز یا فلفل سیاه

درست کردن جوجه کباب

مراحل درست کردن جوجه کباب

در این قسمت قصد دارم تا برایتان روش طعم دارد کردن جوجه را توضیح دهم چون میتوان گفت مهم ترین و اصلی ترین چیزی که جوجه های خانگی را خوشمزه میکند مواد انها است .
اول از همه به تکه های جوجه که قبلا خرد کرده اید زعفران غلیظ بزنید و تقریبا تا یک ساعت صبر کتید تا جوجه به طور کامل طعم زعفران را بگیرد.
در مرحله ی دوم به خوبی جوجه هایتان را با روغن مایع کاور کنید و هم بزنید که در ادامه دلیل این کار را بیان میکنم .
پس از ان به این مخلوط ابلیمو و نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید  و تقریبا دو ساعت صبر کنید .
در اخر پیازی که خرد کرده اید را به انها اضافه کنید و در بهترین حالت اجازه دهید یک شبانه روز در داخل یخچال شما بماند چون در این صورت به شدت طعم دار و خوشمزه میشود .

درست کردن جوجه کباب

نکته های تکمیلی درست کردن جوجه کباب

یکی از نکات مهمی که وجود دارد استفاده کردن از فلفل سیاه و یا پودر سیر است چون همانطور که میدانید مرغ بوی بدی دارد و دو مورد بوی بد را میگیرد و غذا را خوشمزه میکند.
میتوان به بیان ساده تر بگم له کردن پیاز ممنوع است و یابد پیاز را به صورت خلالی خرد کنید که طعم غذابیتان بهتر شود.
در ضمن زمان را نیز در نظر بگیرید چون زمان در طعم دار کردن اهمیت دارد .

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا