جالبه ؛)

آنلاین و رایگان به موسیقی گوش کنید ؛ شارژ رایگان بگیرید

با آموزش امروز میتوانید روزانه ،به مقدار نامحدود شارژ رایگان بگیرید.

امروز قصد داریم اپلیکیشن و سایتی رو به شما معرفی کنیم که شما میتونید در اون به رایگان و به صورت آنلاین موسیقی گوش کنید و در عین حال با هر ساعت گوش دادن به موسیقی یا دعوت دوستان خود ،شارژ رایگان ایرانسل یا همراه اول بگیرید و کسب درآمد کنید.

نمایی از نسخه IOS اپلیکیشن شافل – این نرم افزار نسخه اندروید ،آی او اس و وب را دارد

این اپلیکیشنی که قصد معرفی آن را داریم ، شافل نام دارد، شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به دو روش کسب درآمد کنید.

روش اول

با هر یک ساعت گوش دادن به موسیقی در این نرم افزار ،یک کد ۳ رقمی به صورت خودکار برای شما پخش میگردد که میتوانید در بخش دریافت هدیه ،کد را وارد نموده و ۱۰۰۰ تومان شارژ ایرانسل یا همراه اول را به رایگان دریافت فرمایید.

روش دوم

در این روش ،شما کافیست دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنید و پس از عضویت آنها ،به ازای هر ساعت گوش دادن موسیقی توسط آنها ،هم شما و هم ایشان هدیه شارژ ۱۰۰۰ تومانی را دریافت کنید.

 

در این نرم افزار ،شما به بهترین کیفیت موسیقی دسترسی دارید و کمترین حجم ممکن از شما کم می شود ،به طوری که حجم گوش دادن به موسیقی در این نرم افزار ،هر ساعت تنها حدود ۲۰ مگابایت است.

برای عضویت در این نرم افزار اینجا کلیک کنید

برای دریافت این نرم افزار از پلی استور اینجا کلیک کنید.

لطفا توجه کنید که این مطلب نه تبلیغ است و نه ریپورتاژ ،بلکه یک معرفی است.

منبع : مجله اینترنتی ایران فان – این مطلب تولیدی توسط مجله اینترنتی ایران فان نوشته شده ،برای مشاهده قوانین کپی رایت سایت ،اینجا کلیک کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا