مذهبی

نماز بسیار مجرب روز چهارشنبه برای رفع حوائج

نماز مجرب روز چهارشنبه

چهارشنبه، روز زیارتی مخصوص امام جواد (ع) است؛ از این رو به خواندن نماز امام جواد (ع) در این روز برای رفع حاجات دنیوی و ‏برطرف شدن گرفتاری‌ها توصیه شده است و ساعت آن را دو ساعت پس از وقت فضیلت نماز عصر تشخیص داده‌اند. نماز روز چهارشنبه از بزرگان بسیار سفارش شده است.

توسل به امام جواد (ع) در امور دنیوی، افزایش رزق و روزی، شفای بیماران و آسان شدن ازدواج بسیار مجرب ‏است و طبق آن‌چه در روایات آمده، خواندن نماز جواد الائمه (ع) در وقت گرفتاری‌ها حلّال بسیاری از مشکلات بوده است.
برای توسل به ‏آن حضرت و درخواست از حاجت دهنده اصلی یعنی پروردگار هر زمانی که لازم بدانید، می‌توانید دعا کنید و نماز حاجت بخوانید.
با این ‏وجود همانند همه انرژی‌های مربوط به زمان و مکان‌های خاص، در روایات آمده عصر روز چهارشنبه که روز زیارتی مخصوص ‏امام کاظم (ع)، امام رضا (ع)، امام جواد (ع) و امام هادی (ع) است، یکی از بهترین زمان‌های خواندن نماز امام جواد (ع) و توسل به آن حضرت ‏است. نماز امام جواد (ع) در روز چهارشنبه، از چند راه خوانده می‌شود.

روش خواندن نماز امام جواد (ع) در روز چهارشنبه

دو رکعت نماز به نیت نماز حاجت و توسل به امام جواد (ع) بخوانید، در رکعت اول سوره‌های حمد و سوره قدر و‎ ‎در رکعت دوم ‏سوره‌های حمد و اخلاص خوانده می‌شود. بعد از تمام شدن نماز، تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) شامل بیان ۳۴ مرتبه “الله‌اکبر”، ۳۳ مرتبه ‏‏”الحمدلله” و ۳۳ مرتبه “سبحان‌الله‎”‎‏ را بخوانید و بعد از آن ذکر صلوات، استغفار و لا حول و لا قوه الا بالله گفته می‌شود. ‏
طریقه خواندن دو رکعت دوم نماز امام جواد برای ثروتمند شدن
  •  رکعت اول بعد از خواندن سوره حمد سه مرتبه سوره تکاثر را خوانده
  • در رکعت دوم بعد از خواندن سوره حمد سه مرتبه سوره قدر و سه مرتبه سوره زلزال را خوانده
  • بعد از اتمام نماز به سجده رفته وهفت مرتبه ذکر : اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ التَّیْسیرَ فی کُلِّ عَسْیرٍ فَاِنَّ تَیْسیرَ الْعَسیرَ عَلَیْکَ یَسیرٌ را گفته
  • سر از سجده بردارید و ده مرتبه این آیات را بخواند: ( آیات ۳۶و ۳۷ سوره جاثیه): فَلِلَّهِ الْحَمْدُ رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَرَبِّ الْأَرْضِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَلَهُ الْکِبْرِیَاء فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ .
  • این نماز به جهت وسعت رزق و گشایش کارها و دفع فقر می باشد.

روش خواندن نماز امام جواد (ع) در روز چهارشنبه برای شفای بیماران

در روایات دینی آمده است که برای شفای هر مریضی دو رکعت نماز حاجت توسل به حضرت جواد الائمه (ع) خوانده شود و بعداً یکصد و ‏چهل و شش مرتبه بگوید‎:‎‏ ماشاءَاللهُ لا حَوْلَ وَ لا قُوّهَ اِلاّ بِالله

 نحوه خواندن نماز جواد الائمه (ع) در روز چهارشنبه برای برآورده شدن حاجات:

دو رکعت نماز حاجت و توسل به امام جواد (ع) می خوانیم. در رکعت اول سوره حمد و سوره قدر را می خوانیم و در رکعت دوم سوره حمد و سوره کوثر را میخوانیم. بعد در قنوت سه مرتبه آیه امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء را می خوانیم و بعد از اینکه سلام نماز را گفتیم به سجده می رویم و با تضرع ۹ مرتبه می گوییم (یا جواد الائمه ادرکنی)

نماز بسیار مجرب روز چهارشنبه برای رفع حوائج

معجزه نماز امام جواد

توسل به امامان معصوم نوعی نزدیکی به خداوند است و ضامن قرار دادن امامان برای رفع حاجات است، توسل به امام جواد (ع) نیز برای رفع حاجات ، شفای مریضان، افزایش ثروت و رزق و روزی و صاحب خانه و مال معجزه می کند، اگر روا شود که شکر و اگر روا نشود خداوند در جایی بهتر از آن برایمان رقم خواهد زد.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که چون روز چهرشنبه متعلق به امام جواد (ع) است بهتر است این نمازها در این روز خوانده شود ،اما شما مخاطب گرامی میتوانید هر زمان از روز و شب با خواندن این نمازها با خداوند ارتباط برقرار کنید و حاجتتان را بگیرید.التماس دعا

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا