ریپورتاژ

نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا

هر ساله نتیجه لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا در یک بازه زمانی مشخص اعلام می شود و تمامی افرادی که در این قرعه کشی مهم سالانه شرکت کرده اند می توانند به راحتی نتیجه لاتاری خود را بررسی کنند. اما بخش زیادی از ثبت نام کنندگان از تاریخ دقیق اعلام نتیجه لاتاری و همچنین نحوه بررسی نتایج آن اطلاعی ندارند و حتی فک می کنند که خود سازمان برگزار کننده نتیجه را به آن ها اطلاع خواهد داد! در ادامه مطلب شرح کاملی از نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا که در حقیقت جدید ترین دوره برگزار شده از این رویداد می باشد خدمت شما ارائه خواهد شد.

با ما همراه باشید

عکس اول: نتیجه لاتاری 2023 گرین کارت آمریکا

نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا

جواب لاتاری گرین کارت آمریکا هر ساله در ماه می (May) میلادی و در بازه زمانی اواسط اردیبهشت ماه در تقویم خورشیدی اعلام می شود. در نتیجه عملا تا قبل از این بازه زمانی نمی توانید از نتیجه لاتاری خود اطلاع پیدا کنید. با یک حساب سر انگشتی ساده می توان گفت که کسانی که در بازه زمانی ثبت نام اولیه در لاتاری گرین کارت آمریکا در فصل پاییز در رویداد بزرگ ثبت نام می کنند برای استعلام نتیجه لاتاری گرین کارت آمریکا حداقل باید شش ماه صبر نمایند.

بنابراین آن گروهی از شرکت کنندگان که بی صبرانه منتظر نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت هستند و در سایت ها و نشریه های مختلف به دنبال پاسخ این هستند که نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت امسال کی منتشر می شود، در نظر داشته باشند که بر اساس اعلام رسمی اداره مهاجرت و خدمات شهروندی آمریکا نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران اعلام خواهد شد.

عکس دوم: سایت اعلام نتایج لاتاری 2023 گرین کارت آمریکا

سایت اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا

در خصوص نحوه اعلام نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا در نظر داشته باشید که نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ از سوی اداره مهاجرت آمریکا به شما اعلام نمی شود و خود شما باید نتیجه لاتاری خود را در سایت اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا بررسی  نمایید.

همه افراد در سرتاسر دنیا قابلیت دسترسی به سایت اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳ خواهند داشت و در سریع ترین زمان ممکن قادر خواهند بود از نتیجه ثبت نام لاتاری خود آگاهی پیدا کنند. البته برای ورود به این سایت باید اطلاعات اولیه خود در هنگام ثبت نام نهایی که در قالب یک فایل پی دی اف شامل  نام خانوادگی به زبان انگلیسی و سال تولد در تقویم میلادی و همچنین کد رهگیری ۱۶ رقمی یا همان کانفرمیشن نامبر در دسترس خود داشته باشید تا به راحتی بتوانید نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا خود را چک کنید.

برندگان لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا

برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا یک فرصت بزرگ برای دریافت اقامت و حق شهروندی ایالات متحده آمریکا می باشد و افراد پس از دیدن نتایج لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت آمریکا و اطمینان یافتن  از برنده شدن خود باید سطح اطلاعات فردی خود را در خصوص امور برندگان ارتقا بدهند تا با اطمینان خاطر و اطلاعات کافی به بهترین شکل ممکن مدارک خود را تهیه و برای سفارت ارسال کنند.

 برندگان لاتاری باید فرم ها و مدارک مربوطه را بدون هیچگونه اشتباهی تکمیل کنند و با تکیه بر دانش زبان انگلیسی نمی توان تمامی این مراحل را به درستی پشت سر گذاشت و وجود یک مشاور و راهنما در کنار برندگان می تواند احتمال دریافت ویزای آمریکا را افزایش دهد.

عکس سوم: برندگان لاتاری 2023 گرین کارت آمریکا

مراحل پس از برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۳

پس از  از برنده شدن در لاتاری، نخستین کاری که باید در نظر داشته باشید بالا بردن اطلاعات و کسب آگاهی های لازم در خصوص روند اخذ ویزای لاتاری می باشد؛ اشتباهات رایج برندگان لاتاری را بدانید و با آگاهی مراحل بعدی را شروع کنید.

مراحل بعدی پس از برنده شدن در لاتاری عبارتند از:

  • تکمیل فرم DS-260
  • تزریق واکسن
  • ترجمه و ارسال مدارک
  • تعیین وقت و چکاپ توسط پزشک معتمد سفارت
  • مصاحبه

هر کدام از این مراحل بسیار حساس هستند و بروز اشتباه هر چند سهوی سبب عقل افتادن فرآیند ویزا و یا در برخی موارد موجب رد درخواست ویزای شما می گردد. بنابراین در انجام هر مرحله دقت لازم را به عمل آورده و از تجربه سایرین خصوصا برندگان پیشین لاتاری یا کارشناسان متخصص کمک بگیرید.

منبع: کارت سبز

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا