بیوگرافی

قاضی منصوری کیست؟

قاضی منصوری کیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((قاضی منصوری کیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

در جریان رسیدگی به پرونده اکبر طبری، ده‌ها نام دیگر هم مطرح شد. از جمله از بیژن قاسم زاده، مصطفی نیاز آذری، حسن نجفی، رسول دانیال زاده، فرهاد مشایخ، حکیمه شیرمحمدی، داوودی سرخوش شهری و وریا مولانایی، علی دیواندری و حمید محمدی و بسیاری اسامی دیگر که به گفته نماینده دادستان کلاهبرداری عظیمی انجام داده‌اند. یکی از نام‌ها غلامرضا منصوری قاضی قوه قضاییه بود که به گفته نماینده دادستان جزو قضات فاسد دستگاه قضایی بوده و متهم ردیف نهم پرونده به شمار می‌رود.

قاضی منصوری کیست؟
قاضی منصوری کیست؟

قاضی منصوری کیست؟

غلامرضا منصوری بازپرس شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه بود. وی که در اواخر سال ۱۳۹۸ از کشور خارج شده بود، چندی پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از تمایل خود به بازگشت به کشور در اولین فرصت ممکن خبر داده بود. چند روز پس از اعلام آمادگی غلامرضا منصوری از متهمان فراری پرونده اکبر طبری برای بازگشت به ایران پس از بازگشایی مرزها، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری منصوری در رومانی و تحویل وی به اینترپل خبر داد.

غلامرضا منصوری، قاضی پیشین اجراییات شهرستان لواسانات متهم به گرفتن رشوه ۵۰۰ هزار یورویی بود. آقای منصوری حدود یک ماه و نیم پیش، ۱۹ خرداد، و یک روز بعد از اولین جلسه دادگاه اکبر طبری با انتشار ویدئویی در توئیتر به مطرح شدن نامش در شبکه‌های اجتماعی پاسخ داد و گفت: متواری نیست و بنا داشته هر چه سریع‌تر به ایران بازگردد اما به علت محدودیت‌های کرونا موفق به این کار نشده است.

فرار قاضی منصوری از ایران

منصوری در سال ۱۳۹۸ از کشور خارج شده بود، اما پس از مدتی در صفحه مجازی‌اش اعلام کرد فقط بخاطر بسته بودن مرزها و همینطور شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند به کشور بازگردد. غلامرضا منصوری قرار بود بعد از چند روز خود را به سفارت ایران در رومانی معرفی کند ولی این اتفاق نیفتاد.

قاضی منصوری و پلیس رومانی

قاضی منصوری که هفته گذشته در بخارست بازداشت شده بود، بخاطر حکم دادگاهی در رومانی به‌صورت موقت آزاد شده و مقامات قضائی رومانی از مقامات کشورمان خواسته بودند مدارکی که لزوم استرداد وی به ایران را اثبات می‌کند، ارسال کنند.

زمان وقوع حادثه

حدود ساعت ۲:۳۰ جمعه ۳۰ خرداد از طرف پذیرش هتلی در کشور رومانی با پلیس تماس گرفته‌اند و گزارش داده‌اند که جسد یکی از مسافران در پیاده روی مقابل هتل افتاده است و در گزارش پلیس به عنوان مردی ۵۲ ساله ایرانی که تحت تعقیب پلیس بوده معرفی شده است.

هنوز علت مرگ این قاضی متهم به فسادمالی مشخص نشده و پلیس رومانی گفته است که به زودی خبر می دهد این فرد به خاطر خودکشی جانش را از دست داده یا از پنجره اتاقش به بیرون پرتاب شده است.

منبع:روزیاتو،شمانیوز،ایمنا

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا