بیوگرافی

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال صورت چیست ؟

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال صورت میتواند حساس و مهم باشد چون در بعد از لیزر پوست شما فوق العاده حساس میشود و ممکن است برایتان مشکلاتی از قبیل وجود لک جدید پیش اورد .
اگر شما هم لیزر را تجربه کرده اید و یا ذر فکرتان است که انجام دهید متن زیر میتواند برای شما فوق العاده مفید باشد .

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال

لیزر برای از بین بردن لک صورت چگونه عمل میکند ؟

این سوالی است که ممکن است افراد زیادی در راستای لیزر کردن لک های صورتشان بپرسند برای همین موضوع در ین قسمت عملکرد لیزر را برایتان توضیح خواهیم داد .
به عبارتی لیزر یک طیف است با طول موج مشخص که وقتی روی پوست تابیده میشود توسط رنگ دانه های پوست جدب میشود .
استفاده از لیزر برای برداشتن لک های صورت شرایط خاصی ندارد و همه ی افراد تقریبا میتوانند ان را انجام دهند اما سعی کنید حتما قبل از انجام دادن با پزشک خود مشورت کنید.

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال صورت چیست ؟

همانطور که میدانید اولین و مهم ترین موضوعی که باید رعایت کنید بعد لیزر لک های صورت خود قرار نگرفتن در معرض افتاب است که هیچ نوری از سمت افتاب روی پوست شما نتباد .
به همین دلیل استفاده از ضد افتاب میتواند برای کسانی که لیزر کرده اند بسیار مهم و حیاتی باشد و سعی کنید از ترمیم کننده هایی که دکتر برایتان نوشته است حتما به مدت یک هفته استفاده کنید .

مراقبت های بعد از لیزر لک و خال
شاید بسیاری از شما در رابطه با درد این عمل پرسیده باشید که بهتر است بدانید درد غیر قابل تحملی ندارد و در حین انجام کار سوزش ریزی دارد .
برای همین موضوع سعی کنید به مرکزی که مراجعه میکنید یاداوری کنید که برایتان از بی حسی ها استفاده کنند چون استفاده کردن از بی حسی درد و سوزش لیزر را تا حد بسیار زیادی برایتان کاهش میدهد.

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا