ریپورتاژ

رزرو اینترنتی در هتل های شیراز و هتل های اصفهان

رزرو اینترنتی در هتل های شیراز و هتل های اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل سه ستاره پارسیان سوئیت در مرکز شهر اصفهان و در کنار رودخانه زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل دارای تجربه طولانی در هتلداری با پرسنل آموزش دیده است. موقعیت ویژه هتل فرصت خوبی برای مهمانانش فراهم می کند تا بتوانند به راحتی به بناهای تاریخی ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. این هتل با داشتن اتاق های زیبا و سالن های پذیرایی با امکانات مناسب ، کافه تریا و رستوران های ایرانی و خارجی که غذاهای خوشمزه و چشم نوازی از مناظر شگفت انگیز زاینده رود را تماشا می کنند ، لحظات لذت بخشی را برای بازدیدکنندگان از شهر زیبای اصفهان فراهم می کند.

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل عباسی که در مرکز شهر ، در مجاورت رودخانه باشکوه زاینده رود و بناهای تاریخی از جمله پل های پر زرق و برق Si-o-Se و خواجو واقع شده است ، یک گزینه عالی برای کسانی است که از شهر تاریخی اصفهان بازدید می کنند. این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و بناهای تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان را فراهم می کند.

هتل باشکوه عباسی با دستور پادشاه صفوی سلطان حسین در سال ۱۷۲۳ میلادی ساخته شود ، به عنوان کاروانسرا ساخته شد تا محل اقامت مسافران را فراهم کند و اکنون بهترین ملک ایران و بزرگترین هتل سنتی جهان است. برای بازدیدکنندگان از اصفهان ، اقامت در هتل یک تجربه خوش طعم است. این بنا دارای ساختاری تاریخی با نمای گنبد و مناره های مدرسه چهار باغ است و شامل تصاویری از عظمت معماری اسلامی و نقوش هنری فاخر حک شده بر پیشانی دیوارهای بلند و ایوان ها و همچنین اتاق هایی با تزئینات گچ بری ، کار طلا ، و نقاشی های شگفت انگیز استالاکتیت.

 این هتل خارق العاده برای خانواده ها و مسافران تجاری بسیار توصیه می شود و برای جلسات کاری بسیار مناسب است. این هتل با داشتن یک دادگاه جذاب به سبک باغ های ایرانی و یک چایخانه سنتی زیبا ، هر سفر را بسیار خاطره انگیزتر می کند. در اینجا می توانید با بهترین کیفیت خدمات و توجه به جزئیات از پیشنهادات شگفت انگیز بهره مند شوید.

حیاط مرکزی بزرگ با چشمه ها و درختان میوه آن واحه ای از آرامش است و مکانی فوق العاده را برای صرف عصرانه فراهم می کند. اتاق های خواب مجهز به بهترین امکانات معادل استانداردهای جهانی هستند و مشرف به باغ و برخی از اتاق های دارای بالکن اختصاصی محل اقامت راحت تری را فراهم می کنند. این هتل یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو هتل اصفهان می باشد.

شرح:

برای کسانی که قصد دارند پیشینه تاریخی شهر اصفهان را احساس کنند و آرزو دارند که در کنار بناهای تاریخی مانند میدان پر زرق و برق نقش جهان و رودخانه فوق العاده زاینده رود اقامتگاهی آرام داشته باشند ، هتل سه ستاره سپاهان انتخاب خوبی است.

امکانات:

این هتل تازه بازسازی شده به عنوان اولین هتل استاندارد در شهر ، مهمانان خود را در اتاقها و سوئیت های مجهز با امکانات مناسب به همراه یک رستوران زیبا که غذاهای خوشمزه را در یک فضای راحت و یک کافه سنتی ارائه می دهد میزبانی می کند و لحظات دلپذیری را فراهم می کند.

این هتل شامل کارهای آینه ای فوق العاده و نقاشی های زیبا ، زیبایی آن را چند برابر می کند که باعث می شود مهمانان از اقامت خود لذت بیشتری ببرند. همچنین محوطه نشسته بر روی پشت بام مشرف به چشم اندازهای خارق العاده شهر با گنبدهای فیروزه ای چشمگیر خود یکی از بهترین مزایای هتل محسوب می شود.

جاذبه های اطراف:

در اینجا میهمانان می توانند به راحتی به گشت و گذار و خرید به مکان های اطراف از جمله میدان نقش جهان با جاذبه های تاریخی زیبا و بازار بزرگ خود بپردازند و از یادگاری های سوغاتی های اصفهان لذت ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند.

رزرو اینترنتی هتلهتل بزرگ شیراز

شرح:

هتل پنج ستاره گراند در مرکز شهر شیراز واقع شده است و از آن هتل هایی است که می توان مناسب ترین محل اقامت را پیدا کرد و یکی از لوکس ترین هتل های شیراز به حساب می آید. نمای کشتی مانند این هتل از دور توجه مردم را به خود جلب می کند و به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی دروازه قرآن ، با ورود به شیراز مورد توجه قرار می گیرد.

امکانات:

مجموعه ای دیدنی با چشم انداز خارق العاده شیراز از تپه ها ، اتاق های بسیار مجلل و تخت های استاندارد ، معابر پر زرق و برق ، رستوران گردان که انواع غذاهای داخلی و خارجی را ارائه می دهد ، سالن های استاندارد و مدرن ، مجموعه ورزشی و همچنین کارکنان متخصص از نکات جالب توجه این هتل باشکوه ، نوید اقامتی دلپذیر شبیه به هتل های اروپایی در این سرزمین باستانی.

جاذبه های اطراف:

هتل مدرن نزدیک به محوطه تاریخی دروازه قرآن و در مجاورت مراکز خرید و سایر مکانهای گردشگری مانند حافظیه و ارم گتاردن است که مکانی مناسب برای مسافران ارائه می دهد.

هتل آسمان اصفهان

شرح:

سفر به شهر اصفهان جذاب و اقامت در هتلی عالی و مشرف به زیبایی های طبیعی رودخانه زاینده رود سفر را هیجان انگیزتر می کند. از این رو ، هتل چهار ستاره آسمان چنین شانس خوبی را ایجاد می کند. این هتل با مساحت ۹۰۰ متر تاسیس شده و با ۴۰ متر ارتفاع و ۱۳ طبقه پذیرای میهمانان و مسافران اصفهان است که امکانات اقامتی کاملی را ارائه می دهند.

امکانات:

این هتل با توجه به آخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده است ، بیش از ۱۰۰ اتاق کاملاً مجهز و مشرف به چشم انداز تماشایی شهر را در خود جای داده است. این هتل در یک فضای دوستانه و با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای مهمانان در رستوران ها و کافی شاپ هایی است که با زیبایی طراحی شده و انواع مختلفی از غذاهای ملی ، بین المللی ، دسرها و دسرها را سرو می کند. همچنین ، این هتل شامل یک رستوران گردان مشهور است که نمایی زیبا از شهر تاریخی را ارائه می دهد.

جاذبه های اطراف:

هتل در کنار رودخانه زیبای زاینده رود ، نزدیک پل های تاریخی سی و سه و خواجو و در فاصله کمی از مرکز شهر ، بسیاری از مکان های تاریخی و مکان های جالب گردشگری ، برای بازدیدکنندگان به اندازه کافی مناسب است. اصفهان.

درباره هتل گاردنیا کیش

آیا برای تعطیلات به کیش نقل مکان می کنید؟ اگر می خواهید در یک هتل ۳ ستاره اقامت داشته باشید ، ما می توانیم هتل گاردنیا را به شما پیشنهاد دهیم. این هتل که در بلوار هرمز در شرق جزیره کیش واقع شده است ، تنها ۷ دقیقه با فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد. یک نکته در مورد سفر به کیش این است که با گرم شدن هوا هتل ها در تابستان بسیار ارزان ترند. ۵۸ اتاق مجهز با طراحی هتل یا طراحی ویلا در ۴ طبقه در این هتل وجود دارد. در فاصله نزدیک پیاده روی با برخی از مراکز خرید معروف این جزیره قرار دارد.

امکانات اتاق هتل گاردنیا کیش

امکاناتی که می توانید در اتاق های این هتل کیش پیدا کنید تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، سیستم های تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی رایگان است. بعلاوه ، شما می توانید اکسیژن خالص را در بالکن اتاق خود استنشاق کنید. علاوه بر این ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز برای شما در دسترس است. از آنجا که هتل B&B است ، هر روز یک وعده غذایی رایگان خواهید داشت. در صورت استفاده از مینی بار ، باید هزینه های اضافی پرداخت کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا