ریپورتاژ

راه و روش های ست کردن کیف و کفش با یکدیگر + عکس

راه و روش های ست کردن کیف و کفش با یکدیگر+عکس

ست کردن کیف و کفش با هم ایده خوبی است. با این‌ حال، جواب این سؤال کاملاً به استایل شخص شما، مراسم و محیطی که قرار است در آن شرکت کنید و فصلی از سال که در آن قرار دارید بستگی دارد. اگر در مورد نحوه صحیح ست کردن کیف و کفش اطلاعات زیادی ندارید، نگران نباشید. در ادامه این مقاله، نکاتی ساده و کاربردی یادآوری می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید کیف و کفش خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

چگونه کیف و کفش را باهم ست کنیم؟

اگر رنگ مشکی را در مدل مانتو می‌پسندید، برای یکنواخت و تکراری به نظر نرسیدن می‌توانید از طرح‌های مختلف در کیف و کفش خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید یک کیف جیر را با کفش چرم مات مشکی ست کنید. البته در انتخاب طرح‌ها هم باید دقت داشته باشید تا تناسب را حفظ کنید. اگر کیف شما مشکی رنگ است باید بگوییم مشکی با تمام رنگ‌های خنثی هماهنگی دارد. اگر کیف شما مجلسی است می‌توانید کفش خود را از انواع کفش ها و صندل‌های مجلسی با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید و اگر کیف شما برای استفاده روزمره مناسب است می‌توانید از کتانی و کفش لوفر و کفش‌های عروسکی و تخت کمک بگیرید.

رنگ سفید شاید از نظر خیلی از خانم‌ها رنگ سختی برای ست کردن لباس باشد ولی رنگ طلایی می‌تواند مکمل یک کیف زیبا برای مهمانی باشد. تابستان زمان خوبی است تا رنگ های پاستلی دلنشین را بیشتر در استایل خود بکار ببرید. یکی دیگر از روش ها هماهنگ کردن بافت و جنس کیف و کفش است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب کردن کیف و کفش به یاد داشته باشید، این است که قصد دارید این کیف و کفش را در چه مراسمی و در چه مکانی بپوشید. به‌ عنوان‌ مثال، شما نمی‌توانید در مراسم عروسی دوست صمیمی خود یک کفش کتانی بپوشید، یا با یک کیف کوچک و رسمی به کوهنوردی بروید.

ست کردن کیف و کفش

رنگ‌ها دارای اهمیت است!

خاکستری: خاکستری خنثی‌ترین رنگ این گروه به شمار می‌رود و با تمام رنگ‌ها ترکیب خوبی به دست می‌دهد. خاکستری سایه‌رنگ‌های مختلفی دارد. طیف رنگ خاکستری روشن را می‌توان با رنگ‌های روشنی همچون رنگ های پاستلی ترکیب کرد. طیف رنگی خاکستری تیره را می‌توان با رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی و قرمز ترکیب کرد. همچنین می‌توانید خاکستری تیره را جایگزین مشکی کنید.

سفید: سفید پاک، ناب، خالص و خیره‌کننده است و مانند سیاه تقریبا با همه رنگ‌ها ترکیب می‌شود. سیاه و سفید نیز ترکیبی عالی به شمار می‌روند. برخلاف سیاه که فرد را لاغر نشان می‌دهد، سفید معمولا به دلیل انعکاس نور بدن‌نماست و بیشتر اندام فرد را جلوه می‌دهد؛ بنابراین اگر سعی دارید عضور به خصوصی از بدن‌تان را پنهان کنید این نکته را همواره در ذهن داشته باشید.

قهوه‌ای: قهوه‌ای یک رنگ گرم خنثی است. قهوه‌ای به عنوان یک رنگ خنثی با تمام رنگ‌ها نرکیب می‌شود. احتمالا قهوه‌ای تیره را در پاییز و زمستان و قهوه روشن را در تابستان و بهار می‌پوشید. طیف رنگ قهوه‌ای را نیز می‌توان با یکدیگر ترکیب کرد از جمله شتری و شکلاتی، برنز و خرمایی و نسکافه‌ای.

بژ: بژ یک رنگ خنثی واقعی است و با هر رنگی ترکیب می‌شود. این رنگ کمی از گرمای قهوه‌ای و اندکی از سردی سفید را در خود دارد. بژ بدون خنثی کردن رنگی مانند آبی می‌تواند احساس گرما را القا کند و آن را رنگی زنده نشان دهد. اگر پوست روشنی دارید و می‌خواهید بیشتر به رنگ بژ لباس بپوشید، حتما باید طرز لباس پوشیدن‌تان و رنگ لباس‌ها هارمونی داشته باشند تا نشاط و سر زندگی ظاهر کلی‌تان حفظ شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا