مد و زیبایی

بهترین رنگ موها برای رنگ پوست سبزه

 احتمالاً بیش از یک بار شنیده‌اید که طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مو به نفع پوست سبزه است و وقتی این را می‌گویند اشتباه نمی‌کنند. ریحانا و بیانسه، دو سلبریتی برجسته، نشان داده‌اند که چگونه سایه‌هایی از بلوند خاکستری تا قرمز تیره، به پوست تیره می اید. برای رنگ پوست تیره، رنگ های متعددی وجود دارد. و بهترین مورد برای شما بستگی به سبکی دارد که می خواهید به آن برسید. بنابراین، اگر می خواهید به موهای خود ظاهر جدیدی ببخشید، خوش شانس هستید! این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

بهترین رنگ موها برای رنگ پوست سبزه

رنگ قهوه ای

قهوه ای یک انتخاب مطمئن اما پیچیده است که هرگز از مد نمی افتد. این رنگ تیره به موهای شما عمق می دهد و ویژگی های صورت شما را برجسته می کند. حال، اگر می‌خواهید کمی بیشتر ریسک کنید، می‌توانید تغییرات آن را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، قهوه ای روشن طراوت و لطافت را به ویژگی های شما می بخشد، در حالی که قهوه ای خاکستری ظاهری زیبا و مدرن به شما می بخشد. علاوه بر این، می توانید هایلایت های نارنجی یا بلوند را به پایه قهوه ای خود اضافه کنید تا ظاهری جوان تر داشته باشید.

رنگ کاراملی برای پوست سبزه

رنگ کاراملی یک انتخاب ایده آل برای افزایش زیبایی پوست سبزه است. تن گرم و درخشان آن به صورت نرمی و درخشندگی می بخشد و به چشمان شما شیرینی می بخشد. این ظاهر به خصوص اگر پوست شما ته رنگ گرم یا خنثی داشته باشد، اگر چشمان شما قهوه ای یا فندقی است، یا اگر موهای طبیعی شما قهوه ای است، جذاب است.

 

بهترین رنگ موها برای رنگ پوست تیره

شرابی

رنگ شرابی یا بورگوندی یک گزینه اشباع است که بین قرمز و آبی در پالت رنگ قرار می گیرد. مشخصه آن قرمز تیره با رنگ های بنفش یا آبی است. این رنگ به پوست تیره شادابی می بخشد و ظرافت و حسی را به تصویر شما می بخشد. از آنجایی که رنگ تیره است، لازم نیست موهایتان را دکلره کنید تا رنگ آن شرابی شود.

به عنوان یک اطلاعات اضافی، مهم است که به خاطر داشته باشید که رنگ شرابی نیازی به نگهداری متوسطی دارد. توصیه می شود برای شستشوها فاصله ایجاد کنید و از استفاده بیش از حد از ابزارهای حرارتی خودداری کنید. به این ترتیب می توانید مدت زمان و شدت رنگ را افزایش دهید.

جدیدترین مدل رنگ مو و هایلایت ۲۰۲۲

رنگ فندقی برای پوست سبزه

این رنگ به موهای مجعد کمک می کند! نه تنها به ظاهر شما درخشندگی و طراوت می بخشد، بلکه حجم موهای شما را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این، یک گزینه توصیه شده این است که ریشه ها را طبیعی نگه دارید و رنگ را از طول میانی تا انتها اعمال کنید، که امکان مراقبت کم را فراهم می کند.

رنگ مسی

آیا به دنبال مدل موی دیگری برای سبزه ها هستید؟ رنگ مسی یک گزینه همه کاره است که برای هر رنگ پوستی مناسب است. به علاوه، اگر می خواهید شخصیت قوی و جسور خود را برجسته کنید، عالی است. خواننده برزیلی آنیتا نمونه بارز این است که چگونه این لحن می تواند ویژگی ها را به شیوه ای هماهنگ برجسته کند. برای اینکه آن را در شرایط خوب نگه دارید، از استفاده از شامپوهایی با مواد شوینده یا بیش از حد قلیایی خودداری کنید، زیرا می توانند بر مدت زمان و روشنایی رنگ تأثیر بگذارند.

رنگ عسلی یکی دیگر از گزینه های رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ عسلی یکی دیگر از رنگ های مو است که به پوست تیره کمک می کند و درخشندگی خاصی به موهای طبیعی می دهد. به لطف انعکاس های طلایی گرم خود که ظاهری درخشان و درخشان را منعکس می کند، به عنوان یک انتقال صاف به رنگ های روشن تر عمل می کند. این انتخاب رنگ ویژگی های صورت را افزایش می دهد و به پوست تیره احساس شادابی می بخشد.

قرمز گیلاسی

 

بهترین رنگ موها برای رنگ پوست تیره

 

قرمز گیلاسی یکی از رنگ های مویی است که در پوست های سبزه زیبا به نظر می رسد. رنگ موی قرمز مترادف با امنیت و قدرت است. با رنگ گرم پوست سبزه ها در تضاد است و ویژگی های صورت آنها را تقویت می کند و درخشندگی و درخشندگی را به صورت می بخشد. چه آن را با موهای پایین بپوشید و چه با بافته های ظریف، آماده خواهید بود که همه نگاه ها را به سمت خود جذب کنید. قرمز یک انتخاب جسورانه است که به شما این امکان را می دهد که با اعتماد به نفس و سبک متمایز شوید.

 صورتی پررنگ

صورتی تند یکی دیگر از رنگ های مو است که روی پوست های سبزه خوب به نظر می رسد.
این رنگ موی ستاره ای سال ۲۰۲۳ است! صورتی تند پوست تیره را برجسته می کند و کاملاً با مدل مو یا مدل موهایی که انتخاب می کنید تطبیق می یابد. و از همه مهمتر، نگهداری از آن دشوار نیست! حتی با ریشه تیره، همچنان زیبا به نظر می رسد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا