ریپورتاژمد و زیبایی

بهترین دستگاه های زیبایی خانگی

بهترین دستگاه های زیبایی خانگی

بهترین دستگاه های زیبایی خانگی

همه ما دوست داریم وقتی خود را در آینه نگاه می کنیم از داشتن پوستی شفاف و صاف لذت ببریم زیرا بخش زیادی از زیبایی هر شخص به پوستتان مربوط است. اگر پوستی صاف و شفاف داشته باشید قطعا زیبا به نظر می رسید و داشتن پوست کدر زیبایی های شما را کمرنگ می کند.

با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و تغذیه نامناسب، طبیعی است که اغلب ما دچار مشکلات پوستی باشیم. اما راهکار داشتن پوست صاف و شفاف چیست؟

بسیاری از افراد برای رفع مشکلات پوست خود به پزشک مراجعه می کنند اما برخی میل به این کار ندارند و ترجیح می دهند راه کارهای خانگی و کم هزینه تر را امتحان کنند. در این مطلب قصد داریم چند راهکار خانگی برای داشتن پوستی مناسب را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

راه اول، استفاده از دستگاه بیوتی پن

یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن در خانه و بدون نیاز به پزشک می توانید پوستی شفاف داشته باشید، استفاده از دستگاه بیوتی پن پنج قدرته است. این دستگاه یکی از بزرگترین دستگاه های دارای میکروکنترل موجود در ایران است که با کمک آن بدون درد و خونریزی می توان خال ها را برداشت. همچنین با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان لک ها، خال های تخت و… را از بین برد.

دستگاه بیوتی پن
دستگاه بیوتی پن

استفاده از این دستگاه نیازی به بی حسی ندارد و همچنین هنگام کار با آن احساس برق گرفتگی به شما دست نمی دهد زیرا دستگاه شارژی است و با کمک یک کابل یو اس بی شارژ می شود.

راه دوم، استفاده از دستگاه مینی هافو

دستگاه مینی هافو ، یکی دیگر از ابزارهایی است که با استفاده از آن می توانید در خانه به پوست خود رسیدگی کنید‌ این دستگاه بیشتر برای کشیدن بافت پوست و از بین بردن چین و چروک و زبری ناشی از پیری استفاده می شود. از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمنی بالا و عدم تحریک کلاژن و فیبرهای الاستیک
  • دقت بالا
  • عملکرد بدون نیاز به تکرار
  • بدون زخم و خون ریزی
  • بدون نیاز به دوره بهبودی
دستگاه مینی هافو
دستگاه مینی هافو

این دستگاه قدرت این را دارد که پوست شما را به راحتی زیبا و شفاف کند و چین های دور چشم، لب، بینی و… را با کمترین هزینه از بین ببرد.

راه سوم، استفاده از دستگاه درما اف دریم ری گلد

یکی دیگر از دستگاه هایی که می توان از آن برای شفاف سازی و زیبایس پوست در خانه استفاده کرد  دستگاه درما اف گلد است.

دستگاه درما اف دریم ری گلد
دستگاه درما اف دریم ری گلد

این دستگاه رطوبت پوست را کنترل می کند، منافذ پوست را باز کرده و چروک ها را برطرف می کند. استفاده از درما اف گلد برای کسانی که زیاد از وسایل آرایشی استفاده می‌کنند انتخاب خوبی است زیرا استفاده از آن باعث جذب هر چه بهتر لوازم آرایشی می شود. برخی ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه به شرح زیر است:

  • توانایی پاکسازی و لایه برداری دارد
  • این دستگاه به دلیل تولید یون های بار منفی می تواند به راحتی ویتامین c را جذب کند.
  • همچنین درما اف گلد به دلیل تولید داشتن یون های بار مثبت ویتامین a را به خوبی جذب می کند.

کلام آخر

همه ما دوست داریم صورتی صاف و شفاف داشته باشیم. برای این کار در درجه اول بهتر است از مواد آرایشی کمتری استفاده کنیم و تغذیه مناسب داشته باشیم و همچنین در آب و هوای سالم و به دور از آلودگی زندگی کنیم. اما گاهی شرایط این امکان را از ما سلب می کنند و ما باید به جای راه حل به دنبال درمان باشیم. راهکارهای زیادی برای صاف سازی و شفاف سازی پوست وجود دارد که برخی از این راهکارها هزینه زیادی را به ما تحمیل می کنند و نیاز به جراحی و رفتن به کلنیک و مطب پزشک دارند.

راهکار ساده تر استفاده از برخی دستگاه های خانگی است که هم هزینه کمتری برای خرید آنها باید پرداخت و هم بسیار کارآمد هستند. در این مطلب سعی کردیم سه نمونه از این دستگاه ها را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی درباره این دستگاه ها دراختیار خواننده قرار دهیم. امید است این اطلاعات برایتان مفید بوده است.

 

[megadesc]این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.[/megadesc]
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا