ریپورتاژ

بررسی ۴ تا از پرچمداران برند سامسونگ

سامسونگ به عنوان غول دنیای فناوری بهترین گوشی‌های پرچمدار را تولید می‌کند. چهار دستگاه از بهترین پرچمداران فعلی این برند عبارتند از: گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ، گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا توانسته از سهم خوبی از بازار فروش گوشی‌های موبایل را به خود اختصاص بدهند. سامسونگ گوشی‌های جدید سری نوت را امسال معرفی نکرد و گفته می‌شود که دیگر این سری از پرچمداران خود را تولید نخواهد کرد. در ادامه به بررسی ۴ تا از پرچمداران برند سامسونگ می‌پردازیم.

● گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

شاید با قاطعیت بتوان گفت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خلاقانه‌ترین، زیباترین و بلندپروازنه‌ترین طراحی را در میان تمان گوشی‌های هوشمند از آغاز تاکنون، دارد. بدون شک کمتر کسی تصور می‌کرد که این ایده‌ی جسورانه سامسونگ راه به جایی ببرد یا حداقل به همین زودی به واقعیت بپیوندد.

سامسونگ با گوشی گلکسی زد فولد، مرز بین گوشی همراه و تبلت را جابجا کرد. این گوشی افسونگر با نمایشگر ۷.۶ اینچی سوپر آمولد و رزولوشن ۲۲۰۸  در ۱۷۶۸ به گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ مجهز شده و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز،  HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، تصویر خارق‌العاده‌ای را حتی در زیر نور مستقیم خورشید ارائه می‌دهد. همچنین با گواهی IP68 در برابر نفوذ گرد و خاک و به مدت نیم ساعت تا عمق ۱.۵ متری آب مقاومت دارد، در هر نوع آب و هوایی و حتی در ساحل و هنگام شنا نیز می‌توان از این گوشی استفاده کرد، هرچند که انجام اینکار توصیه نمی‌شود.

استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با ۱۲ گیگابایت رم و نمایشگر بسیار بزرگ، درواقع تبلتی بزرگ و قدرتمند را برای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد که با دوربین باکیفیت آن نیز می‌توان عکس و ویدیوهای ۴k زیبا را ثبت کرد. کیفیت صدای ۳۲ بیت/ ۳۸۴ کیلوهرتز نیز اوج کیفیت صدای موسیقی را ارزانی می‌دارد.

● گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

پرچمدار گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ را می‌توان قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۲۱ نامید. نمایشگر ۶.۸ اینچی سوپر آمولد با وضوح خیره کننده‌ی ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با گوریلاگلس ویکتوس، نمایشگر همیشه روشن، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی خارق‌العاده‌ی ۱۵۰۰ نیت، HDR 10+، فناوری Eye Comfort Shield برای محافظت از چشم و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۱ اولترا با استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز یا اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز به همراه ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت رم از پس سنگین‌ترین بازی‌ها به راحتی بر می‌آید. همچنین با استفاده ازدوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، کیفیت عکس‌هایی که ثبت می کند با کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای رقابت می‌کند و از نظر ویدیو نیز تا کیفیت شگفت‌انگیز ۸K ویدیو ضبط می‌کند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا دستگاهی است که برای گیم، عکاسی، فیلم‌برداری و گوش دادن به موسیقی، دستگاهی بدون رقیب است که در تمام زمینه‌ها بالاترین کیفیت و قدرت را ارائه می‌دهد و هیچ گوشی هوشمند دیگری را نمی‌توان پیدا کرد که تمام این موارد را بتواند یک‌جا ارائه دهد.

● گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

دستگاه‌هایی که از وسط تا می‌شوند نیز هنوز در آغاز راه هستند و این دستگاه نیز یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه سامسونگ است که اکنون در نسل سوم تا حدودی به بلوغ و پختگی لازم رسیده و به دستگاهی بسیار زیبا و دلفریب تبدیل شده است. این گوشی هرچند که نمی‌تواند مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا در تمام زمینه‌ها سرآمد و بی‌همتا باشد اما با نمایشگر تاشوی ۶.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰، پشتیبانی از HDR 10+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی که از گوریلا گلس ویکتوس و گواهی IP68 در کنار صدای ۳۲ بیت/۳۸۴ کیلوهرتز بهره می‌برد، تجربه سمعی و بصری بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد که درمیان گوشی‌های تاشوی همرده ی خود یکه‌تاز میدان است و رقیب ندارد.

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ که با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۶۰ همراه شده بعلاوه‌ی رم ۸ گیگابایتی، در انجام سنگین‌ترین بازی‌های رایانه‌ای نیز سربلند بیرون می‌آید. دوربین باکیفیت و حسگر سلفی ۱۰ مگاپیکسلی آن هرچند که در میان بهترین‌ها جایی ندارد اما از سایر گوشی‌های تاشوی هم ‌رده‌ی خود کیفیت برتری را ارائه می‌دهد.

● گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

گلکسی نوت یکی از بالغ‌ترین سری گوشی‌های هوشمند در دنیای گوشی‌های پرچمدار به‌شمار می‌رود، اما شاید سری گلکسی نوت ۲۰ آخرین گوشی‌های این نسل باشد که هنوز می‌توان در اختیار گرفت.

گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ با آن قلم جادویی و بسیارکاربردی خود، هرگز نتوانست رقیب جدی برای خود پیدا کند. این گوشی با نمایشگر ۶.۹ اینچی سوپر آمولد و وضوح ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ که از فناوری‌های نمایشگر همیشه روشن، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، محافظ گوریلا گلس ویکتوس و روشنایی کم‌نظیر ۱۵۰۰ نیتی بهره می‌برد، حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌توان از تماشای محتوا در آن لذت برد.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ و رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و دوربین تحسین برانگیز با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی که تا کیفیت ۸K نیز ویدیو ضبط می‌کند، یکی از بهترین، زیباترین و قدرتمندترین گوشی‌های دنیای اندروید است.

جمع‌بندی

در این مطلب ۴ پرچمدار مطرح سامسونگ را بررسی کردیم. اگر پرچمدارپسند هستید و البته به سامسونگ وفادار، بگویید شما کدام گوشی را ترجیح می‌دهید؟

https://chikav.ir/1400/04/15/which-samsung-phone-should-we-buy-in-july-this-year/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا